Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

AzapC

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AzapC's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • One Year In Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Update am scos mufa din senzorul de la volantă și la relanti oscilează mai rău, dar oscilațiile sunt la fel doar ca mai “brutale” . Am băgat degetul în gaura de la senzor să simt daca e ceva acolo și într-adevăr era ceva, nu știu ce ca dupa ce l-am atins a picat ( în interior) . Posibil să fie rupte din acele urechi de pe volantă care citește senzorul? Din câte am văzut ar trebui să fie 4 urechi din acelea pe volanta și nu știu cum sa verific dacă eu îi am pe toți…
  2. Am achiziționat un e46 318d cel cu pompa de injecție , mașina nu are putere dolc și are oscilații la relanti și acul de la consumul instant nu funcționează deloc. În prima fază am crezut ca este senzorul de turații de la volantă știind ca am mai pățit la un 320d 136cp la fel. Am schimbat senzorul de pe alta masina funcțional și face la fel. Am verificat furtune vacuum, retur motorina, debitmetru, senzor maf, traseu intercooler și nimic, mașina face la fel. Care ar putea fi cauza , pompa injecție?
  3. După anularea capetelor de pe admisie fizic cât și din soft, am un fasait scurt când accelerez motorul, dacă ii scot vacuumul din EGR nu se mai aude acel fasait. Înainte de anularea clapetelor nu se auzea acel sunet, se aude ca un fasait sub admisie din zona supapei control de vacuum de la egr. Ce ar putea fi, furtune vacuum crăpate, N75 ul de la egr? Pe tester mi a apărut ceva erori de aer și de emisii mărite dar după ștergere nu au mai apărut, acuma nu am nici o eroare
  4. Am o problemă la un E60. Farurile sunt automate cu xenon și cornering, având lupe pe amândouă becuri. Problema mea fiind ca s a aburit lupa pe interior de la becul de cornering și nu știu ce sa ii fac, sa încerc sa scot becul și sa dau feonul acolo, poate se dezabureste? Câteva sfaturi m ar ajuta. Mulțumesc!
  5. Salutări,am mai făcut un topic in trecut despre această problemă dar încă nu am avut mașina ca să știu exact simptomele ei. Mașina în cauză fiind un E60 525d 197cp 2007 cutie automată cu joystick, când stau cu ea pe loc se aude un “huruit” ceva de sub mașină și în mers la fel ,în timpul mersului are trepidații , nu schimbă perfect vitezele iar dacă încerc să o accelerez mai puternic se turează ca și cum ar patina ambreiajul la una manuală , în viteză a 6 a după 2000RPM merge frumos doar ca dacă o accelerez mai puternic la fel se turează singură . Dacă o scad sub 2000RPM nu mai schimbă inferioară dacă accelerez , la fel se turează și îmi dă eroare pe cutie ( Transsmision faulty) și nu mă mai lasă să accelerez până nu opresc motorul și pornesc din nou. Poate a mai pățit cineva și știe care ar fi problema , se poate convertizorul de putere sau nu are cutia suficient ulei?
  6. Fiindcă cunosc mașina , are și ceva modificări și nu aș mai fi vrut să caut alta
  7. Salutări, sper ca am scris bine pe grupul de DIY As dori sa achiziționez un E46 330XD și vreau sa ii anulez tracțiunea din fata sa rămână doar spatele. Întrebarea mea este dacă se poate și care sunt pașii fiindcă am căutat pe internet și nu găsesc ceva care să mă ajute sau să îmi dea idei. Mă interesează să anulez tracțiunea față și dacă sunt consecințe după asta să nu mai funcționeze mașina în parametrii sau să fie erori în bord. Cine știe sau a mai făcut rog să îmi explice cat de cat ce e de făcut . Mulțumesc!
  8. Salut,vin și eu aici cu o problema la care nu știu ce sa mai cred și vreau și părerea voastră ca poate ați trecut prin asta. La un E60 525d 197cp din 2007 cu cutie automata joystick tremura când merg constant cu ea,dacă accelerez dispare tremuratul. Cutia schimba perfect nici o eroare pe ea, în rest totul ok. La cine am verificat cutia pe tester mi a spus ca trebuie doar completat/schimbat ulei în ea și problema dispare. Altcineva îmi spunea ca se poate sa fie cadranul ovalizat. As vrea câteva păreri și de la voi dacă se poate. Mulțumesc!
  9. Am verificat traseul de vacuum,la fel și supapa aia care întra în tulumba de frână, e funcțională, la fel și supapa din rezervorul de vacuum pentru turbo la fel funcțională. Vreau sa precizez ca problema a apărut după schimbarea motorului, înainte nu mi a făcut așa. As vrea sa verific traseul din poza 2 mai amănunțit cu fum, ce sursa se fum as putea sa folosesc sa se vadă și pe unde sa bag fumul?
  10. Salutari, am un e46 320d de 136cp. Mașina nu scoate fum decât puțin negru când ii dau tare, pornește foarte bine cald/rece. Am avut problema cu injectorul cu fir care era firul întrerup dar l am schimbat. Problema mea este ca în mers dacă o scot din viteză și calc frana si o țin călcată sau o las parca oscilează cumva relantiul,pe bord la ac nu se vede dar se aude ca și cum ar bolborosi motorul. Mi se pare ca nici nu trage cum ar trebui sa tragă normal (are un prieten la fel mașina și zici ca are soft). -egr verificat ,funcționează (am încercat și cu el anulat adică sa scot vacuumul) -traseu vacuum verificat -electrovalva turbo și egr schimbate (4 am schimbat și cu cele care le am momentan merge cel mai bine masina) -turbo ok nu consuma ulei nu are joc -traseu turbo/admisie verificat -curățat filtru electrovalve,debitmetru, MAP Nu știu ce sa ii mai fac,test nu am apucat sa ii fac,poate veniți voi cu o idee sau soluție. Mulțumesc!
  11. Problema cu "palpaitul" luminilor rezolvata, schimbat bloc de lumini. A mai rămas problema cu acul de la apa și o alta problema care am uitat sa o menționez, senzorul de temperatura exterioara. Mi s a desprins din suport și l am prins la roata și s au cam mâncat firele. Am cumpărat senzor nou am refăcut firele totul cum trebuie dar în bord continua sa arate -40 grade și nu știu ce sa ii fac. Cineva?
  12. Am și eu o problema la un e46 320d de 136cp. Când pun contactul din câte știe și din precedentul meu bmw (model la fel) acul de temperatura apa trebuia sa se ridice instant la temperatura care o citește (bineînțeles după ce merg chiar mașina și apa se încălzește) Problema mea este ca nu tot timpul când pun contactul acul se ridica,chiar dacă îl iau si îl pun de mai multe ori nu se ridica pana pornesc motorul și atunci se ridica după câteva secunde,asta ma duce cu gândul ca are o legătură cu alta problema de a mea, îmi pâlpâie sa zic asa toate luminile din interior (bord,bloc lumini, climatronic, cele de la geamuri și avarii) ,altădată se aprind mai puternic decât normal,altădată luminează foarte slab asta pentru câteva momente, menționez ca farurile nu au nici o problema cu palpaitul deci nu e alternatorul fiindcă l am testat și încarcă foarte bine. Din ce am observat îmi cam face figuri și mufa de la casetofon (casetofon aftermarket) adică dacă mișc mufa se aude mai cu bass sau mai mult pe înalte sau se stinge casetofonul și repornește dacă o mișc iarăși puțin și am observat ca dacă umblu la mufa aia îmi pâlpâie luminile în bord (luminează slab,normal sau puternic) dar nu întotdeauna. As dori un sfat dacă se poate înainte sa merg cu ea la un electrician, poate as reuși sa o rezolv eu. Mulțumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.