Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

bogdandsc

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Cabrio e46 M54B22

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bogdandsc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Am rezolvat partial, sunet valva ccv cu furtune aferente ei. schimbat tot de pe puntea spate. urmeaza sondele, cred ca galerie de m52 cu o sonda lambda si catalizator universal in loc de doua.
  2. Salut, al meu face uneori, nu are un moment fix, de vreo 500km nu a mai facut, video nu pot sa il vad, nu stiu de ce. in 10k km a facut rareori dar niciodata nu m am intalnit cu asta, nici semne de oboseala la ambreiaj nu da sau figuri la plecat de pe loc, dracu sa o ia acum
  3. Salut, mai ai video? Si al meu scoate un sunet si sa vad daca e acelasi, merci
  4. Va salut baieti, sa incepem cu inceputul cum e frumos. Se da una bucata e46 cabrio M54B22 manual, salvat partial de la moarte, am cumparat masina acum un an intr-o stare jalnica(putin spus). In decurs de un an am schimbat directia fata (absolut tot nou meyle hd), cumparat anvelope noi vara/iarna R18/R16, schimbat caseta de directie, pompa de servo, grup planetare, ambreiaj, bobine, bujii, discuri de frana, placute, etrieri, senzori axa cu came, etc Acum mai am cateva probleme : 1. Masina consuma ulei exagerat, cred ca 1L la 1000Km, stiu sigur ca ulei imi pierde pe la garnitura suport filtru ulei(am spalat motorul si am vazut) am achizitionat garnitura, acum masina la pornire scoate niste sunete ciudate gen fluieraturi sau ceva de genul, mi s-a spus ca e valva CCV daca tin minte bine, am si un video si o sa il atasez, ce alte garnituri mai trebuie schimbate ? Simeringuri, etc tot ce trebuie si daca se poate un cod de piesa sau un link daca se poate. 2. Roata spate stanga are o pozitie nefireasca, nu e din punte ca am verificat-o, cineva mi-a zis ca e de la o bucsa, roasta sta putin inclinata, atasez poza. 3. Pe diagnoza am o eroare constanta pe a doua sonda lambda de dupa catalizator si uneori pe debitmetru. Masina cand o accelerez usor peste 1800 ture si o las sa revina la relantiu oscileaza de la 1400-1300 pana la 900-800 (se cutremura masina oarecum) si cand bag in marsarier si merg putin se ineaca si uneori imi moare motorul, consumul de asemenea e marit. PS1 Am fost cu masina la toate serviceurile din zona mea, absolut nimeni nu mi-a dat de cap la masina cand pornea greu sau abia pornea, cauza era un senzor axa cu came si un cablu taiat la o sonda lambda din fata de la catalizator, le-am rezolvat cu un baiat care e vopsitor si in timpul liber repara bmw-uri (bun mecanic) , de asta prefer sa mi le fac singur sau cel putin ce se poate, si ce nu sa le zic mura in gura ca doar la logan se pricep baietii. PS2 Masina are catalizatoarele pe ea. LINK VIDEO SUNET : LINK FOTO CU ROATA : https://imgur.com/a/ezcGPG0
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.