IF-01-NSL
Members-
Posts
23 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
bmw e36 coupe turbo
IF-01-NSL's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
http://www.motorsport-auto.ro/
-
da eu eram da mergeam cu 0.4 bari in turbina adica cam 250 hp maxim Aha pai si presupun ca dupa modificarile facute poti sa urci mai sus presiunea ........si mai eram curios la ce viteza limiteaza treapta a doua ca vad ca ai un dif de 3.15. acel film e cu motoru veki la care am scos din el 452 hp la 1.1 bari.acum am acelasi blok motor dar are interne de m52b28 si o sa incerc sa merg cu 1.3bari 1.4 bari masina limieaza la 7200 rpm si treapta a 2a urca undeva la 110 kmh
-
da eu eram da mergeam cu 0.4 bari in turbina adica cam 250 hp maxim
-
consuma cat vrea ea mah cam 3 % in oras si afara 1.5-2 % <_<
-
nu mam simtit jignit scuze daca team jignit eu pe tine .deci am transmisie m3 e36 ( cutie+diff+slicuri) m6 este o masina foarte puternica are greutatea distribuita exact cum trebuie,dar totusi si la mine e greutatea distribuita calume suspensia este reglata pe cantare daca sti ce zic.
-
k daca tu zici nu pot sa te contrazic .am uitat sa specific cand ma dau imi pun niste amarate de slicuri care daca reusesc sa plec plec daca nu se rup planetare cardan diff.sau mai bn daca ai prieteni cu m6 va astept sa vedem care sta in fata pe 402m vedem masina veke care nu are nici un sintem sau masina noua care are launch control.nu neg ca pleaca bn m6 un mic film cu un subaru 2008 2.5sti,eu plec din limitare nu e launch control aici cu o vectra a 2.0 turbo
-
M6-le a plecat cu launch control? da. oricum navea sansa pentru ca e aspirat si e diferenta doar de 50 hp
-
turbina este SPA echivalent la gt35r internele sunt de 2.8 m52
-
momentan merg cu 0.7 inca 700km ca sa termin rodaju dupa rodaj 1.2 bari-1.4 bari maxim
-
de ce e prost dyno la master tuner? mie mi sa parut destul de k pentru ca dupa aceeamam dat cu un m6 si pe 402 m il bat cu un bot de masina pe urma se suia pe mine rau benzina de curse C16 de la nik racing(mai putine detonatii mai mult boost)
-
multumesc . daca imi spuneti unde sa vin la intalnire vin. masina am modificato la mine la garaj. ma costat peste 10k. mai am un golf care merg zi de zi cu bmw in aglomeratie nu prea mere se incalzeste ambreiaju foarte tare si intra in vibratii cai acum momentan nu stiu pe motoru veki am scos pe dino la master tuner 451 hp la volanta.cu motoru asta nu stiu sper sa depasesc 500hp cu benzina de curse
-
SALUT PE TOATA LUMEA. MASINA ME A BMW E36 MOTOR M50B25 galerie turbo SPA turbina SPA garnitura _chiulasa_ MLS prezoane ARP injectoare 550cc pompa bezina 255lh radiator ulei MOCAL ambreiaj ceramica cutie m3 dif 3.15 roll bar wichers scaune sparco volan sparco exterior kit m3 e36 suspensie AST discuri frana tarox+placute si conducte bari intre amortizoare fata + spate wichers ceasuri STACK temp ulei.temp apa,boost .afr AEM soft RBN (rabane)
-
electronica . RABANE. daca il cunoasteti.conducta de ulei pentru turbina de la sonda de presiune. interior asa cum e acum saptamana viitoare si cu roll baru pus. suspensie+frane unde am facut masina(in curte) eu un filmulet dupa ce am esit cu ea in proba .masina nu era softata si mergeam cu 0.2 bari