Jump to content

cristi880

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 325I E36

cristi880's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. As vrea sa schimb diferentialul,nu stiu ce raport are al meu. E36/325i/141kw/an 1991. Motorul se tureaza,urca turometru dar vitezometrul mai greu. iNAINTE NU MERGEA ASA. Ma intereseaza ce raport sa pun,de benzina sau diesel,ideea este sa aiba demeraj cat mai bun.Chiar mai bun decat original. banuiesc ca se poate Vreau sa accelereze,viteza poate sa ajunga la doar 150,nu ma intereseaza top speed.Astept o lamurire si un sfat,multam anticipat
  2. Pe site de unde am cumparat piesa, pt masina mea a reiesit ca fiind compatibila aceasta sonda. (universala) Denso 0118. Am banuit ca este ok.In dreptul acesteia Denso 0118 erau codurile de producator cu care este compatibila respectiva pieasa denso, printre care se regasea si a mea. Erau vreo 6-7 compatibile, am banuit ca universala pt aceste 6-7 modele, deci ok si pt mine. Totusi nimeni cu montajul? Cei de la service nu m au ajutat
  3. Am achizitionat o sonda lambda universala,cu fire, la care trebuie montata mufa de la vchea sonda. Pe la service mi au spus ca nu au electrician sin nu se baga la montare. Pe unde am fost eu. Ma intereseaza daca este cineva din buc si a mai montat,se pricepe, sa ma poata ajuta. Contra cost desigur,doar sa fiu impacat ca omul a mai facut lucrul asta si se pricepe. Un nr. te tel, zona.... Multumesc!
  4. Am achizitionat o sonda lambda universala,cu fire, la care trebuie montata mufa de la vchea sonda. Pe la service mi au spus ca nu au electrician sin nu se baga la montare. Pe unde am fost eu. Ma intereseaza daca este cineva din buc si a mai montat,se pricepe, sa ma poata ajuta. Contra cost desigur,doar sa fiu impacat ca omul a mai facut lucrul asta si se pricepe. Un nr. te tel, zona.... Multumesc!
  5. Am rezolvat problema. Aveai dreptate , kiar sonda era. Cum am skimbat o si a revenit masina. Multam de sfaturi.
  6. Azi am fost la service la alt tester. Mi a iesit defecta sonda lambda (cred ca asa se scrie). Atat. Altceva mi a spus ca nu poate vedea testerul. Problema este ca mi a mai spus ca nu asta ar fi moptivul pt care imi face asa ci ar fi ceva mecanic:bujii,pompa benzina ...ceva ce nu poate vedea pe tester si ca sonda asta asfecteaza foarte putin mersul motorului si consumul, dar nu asta ar fi cauza problemei mele. Ati mai avut simptome de sonda defecta? Astept pareri,experiente...neplacute Am mai fost la alt mecanic i am explicat situatia, asta din urma mi a spus ca pompa de benzina iese din discutie pt ca ar fi trebuit sa intrerupa la acceleratii bruste, sa nu i ajunga debitul de benzina (asta dupa ce isi revine masina). Inclin sa i dau dreptate, parca are putina logica. Ca s ar putea sa traga aer fals pe undeva pe la admisie,sa dam toata admisia jos sa verifice furtunuri, oringuri parca. Si asta sa fie motivul pt care la primul tester mi a iesit aer insuficient. Inclin sa i dau dreptate, dar totusi am o retinere. Daca asta ar fi motivul (aer fals) nu ar trebui sa nu si mai revina,sa dea in nas mereu,rateuri sa nu se accelereze? Aici nu prea mai pare logic.Cel putin pt mine. Mi a scos mufa de la debitmetru, s a mnodificat mersul motorului putin (cat sa se simta ca s a umblat undeva). A zis ca i prea nesemnificativa schimbarea si ca s ar putea sa nu functioneze debit in parametrii. Asta cand pica nu pica de tot? Astept si parerile voastre, poate reusesc sa o rezolv. As vrea sa schimb exact buba, daca nu ar fi sonda ar putea sa mai astepte. E si vreo 4 mil.
  7. bujiile, fisele, bobinele eu zic ca nu sunt. La fel se modifica mersul motorului cand scot fiecare fisa in parte. Inseamna ca functioneaza,toate. Filtrul de benzina are 3-4 luni max de cand l am schimbat. Pe de alta parte ma gandesc, daca ar fi pompa de benz. sau chiar si filtru, nu ar trebui ca macar o data, de 2 ori sa mi faca probleme masina(simptomele cu rateuri ,dat in nas)dupa momentul in care isi revine? Prea e un tipar: problema, isi revine si gata. Ma gandesc pompa sa nu functioneze in parametrii, dupa 20,30 km macar un rateu sa dea. Cu filtru la fel dupa ce isi revine masina,dupa alti 10-20 km la fel macar o data sa dea in nas. Incerc sa gasesc o explicatie logica. Ce ar putea fi, incat dupa ce trece de hopul ala, masina isi revine si pana la urmatoarea oprire a masinii nici un fel de problema. Opresc motorul ,si o iau de la capat cu problemele. Daca ati mai patit cum, ati rezolvat, sau macar o explicatie logica
  8. Sa inteleg ca debit este bun daca se modifica mersul motorului cu mufa scoasa?
  9. am fost azi la un baiat cu tester, mi a spus initial ca pompa dupa care ca debitmetru de aer e defect,sa l schimb.Daca nu si revine e si de la pompa de benzina. Nu mi s a parut prea sigur pe el, ca stie ce face. Sau cel putin ca nu interpreteaza bine erorile. Din cate stiu eu la debitmetru defect, daca scoti mufa isi schimba mersul motorul. Asa se intampla si la mine daca scot mufa, ceea ce ma face sa cred ca debit este bun. Mia spus el ca i apare pe laptop aer insuficient pe fiecare cilindru, benzina prea putina la piston, n am inteles nik. O sa caut alt tester. Voi ce parere aveti de cele spuse de el. Plus ca si masina isi da drumul la mers dupa 2-3- min. Daca era debit nu trebuia sa mi mearga prost tot timpul?
  10. iarna trecuta. Am pus Beru cu 4 electrozi,mi s a spus ca sunt mai bune. Le am si verificat (bujii,bobine) am scos fiecare fisa si am observat schimbare in mersul motorului pe fiecare piston in parte. deci lucreaza
  11. Poate ma ajuta cineva. De vreo 2 sapt dupa fiecare pornire imi da rateuri,parca nu se alimenteaza, ma "chinuie" asa vreo 1-2 min(daca o las mai mult timp(4-5 ore)) dupa care isi da drumul si merge normal. Cand e motorul cald imediat ce o pornesc se manifesta asa. Am crezut ca trage aer fals,am verificat furtunele...nik.Ce poate avea? Parca respecta un tipar: motor cald -cum pornesc -rateuri dupa care isi revine;;;motor rece mers normal 1-2 min -rateuri- isi revine. Eu accelerez ea da sa "moara" tot asa pana ce isi revine. Vreun sfat? bmw e36 325i 1991
  12. salutare, vreau sa schimb si eu uleiul din cutie si diferential. Imi puteti spune ce sa pun si daca am dif autoblocant sau nu? masina este e36, 325i,1991. Am mai citit pe forum dar nu m am lamurit. Va multumesc anticipat am tastat vin-ul si la cutie a reiesit S5D 250G,MAI gasisem niste rapoarte la cutie,pe forum, 3.45 ... , eu la cutia asta ce as avea si ce inseamna raportul acesta (urca mai bine/repede in viteze,se intinde mai bine la drum lung....?)
  13. sunt sigur ca e din interior. Doar partea cu electrodul era plina de ulei. Pe esamapent n-am obsertav daca scoate benzina. Cum se poate remedia problema? Trebuie facuta segmentare? Ai idee cat m-ar costa o segmentare? mi-e dor de masina de alta data
  14. Am schimbat bujiile caum,ca tot a venit frigul,si surpriza,bujia 2 era plina de ulei,partea din interiorul motorului,cea cu electrodul. Imi poate spune cineva ce inseamna? Cum se repara? Masina nu mai trage ca alta data,parca merge sugrumat,accelerez si parca se chinuie sa raspunda. La relanti am trepidatii. Toate problemele astea pot fi doar de la bujia respectiva? Vorbesc despre un E36 ,325i, "91 , de care eram foarte multumit cum tragea, acum.... Ma poate lamuri cineva?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.