Salut! Am cunparat un motor sh pentru mașină și am găsit în filtru de ulei pilitura din aluminiu, am zis să mai schimb încă odată uleiul cu filtrele, dar tot apărea pilitura, bucățile era cam măricele adică motorul trebuia să bată, dar mergea perfect, m-am hotărât să dau iar motorul să să schimb cuzinetii, am dat motorul jos cuzineti aveau uzura, dar nu foarte mare, arborele a fost măsurat și au ieșit tolerante bune, dar am găsit fusta la un piston spart, cum sau din ce cauză nu am aflat, m-am hotărât să îl segmentez, am pus segmenti noi, piston, _chiulasa_ a fost dusă la curatat, simeringuri noi, ghiduri la supape tot ce trebuie, acum mecanicul a zis să revin peste 1000km să schimb uleiul ca exista riscul să apară pilitura din cauza noilor segmenti sau cuzineti până se rodează, într-adevăr am găsit pilitura foarte fină și câteva bucăți mai mari, dar nu așa ca înainte, voi ce spuneți? A mai pățit cineva așa ceva? Este normal?