tutorial
Members-
Posts
524 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
9
tutorial last won the day on May 22 2022
tutorial had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Piatra Neamt
Previous Fields
-
Masina
BMW 530xd
tutorial's Achievements
-
Disc hardy este un fel de garnitura(cred) ,care se numeste “guibio”. e o chestie din cauciuc cu 6 gauri. Nu prea stiu eu ce face, dar ceva legatura intre cele 2 punti. cu adblue am avut atunci pe la 100.000km cand mi-a aparut adblu system failure si am schimbat senzorul de noxe si asta a fost tot Nu nu!!
-
Buna ziua! Deja am ajuns la 127000km. am facut pe la 110000 km schimbul de ulei din cutie la ZF Faur, apoi revizia si schimbat placute si discuri fata spate( toate la BMW Oradea). si acum cu discurile si placutele pe fata, la 125000 km mi-au schimbat si discul Hardy, care am inteles ca era uzat si l-au schimbat. pana aici nicio problema, lucrurile merg excelent. intre timp a venit si X3-ul sotiei- o masina corecta, extrem de silentioasa pentru un 2 l diesel. Enervant ca fiind mildhybrid nu mai exista buton start stop salutari la toti
-
Ok! Mumtumesc! Probabil ca voi merge tot la Faur. Daca sunt singurii “oficiali”. pot sa merg oriunde in tara, nu imi pot permite sa pierd atat timp sa merg in alta tara pentru service-uri
-
Buna seara! actualmente am 115000km cu al meu 5-ar si ar trebui sa schimb uleiul in cutie. cu fostul F32-ul am facut schimbul la ZF Faur in Bucuresti. merita sa merg tot acolo? Sunt in regula acum, la F32 am facut in 2017. urmeaza sa fac revizia la ea si ma gandeam inainte sau dula sa schimb si uleiul. eu sunt din Piatra Neamt, dar as merge oriunde unde se face oficial si corect, nu ma intereseaza daca este mai ieftin, ma intereseaza sa faca treaba cu trebuie. va multumesc
-
Am rezolvat. Era o chestie super banala, dar mi-au spus cei de la BMW. pe capota masinii(cand merg camerele) exista o camera pe capota pe care scrie “auto”. Trebuie selectata si intra automat cand dai din R in D. si, al doilea lucru, am primit VIN la a doua masina, cea pentru sotie… e platita din martie si abia in iulie se va fabrica
-
Eu din pacate nu ma pricep sa schimb/inlocuiesc piese asa ca pentru siguranta merg la reprezentata. doar ca intr-adevar, nu e tocmai ieftin sa intretin masina, dar lucru ce era de asteptat cand am decis sa o cumpar. asta este…masina scumpa ieftin de intretinut nu cred ca se poate
-
Tocmai ce am fost la BMW si am rezolvat cu eroare Adblue system fault. era senzorul de noxe de dupa catalizator. rezolvare: inlocuit senzor si upgrade soft; pret:3300 lei Doar adblue original am pus si curios, ca era aproape plin rezervorul de adblue cand a aparut eroarea. de atunci am mai mers cam 500km si nicio problema. acum sa vedem daca nu pica si celalalt senzor, cel de dinainte de catalizator. zi buna
-
Atunci am sa ii sun marti pe cei de la BMW. am intrat prin setari dar nu am gasit nicaieri. daca de exemplu sunt in D si apas pe butonul de camera incepe sa mearga camera din fata. Dar nu comuteaza ea singura din R in D
-
Va salut! tocmai ce am rezolvat si acea “adblue system failure”. Am fost la bmw APAN si s-a inlocuit senzorul de noxe de dupa catalizator, respectiv ulterior s-a facut update de soft(cica asa se indica). acum masina nu mai arata nicio eroare si totul bine. singurul lucru usor deranjant, care poate ma ajutati voi este la asistenta prin camerele video, in sensul cum s-au resetat toate setarile preferentiale o data cu softul nou, cand sunt in R si am camera pe spare, cand am dat pe D, nu mai arata camera din fata decat daca apas eu pe buton, in sensul ca ramane tot cea pe spate pe ecran. era mult mai comod sa vad ce am in fata, mai ales cand am ceva in fata pe unde trebuie sa ma “strecor”). in rest, totul perfect, masina are 105000km. Pe la 112000 va trebui sa ii fac revizia si cred ca pe la 120.000 sa schimb placutele si discurile. o zi buna la toti
-
Masina este 11.2017 nu tin clima pe auto, o las de obicei pe 2-3 liniute la 17-18 grade. intr-adevar cateodata este mai cald, dar repet, nu merg asa mult in oras, si masina stand in garaj nu e niciodata asa cald in masina. de exemplu, in concediu, cand plec cu ea din parcarea hotelului o pun pe auto ca e mult prea cald.
-
Foarte bine, dar 85-90% fac extraurban. 7.2% si nu merg deloc incet, dar nici nu bruschez masina, acceleratie-frana. merg constant dar relativ tare
-
Da, am mai schimbat cele pe spate la 60000, si cele pe fata la 75000. acum daca imi va cere pe la 120.000 sa schimb pe spate, voi schimba si fata ca sa nu ma trezesc dupa 15.000 ca iar imi cere sa le schimb.
-
Va salut! am zis sa mai scriu si eu despre 5-ul meu. are acum 104000km si 4 ani si jumatate. in continuare fara probleme, revizii la 15.000 km doar cu piese originale. mi-a aparut la un moment dat adblue system fault, dar a disparut, am auzit ca este un senzor de noxe, dar nu am mai avut eroarea, daca mai apare voi merge sa il schimb(desi am bagat doar adblue de la bmw). cred ca pe la 120.000 va trebui sa schimb discurile si implicit placutele si sa schimb uleiul in cutie(probabil tot la zf faur, cum am facut si la fostul F32). in rest, toate bune. va salut pe toti
-
Multumesc mult! Sincer si mie mi s-a parur la fel. Masina asta am luat-o de la bmw munchen la 9 luni si 16000km si este acum ca si arunci. Nici un greieras, nicio problema. Probabil ca urmatoare tot asa am sa o iau, iar drumul pana acolo…o placere, cand te intorci cu ea pe roti! Te salut si multumesc
-
Salut! Mai fac si eu un mic update la cele intamplate cu masina...adica doar de bine, nicio problema. Masina are acum 78000km, tocmai ce i-am facut revizia, schimbat tot la ea. La 60000km am schimbat placutele pe spate, ca imi arata in bord. Pe fata le-am schimbat acum la 78000 dar inca nu imi aparuse nimic in bord, deci mai mergeau cel putin 5000km. Am pus cauciucuri de vara Michelin PS4, care imi pare peste cele primacy 3 ce le aveam, parca "sta mai teapana in curbe" dar poate e doar placebo. Acum o intrebare pentru "cunoscatori", mi-au facut o oferta buna la un M3 si la un 840GC xD; masini noi, dar cu "carte tehnica in limba romana"; eu pana la acest G30 am cumparat toate masinile noi din romania, adica 5 bmw-uri...toate cu greierasi, toate scartaiau. intr-adevar, erau serii 3,4 si X1. Acest 5 zici ca e tanc, nu se aude inca nimic, este ca in prima zi si peste 2 zile face 3 ani de cand il am eu si in octombrie va face 4 ani de la fabricatie. Este vreo diferenta intre calitate, adica mai bine sa iau un 8 din Germania sau de aici, curios ca aici primesc niste oferte la care cei din Germania nici nu pot visa, chiar mi-a scris un dealer din Munchen cand i-am spus ce oferta am la m3 aici...."domnule, cunparati mai bine din Romania atunci, asa pret nu veti primi niciodata in Germania". Poate ma lamureste cineba, dar repet, nu mituri, vorbim de masini din clasa G, masini de dupa 2017... Multumesc si seara faina