buuun... Change of plans. Am vazut azi un BMW 520d foarte frumos... An: 2001 Km: 120.000 (explic mai tarziu) Culoare: Neagra Extrase: (putine) Dublu climatronic, trapa electrica, computer bord, sac de ski. (pe langa ceea ce intra normal intr-un 5-ar) Pret: 11.500, poate mai putin. Interiorul este impecabil. Arata a masina de 120.000 si volanul, shi schimbatorul, uzura interioara in general. Omul are carte de service la ea (shtiu ca se pot falsifica) dar... are si un teanc de facturi cu tot ce s-a schimbat pe masina. Intrebare... in cartea de service e trecut numai ulei shi filtre sau sunt trecute si alte chestii care au fost schimbate? (sau alea sunt pe facturi?) Exteriorul... Impecabil. Toate liniile sunt ok. Geamurile originale. Nu pare sa fi fost lovita, sau cel putin daca a fost, a fost facuta bine La condus... faina rau... nu bate nimic, nu scoate zgomote ciudate. Acum si problema mea... Nu se aprinde check engine cand pun contactul... eu din cate stiu asa ar trebui sa se intample si apoi sa se stinga.... stiu gresit? Omul mi s-a parut foarte ok si de incredere... accepta orice test cu masina si pe langa asta tot ce mi-a spus la telefon de masina este adevarat... Daca sa zicem ca ar fi teapa... daca o duc la BMW, daca sunt ceva probleme cu masina care ar trebui sa faca check engine sa se aprinda, dar acesta nu se aprinde din cauza ca e bulit intentionat sa zicem... s-ar vedea problemele respective la test la bmw? La ce sa mai fiu atent cand mai verific masina? Merita banii daca masina chiar e impecabila? Va rog ajutati-ma... nu am avut nici seria 5, nici diesel... Merci.