Deci , daca am ajuns sa stresez lumea pe forumuri inseamna ca nu mai am putere si nici nervi sa ma mai cert cu mecanici si reprezentante caci sincer incompetenta in Romania e la loc de vaza. La al meu 318 ci din 2000 luna a 9 a acum fix 14 luni mi s-a aprins martorul motor din bord, de acolo a inceput al meu calvar . pe tester da amestec sarac/bogat (fuell trim , banking 1 error p0170).....prima piesa schimbata a fost debitmetrul..dupa doua zile s-a aprins din nou, urmatoarele au fost valvele de vacuum ( mare si mica) si furtunasele aferente de la admisie...iar s-a aprins, sonda lambda ...iar s-a aprins,garniturile de la injectoare...aprins, senzorul de la axa cu came ....iar aprins, alta galerie de admisie....normal ca tot aprins, injectoare date jos si curatate .. nici o diferenta, si din nou valva mare de vacuum..nimic, resoftare calculator...dupa nici o zi iar s-a aprins becul :twoup: ...............si ce e mai frumos e ca domnii mecanici dau din umeri aparent afectati si imi spun ca nu stiu ce are.....si ca au facut tot ce stiau . :twoup: am ajuns sa ma intreb daca nu cumva mi-am cumparat ozn.... Daca citeste postul meu vreun mester mare care are idee de cum si in ce fel functioneaza un motor de 318 ci il rog frumos si ii fac si cinste mare sa ma ajute pe langa faptul ca il declar pe loc taticul bmw-urilor din bucuresti si de ce nu romania. va multumesc pentru rabdare