Va salut baieti, sa incepem cu inceputul cum e frumos.
Se da una bucata e46 cabrio M54B22 manual, salvat partial de la moarte, am cumparat masina acum un an intr-o stare jalnica(putin spus). In decurs de un an am schimbat directia fata (absolut tot nou meyle hd), cumparat anvelope noi vara/iarna R18/R16, schimbat caseta de directie, pompa de servo, grup planetare, ambreiaj, bobine, bujii, discuri de frana, placute, etrieri, senzori axa cu came, etc
Acum mai am cateva probleme :
1. Masina consuma ulei exagerat, cred ca 1L la 1000Km, stiu sigur ca ulei imi pierde pe la garnitura suport filtru ulei(am spalat motorul si am vazut) am achizitionat garnitura, acum masina la pornire scoate niste sunete ciudate gen fluieraturi sau ceva de genul, mi s-a spus ca e valva CCV daca tin minte bine, am si un video si o sa il atasez, ce alte garnituri mai trebuie schimbate ? Simeringuri, etc tot ce trebuie si daca se poate un cod de piesa sau un link daca se poate.
2. Roata spate stanga are o pozitie nefireasca, nu e din punte ca am verificat-o, cineva mi-a zis ca e de la o bucsa, roasta sta putin inclinata, atasez poza.
3. Pe diagnoza am o eroare constanta pe a doua sonda lambda de dupa catalizator si uneori pe debitmetru. Masina cand o accelerez usor peste 1800 ture si o las sa revina la relantiu oscileaza de la 1400-1300 pana la 900-800 (se cutremura masina oarecum) si cand bag in marsarier si merg putin se ineaca si uneori imi moare motorul, consumul de asemenea e marit.
PS1 Am fost cu masina la toate serviceurile din zona mea, absolut nimeni nu mi-a dat de cap la masina cand pornea greu sau abia pornea, cauza era un senzor axa cu came si un cablu taiat la o sonda lambda din fata de la catalizator, le-am rezolvat cu un baiat care e vopsitor si in timpul liber repara bmw-uri (bun mecanic) , de asta prefer sa mi le fac singur sau cel putin ce se poate, si ce nu sa le zic mura in gura ca doar la logan se pricep baietii.
PS2 Masina are catalizatoarele pe ea.
LINK VIDEO SUNET :
LINK FOTO CU ROATA : https://imgur.com/a/ezcGPG0