Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Cristiwr07

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    F10

Cristiwr07's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Multumesc frumos pentru raspuns si timp, am mai vorbit cu cineva a zis ca pote fi modulul ekps din moment ce este ca masina merge bine 1 zi intreaga fara probleme de putere sau etc
  2. Salutare detin un f10 2011 3.0 258cp masina porneste cand doreste si la fel se opreste cand doreste este cand o zi intreaga nu face figuri merge si trage la fel ca altadata am urmatoarele erori aparute azi 249300 rail pressure monitoring on engine start -rail pressure to low during engine starting cd945a message:status stabilization dsc 0x335 missing,receiver dme-dde transmiter ekp 26cf00 fuel presupply presure control fuel pre-supply pressure too-low positive control deviation o parere sau rezolvare daca ati intampinat .multumesc mult
  3. Pe prima eroare am citit poate fi sensorul de pe rampa ? Si acela sa nu calibreze presiunea?
  4. Mi-au aparut 3 erori 249300 rail pressure monitoring on engine start -rail pressure to low during engine starting cd945a message:status stabilization dsc 0x335 missing,receiver dme-dde transmiter ekp 26cf00 fuel presupply presure control fuel pre-supply pressure too-low positive control deviation Toate sunt pe intermitent , masina a pornit iar..
  5. Dar nu am drivetrain odata mi-a aparut. De atunci nimic doar se opreste motorul in relantiu si mers viteza mica,nu s-a umblat la soft
  6. Da bateria a fost inregistrata,baterie la fel doar ca alta firma,nu doar la prima pornire am patit,ci si cu motorul cald dupa 1h sa faca la fel,si toata treaba asta am avut-o si cu bateria cealalta
  7. Boss am scris ca s-a pus ista pt codarea bateriei si erori si doar eroarea mentionata mai sus era
  8. Da nu am erori,doar din ce am inteles ca in momentul acela ar trebui ista ca probabil dupa ce porneste sensorul sa functioneze si nu ramane eroarea,habar n-am
  9. Sensor de la axul cu came nu poate fi oare ? Din ce am mai auzit
  10. Salutare tuturor,detin un f10 530d 258cp din 09/2011,totul a inceput ca,la vreo 10/15km h s-a oprit motorul dupa care a trebuit sa opresc contactul sa porneasca, dupa care peste 2 ore am pornit masina si la cateva secunde s-a oprit motorul dupa care l-am pornit a mers nici o problema,odata s-a oprit in mers mi-a dat DriveTrain am repornit de atunci nu a mai dat DriveTrain, a doua zi la fel prima pornire la 5 secunde s-a oprit dupa care a mers fara probleme toata ziua, ce am observat zilele urmatoare ca aveam incarcare 15,4 am verificat bateria era undeva la 30% bateria originala cu care a venit masina, am schimbat bateria am codat-o,incarcarea este pe 14,3 acum,pe ista nu aparea decat o eroare cu tensiune slaba,egr in parametrii,dpf in parametrii,clapetele functioneaza in parametrii,masina porneste cateodata la a3a cheie dupa care merge toata ziua,nu sunt probleme de putere sau sa tremure motorul sau orice altceva infara de ce vi-am descris,daca ati patit sau stiti vreo rezolvare ce sa verific as fi recunoscator .multumesc,respect
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.