@Mirel25, după ce schimbi motorul, daca tot ești la mecanic fa și o verificare a mașinii. Cu carnet de 2 săptămâni este clar că singur nu-ți poți da seama daca masina are probleme la direcție, frana, suspensie.
Ar fi util să citești măcar manualul mașinii sau un ghid general despre ce înseamnă toate beculetele care pot sa semnalizeze prin bord. Chiar daca mașina e veche tot îți indica lucruri elementare legate de starea și funcționarea ei. Ai circulat 4 zile cu baia sparta...pe oricine ai fi întrebat ți-ar fi spus sa duci mașină direct la mecanic.
Cu carnet de 2 saptamani, într-un BMW de 20+ ani cu o stare de funcționare necunoscută dpdv direcție și frana, fără sisteme de siguranță, nu ar trebui sa mergi cu 140 pe un DN nici măcar un pic, cât să vezi cum trage. Toți care ți-au spus asta sau ți-o vor spune nu sunt răuvoitori cu tine și vor sa te priveze de placerea condusului care oricum nu tine strict de viteza cu care circuli. Nu ai niciun reflex format, ba mai mult "funcționezi" cu reflexele cu care ne dotează natura, unele care la volan fac mai mult rău decât bine. Trebuie alte reflexe care se formează în timp, daca le dai acel timp. Çu carnet de 2 săptămâni nu ai deloc știința anticiparii iar pe un DN aglomerat circula tot felul de lume de la viteziști la genul ăla de șoferi care nu folosesc oglinzile nu se uita decât în fața și nu văd decât în fața. La 140 într-o secundă se întâmplă multe pe care tu nu le anticipezi pt că nu ai experiență.
Mai repet o data, verifica mașină. Directia, sistemul de frânare și suspensiile sa fie in parametri.