Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

puiut

Members
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320D e46

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

puiut's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • One Year In Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Neatentia si nesansa ca pistolul de la motorina am inteles ca nu prea merge la masini pe benzina. De obicei ma uit de cateva ori la ce furtun folosesc, ma mai uit de cateva ori la pompa si la pret sa fiu sigur ca nu gresesc (am 2 cunostinte care au facut la fel). De data asta nu am fost atent la nimic, am mai pus si intr-un bidon 5 litri si nu am reactionat ca era deschisa si mai limpede la culoare. Apropo cu motorina la 50% cu benzina mai poate fi folosita la ceva? Ma refer nu la spalat piese sau foc. Multam.
  2. De 1 an jumate e46 320D 150 cp pornea greu la inceput. Apoi a pornit doar ajutata cu spray pornire si cand era calda. Schimbat senzor rampa, a pormit bine un timp, ai iar nu a mai vrut. Schimbat bendix demaror. Schimbat releu presiune rampa. Schimbat demaror ca obosit iar. Mers la alt mecanic schimbat rampa cu tot cu sensor si regulator (aici asa spune el, eu am dubi), desi stabilisem ca schimba pompa inalte. dupa 2 zile iar nu porneste. Mers iar la mecanic a schimbat pompa de inalte (tot asa sutine el) a mers 2 saptamani si iar nu porneste decat cu spray. Acum o luna am fost la Bucuresti si au dat jos injectoarele, mers la stand verificate, facute. Masina porneste bine. Inca nu pot spune sigur (avut alta problema cu termoflotul pe drum) ca a fost de la injectoare, dar deocamdata masina porneste bine. Cand am schimbat regulatorul de presiune am schimbat si filtrul de motorina. Pompa din rezervor merge si rezervorul curat. Nu am verificat pompa de sub scaun. Poate ajuta pe cineva.
  3. Eu cred ca este un forum de discuti, nu de dat cu "parul" din prima. Acelasi motor cu probleme senzor maf nu realiza turati si nu trecea de 122-124 pe drum drept si pedala la fund. Bimmer poti detalia putin cu uleiul 2T? Multam.
  4. Se pare ca a fost termoflotul. Azi au luat masina din service. Inca nu au pus antigel, preventiv in caz ca mai apar urme de ulei.
  5. In mod sigur o sa spun constatarile. De azi noapte de cand a ajuns la Bucuresti a spus ca doar luni se uita la ea. A fost alaturi de noi inca de la primul martor aprins desi era prins in ceva personal, si imediat a rezolvat sa vina si sa ridice masina. Am fost incurajati, sprijiniti si ajutati. Imi doresc si alti sa aiba sansa unui astfel de om atunci cand au probleme. Si pot spune asta avand experienta unei nopti petrecute in masina negasind pe cineva sa ne ia aproape din camp, undeva intre Craiova si Fiiasi.
  6. Acum doua zile cred ca rezolvasem cu pornirea motorlui (nu pornea decat cu spray pornire). Ieri am plecat din Bucuresti spre gorj si din neatentie (daca poate fi o scuza) am alimentat cu 30 litri benzina peste 35-38 de motorina. Auto este E46 320D 150hp. Atunci cand acceleram se auzea putin deosebit zgomotul de la motor. Dupa km 36 sa aprins martor buji, nu a mai trecut de 3000 de rotati motorul, am oprit la un peco. Am golit rezervorul, am alimentat din nou si am plecat mai departe fara sa fortez masina, 1800-2000 de ture. Dupa 10-15 km se aprinde martor nivel scazut ulei. mai merg 2-3km pana la OMW, verific uleiul, 2-3 mm sub minim (verificat ulei cu 5 zile inainte nivel maxim, nu a fost nevoie sa completez ulei in 8-9 luni). Am completat cu un ulei propriu OMW universal 5w30. Am plecat mai departe, viteza pana in 100, turati in jur d 2000. Aproape de Pitesti am urcat la 120/130 si pana in 2500 rotati. Dupa ce am intrat pe drumul expres vreo 20 km se aprinde martorul de nivel apa. Am oprit la cativa km in parcare si cand am coborat, de sub masina se prelingea ulei cu apa. La motor era plin cu ulei in partea dreapta, de la vas expansiune pana spre filtru ulei. Dupa racirea motorului am desfacut capacul la vas expansiune, era plin cu ulei si a fost nevoie sa completez cam cu 2,5 litri de apa. Am verificat nivelul la ulei si era la acelasi nivel de cand am completat. Pana cand a venit cineva sa ne duca in gorj (am ceva probleme de sanatate) am mai pornit motorul sa ne incalzim cate 5-10 minute, nu am mai avut martori aprinsi in bord, cand acceleram scotea un usor fum sau abur alb scotea si inainte cand motorul era rece). De ceva timp temperatura la motor ajungea mai greu la 90 degrade, am inteles ca unul din termostate probabil nu mai functiona. Masina a fost dusa mai la Bucuresti pe rampa ceva mai tarziu. La ce sa ma astept? Multam.
  7. Rezolvat cu butucul, am spart geamul. Inlocuit geam (sofer) si am cumparat kit reparatie incuietoare. Sub 150 tot. Referitor la pornire motor, au schimbat degeaba rampa dupa 2 zile am pornit masina tot cu spray. Am revenit la service, au schimbat pompa inalte si acum porneste bine masina. Aveti grija la meseriasi, desi ii spusesem ca schimbasem deja senzor si regulator de pe rampa, desi stabilisem ca schimba pompa de inalte a schimbat din proprie initiativa rampa fara macar sa ma intrebe. Au schimbat in final si pompa de inalta, dar la final au cerut bani in plus. Am platit in plus doar pompa, desi nu trebuia, initial stabilisem pretul pentru schimb pompa inalta, Schimbul de rampa si manopera nu ar fi trebuit sa le platesc nefiind facute la intelegere cu mine. Amenintau ca nu imi da masina pana nu isi demonteaza piesele lor.
  8. Am schimbat rampa motorina cu tot cu senzor si regulator. A pornit bine masina. Sa vedem peste cateva zile. Acum ma invart pe langa ea, s-a rupt ceva la butucul de la usa si nu mai pot deschide masina. Se roteste foarte usor stanga -dreapta si nu mai deschide.
  9. Pompa de sub scaun sofer bazaie cam 10 secunde la punerea contactului. Acum am descarcat bateria si tot nu a pornit. Pot verifica undeva daca pompa are debit? Nu am rampa ca sa pot desface sub masina.
  10. Multumesc. Asta spuneam si eu ca daca pun antigel diferit pot aparea probleme.
  11. Banuiesc ca atunci cand am schimbat vasul a mai ramas ceva antigel in instalatie eu am completat atunci doar cu apa, de asta ma gandeam daca scot din apa si completez cu antigel diferit pot aparea probleme?
  12. Bmw e46 320D din 2003. Am avut plesnit vasul de expansiune, a fost inlocuit. Am completat cu apa. Problema este ca nu stiu ce antigel a avut inainte. Daca completez cu G11 si in masina a fost G12 sau antigel dedicat bmw (am inteles ca la bmw se foloseste antigel bmw) este o problema? Pe internet am gasit ca necesita fie 7 litri de lichid racire, fie 9,5 parca. Se poate goli toata instalatia de racire dintrun singur loc? Multumesc.
  13. Se aude pompa de sub scaun sofer. Am verificat si pompa din rezervor, in momentul cand pun contact merge pompa.
  14. Aceasi problema, shimbat senzor rampa, regulator rampa. Acum nu porneste decat cu spray. Acum si cu motorul cald dupa cateva minute nu vrea sa mai porneasca.
  15. puiut

    Electromotor

    Am reusit sa verific (destul de greu de scos)electromotorul , carbuni in regula, colectorul curatat putin, vizual tot in regula. Dupa ce l-am montat a doua zi a inceput iar sa decupleze bendix. Se pare ca ar fi angrenajul la bendix, problema e ca nu gasesc un cod pentru el. Legat de pornire grea am eroare 4B90. acum cum imi pot afla care regulator este vinovat, cel de pe rampa sau cel de la pompa de inalta? Senzorul din cap rampa e schimbat deja. Multumesc pentru sfaturi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.