Jump to content

razvanelul

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E39 530D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

razvanelul's Achievements

  1. Am pus si evacuarea de 3.0D. Am rezolvat problema si raspund aici in caz de cineva mai are nevoie/probleme. Cand am facut swapul trebuia pusa pedala de 2.5D/3.0D. Baiatul care s-a ocupat de partea electrica mi-a montat un potentiometru de un bmw ceva nfl(practic a ramas pedala mecanica de 2.0d). Nu am intampinat problema sa nu se tureze peste 1300 de turatii desi masina nu trage cum trebuia. Pur si simplu am inlocuit pedala mecanica de 2.0d cu una de 2.5D si am legat firele iar apoi problema s-a rezolvat, trage de zici ca-i avion. Succes si multumesc pentru tuturor pentru raspunsuri. Si aviz colegului care a sarit asa tare ca am anulat EGR sa fac probe iti sugerez sa deschizi putin flightradar sa vezi ce este pe cerul Europei. Ia in considerare ca un avion de la OTP-LTN consuma vreo 7.5tone de kerosen. Problema nu-s EGR-urile anulate
  2. Am fost la reglaj cu turbina si nu s a schimbat absolut nimic
  3. Turbina este de e39 3.0D. Pe Patrol era pus M57D30
  4. Turbina la luat o de la un baiat (Benny de la SV). El a avut o pe un Patrol, a mers 200km si a pus una de 535. Am sa mai fac vreo 2-3 probe daca nu o calibrez eu. Am luat un ECU de e39 193hp urmeaza sa l schimb si sa vad cum se comporta atunci. Voi reveni cu post daca am rezolvat in caz de se mai izbeste cineva de problema asta
  5. EGR este anulat cu un simplu surub in capul de la furtun, NU este anulat complet cu un kit. Am facut aceasta proba sa vad daca are vreun impact asupra motorului (daca trage mai bine sau nu). Daca se dovadea a fi EGR-ul il schimbam fara probleme, la cati bani am bagat in acest swap nu se mai pune problema de 700-800 de lei cat costa un EGR. Asa ca poate ar fi o idee sa intrebi inainte cum a fost anulat acel EGR. Sper ca te-am lamurit.
  6. Salutare, am facut swap la motor de la 2.0d la 3.0d. Masina nu trage pana in 3000 de ture. Turbina reconditionata. EGR anulat. Vacuumurile sunt bune. Electrovalva si senzor map bun. Nu sunt scapari de aer pe admisie. Mai are cineva idei de la ce ar putea fi? PS: mentionez ca calculatorul motor este de e46 184 de cai automat.
  7. Salut, trebuie sa pui pompa abs cu acelasi cod ca al tau si apoi codata pe diagnoza de cineva care se pricepe.
  8. Salutare tutor. Problema se manifesta atunci cand ploua. In momentul cand pun contactul acul de la apa urca la 120 grade. Trebuie sa-l pun de 2-3 ori iar apoi functioneaza normal. Masina in cauza e39 530d Am verificat scurgerile de la ECU si sunt okay, am schimbat un releu albastru de la ECU (conform unei alte postari pe acest forum) insa problema nu s-a rezolvat. S-a mai intalnit cineva cu asa problema? Ce ar putea fi?
  9. Salutare baietii, am facut swap pe un e39 de la 2.0d la 3.0d si nu se aprind becurile de la marsalier. Aveti vreo idee ce ar trebui verificat? PS: cineva mentiona ca mai este un fire ceva de tras dar din moment ce am montat cablajul de 3.0 nu cred ca ar trebui sa fie vreo problema.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.