Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

STrike3D

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318

STrike3D's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am rezolvat. Am dat modulul jos, apoi carcasa lui de plastic, intra trei cabluri in modul si ies doua, toate erau oxidate si unul rupt. Am curatat cablurile si l-am lipit pe cel rupt. Acum ventilatorul functioneaza "normal" (cand pornesti motorul se incalzeste apa, deschide termostatul si apa ajunge in radiator apoi cam in 5 minute porneste si ventilatorul. Daca opresc masina pe loc si opresc motorul se opreste si ventilatorul.) Ar trebui sa mai functioneze ventilatorul dupa ce se opreste motorul?
  2. Are cineva un modul care se gaseste pe ventilatorul de racire al radiatorului. Vreau si eu sa cumpar unu. Cum functioneaza? Se incalzeste de la caldura radiatorului si atunci cupleaza sau este in directa legatura cu senzorul care este pe furtunul care duce in radiator?
  3. Nu porneste ventilatorul care raceste radiatorul. Este posibil sa am presiune in instalatie din cauza ca nu porneste ventilatorul si nu raceste radiatorul?
  4. Salut! Am un seria 3 e46 din 99 si am ceva probleme. Am citit ceva topicuri asemanatoare dar nu ii dau de cap. S-a fisurat vasul de expansiune si l-am schimbat. Ulterior am mers aproximativ 100 km fara probleme si intr-o dimineata am facut cam 10-15 km prin oras cu aerul conditionat dat drumu, in vitezele 1-4 deci relativ incet. Am oprit masina si dupa 5-10 minute a pocnit furtunul care duce de la vasul de expansiune la motor (s-a rupt cotul care era prins pe motor si in acelasi timp a sarit furtunul din cotul de la vasul de expansiune). Am cumparat cotul de la motor fara sa imi dau seama ca furtunul vine direct cu tot cu cotul de la vasul de expansiune l-am prins in partea aceea cu un inel. Am dat jos termostatul si l-am verificat, functioneaza. Am zis sa fac testul doar cu apa si am bagat apa, am facut aerisirea pe la busonul care este pe cotul care intra in vasul de expansiune. Am pornit motorul cu aerul dat la maxim pe cald in interior si am continuat aerisirea, temperatura nu a depasit in nici un moment linia de jumatate, am inchis busoanele si am tinut motorul pornit aproximativ 20 min pe loc. Totul parea in regula, termostatul a deschis, in furtune era presiune dar nu prea multa (adica puteai sa apesi pe ele fara sa te fortezi) si radiatorul se incalzise putin (radiatorul s-a incalzit din partea de sus in jos si nu era foarte cald dupa 20 min de functionare, puteai sa tii mana pe el linistit)(scriu aceste detalii pentru ca nu stiu cat de mult se ar trebui sa se incalzeasca si cat de repede). Ok, dupa 20 de minute in care totul parea normal am plecat cu masina si dupa 500 metri a sarit furtunul din cotul de la vasul de expansiune(unde il prinsesem in cot cu un inel, desi nu as avea prea multa incredere in acea "manopera"). Ieri am comandat furtunul cu cotul de la vasul de expansiune si astept sa vina sa il montez. Vroiam sa intreb daca cineva stie care ar putea fi problema, sau daca este posibil sa fi fost doar o coincidenta. O alta intrebare ar fi cand pleaca ventilatorul care raceste radiatorul ... sau cum poate fi testat pentru ca dupa cele 20 de minute de functionare pe loc nu a pornit(bine ca radiatorul era calai ... nu cald). Cineva mi-a recomandat sa bag o solutie STOP Leak in motor in momentul cand este cald pentru a fi sigur ca nu este vre-o fisura pe la garnitura. Astept opiniile voastre. Multumesc anticipat.
  5. SOLUTIE - SOLUTIE - SOLUTIE - SOLUTIE - SOLUTIE In cazul meu am mers la un tester. Mi-a depistat senzor de ABS dreapta spate defect. Am achizitionat senzorul de ABS care m-a costat 350 RON + TVA si l-am montat la service. S-au stins toate indicatoarele de eroare de la bord si totul functioneaza.
  6. ai dreptate. dar toata lumea la care spun ca este 1.9 benzina zice ca sunt dilau ca nu exista :twoup:)
  7. La schimb de ulei, schimbi uleiul, filtru de ulei, filtru de aer, si din 2 in 2 sau 3 schimburi de ulei schimbi si filtru de combustibil. Referitor la ulei eu in locul tau as pune 5w-40 macar, daca nu 5w-30, dar asta tu sti pai ideea este ca nu prea stiu care este diferenta. asta mi-a recomandat cineva si asta am pus. este mai bine cu 5W-40. care este diferenta?
  8. Salut. Am un E46 din 99. Benzina 1.8. Cand pornesc motorul imi indica pentru cateva secunde intervalul pana la service. Am facut schimbul in Germania si nu stiu ce au facut aia ca s-a resetat la 15.000 si a inceput sa scada. Am facut apoi schimbul in Romania si nu l-au mai resetat si acuma sunt pe -12.000. Stie cineva cum se reseteaza sau ce pot sa fac. Ideea este ca aia in Germania l`au resetat fara a umbla in masina ca doar stateam eu la volan ...
  9. Salut. Am un E46 din 99. Benzina 1.8 si de 2 zile pornesc motorul si indicatorii de bord pentru abs/frana de mana si inca un indicator care nu stiu pentru ce este raman aprinsi. Stie cineva care sa fie problema? Al treilea indicator este galben(un semn al exclamarii intr`un triunghi si incercuit de o sageata).
  10. Salut. Am un E46 din 99. Benzina 1.8. Are 150.000 de km. Pana acum am bagat ulei Castrol Magnatec 10W-40 si este totul in regula. Sa merg pe acest ulei? Ce se mai schimba la un schimb de ulei. La magazinul de piese imi zice sa schimb filtru de benzina dar nu stiu daca vrea doar sa imi ia banii sau asa este, pe cand la service imi zice ca nu trebuie schimbat filtrul de benzina decat daca am probleme. O sa mai iau filtru de ulei si posibil filtru de aer. Eu fac schimbul cam la 10.000-12.000. Astept parerile celor care se pricep. Multumesc mult.
  11. Unii spun ca este din General module control unit si alti ca ar fi din broasca (piesa 1) din imaginea de mai sus. Acuma ideea este in felul urmator. Daca tot bag cheia in usa si la deschis se deschide normal si la inchis nu se incuie decat usa soferului, eu personal as tinde sa zic ca este din broasca de la usa. Ma gandeam si eu ... ca oricum nu ma pricep de loc. Dar cine mai stie ... Oricum multumesc la toata lumea care a scris in acest post.
  12. Depinde ce intelegi prin broasca. Daca te referi la incuietoarea in sine ( piesa 11 ), atunci nu. Contactele electrice ( de fapt nu sunt chiar contacte ci este vorba de niste traductori Hall ) care pot cauza problema se afla in mecanismul de inchidere al usii ( piesa 1 ). Schema mecanismului o gasesti aici. da este vorba despre piesa 1. am fost la cateva magazine si pretul ei este 6 mil. cam mult as zice si daca o schimb si nu are efect ma oftic. In ultimele zile am tinut masina la umbra si nu se descuie. Totusi inclin sa cred ca de la caldura. Poate afecta caldura piesa respectiva ... sau eu stiu. Poate aberez dar nu as vrea sa dau 6-7 mil degeaba ... Si deci piesa 1 poate avea o defectiune si din cauza ei sa se descuie masina?
  13. Am fost la un service cu masina. Cel de acolo cand i-am zis care este problema a luat cheia si s-a dus croit sa o deschida. A bagat cheia in iala de la usa sofer si minune. Mergea destul de greu si se comporta astfel ... descuia si tinea pe descuiat pentru cateva secunde si se descuiau toate usile si incepea sa coboare geamurile. In momentul in care vroia sa incuie se incuia usa sofer si atata ... celelalte usi ramaneau descuiate si daca tinea mai mult pe incuiat nu se inchideau geamurile. Precizez ca asta se intampla in momentul in care incerci sa incui/descui cu cheia. Daca incerc dupa telecomanda dupa cheie totul este normal. Acuma omul de la service a zis ca este de la broasca usa stanga(adica cea de la sofer) si ca este foarte posibil ca si eroarea sa apara de acolo . Stie cineva daca este posibil ca de la broasca sa faca asa ceva ... ?
  14. Nu stiu la e46 dar la e39 sigur se lasa geamurile in jos cand temp din interior este foarte mare. Am patit eu odata anul trecut in iulie cand a fost canicula aia. Masina a stat toata ziua in soare, fara un gram de umbra si neagra pe deasupra. Cand am vrut sa plec toate cele 4 geamuri erau deschise cam 10cm. Masina in schimb era incuiata. M-am speriat rau de tot, am crezut ca s-a dus modulul de comfort. Am mai patit la fel dupa cateva zile, m-am documentat si intradevar masina isi deschide automat geamurile cand temperatura din habitaclu trece parca de 60 grade. Cine nu crede, gugal. Mda. Nu stiu ce sa zic. La mine se deschid geamurile si trapa la maxim si pe deasupra se mai descuie si masina ...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.