Salutare, am avut ceva probleme cu al meu seria 1 116i cod motor n45t sau n45n (unele vindecodere il arata diferit) și anume nu pornea. Dupa ce am eliminat toate celelalte cauze care ar fi putut duce la aceasta problema am ales sa desfac capacul si sa verific distributia. Am cumparat un set de cale si am ĂŽncercat sa o trag la punct, axele erau decalate senzorii de impulsuri de pe variatoare la fel iar ghidajul lanțului avea o parte rupta din el. Am cumparat set de distributie, am verificat autodata sa vad procedura de schimb si am zis ce-o fi o fi. Am tras axele la punct am pus calele, distributia, variatoarele (cele care erau deja pe masina), am invartit motorul de doua ori, calele intrau iar perfect unde trebuie, am reasamblat totul si dupa a pornit la prima cheie. Acum masina arunca urmatoarele coduri de eroare: P0012 si P0014. La pornire relantiul oscileaza si parca motorul dĂŁ sĂŁ moarĂŁ, dupa isi revine cand se ĂŽncĂŁlzește si merge ok doar ca in mers are o ezitare la schimbarea treptelor. Sunete ciudate nu sunt, nici in partea de sus nici in partea de jos (plasticele rupte au fost recuperate). Aveti vreo idee de la ce ar putea sĂŁ fie problema asta? Ma gândesc sĂŁ mai desfac iar sĂŁ pun si variatoarele noi.. solenozii i-am curatat, iar senzorii de pozitie axe i-am pus noi. Oare am gresit eu ceva la montajul variatoarelor? Din ce am vazut si pe youtube variatoerele nu ar avea o pozitie anume la montajul pe axa, poate nu am vazut bine dar nici in autodata nu este specificat. Mulțumesc frumos pentru orice sfat. Orice ar fi nu regret cĂŁ m-am apucat singur de aceasta lucrare, mergem inainte si invatam din greseli. (Mentionez cĂŁ ultima data cand s-a oprit motorul masina statea la relanti, s-a oprit dintr-o data foarte silențios iar dupa nu a mai pornit deloc).