-
Posts
12 -
Joined
-
Last visited
StefanTd's Achievements
-
Salut, doar intreb, cand se opreste masina, rezervorul este la jumate sau sub jumate? O cunostiinta a avut o problema de genul la un 525d E60 si a fost de la pompa de transfer combustibil. Rezervorul este impartit in 2 bucati cu pasaj de transfer pe deasupra cardanului spate, are o pompa de transfer, ce transfera carburantul peste cardan catre pompa de joase din rezervor.
-
Multumesc mult, m-as bucura foarte tare asa cum si vechea masina a ajuns la cineva pasionat din Sibiu si deja de 1 an jumate este foarte happy. Din pacate modelul acesta se vinde foarte foarte greu vs F30 pe care l-am vandut in 3 zile :)))
-
Nu cred ca ai urmarit cum trebuie acest topic aparent :)))) eu nu am intervenit intre tine si Zallo, am facut quote la reply-ul tau catre mine, deasupra lui Zallo, reply de altfel la un quote de acum mai bine de 1 an. Poti sa mai urmaresti odata, nu este o problema, greseala este omeneasca. Sper ca nu faci parte din acei oameni "cu lectiile facute" care fac reviziile la 30.000 si considera ca asa este normal, doar sper.. nu etichetez sau ceva in sens negativ. Cum am mai zis, fiecare face cum considera, fara vreo conotatie negativa. In rest toate bune, iti sugerez sa iti faci temele mai bine
-
Nu inteleg de ce faci quote usor agresiv si ironic, la un post vechi de mai bine de 1 an :))) Iti recomand sa urmaresti analize de ulei uzat, teste de laborator, etc. Si da, spre deosebire de alte uleiuri, uleiul BMW produs de Shell, este un ulei mediocru, dictat si de pretul la care se afla pe piata si dupa un anumit numar de km vs alte uleiuri comform testelor si analizelor lasa depuneri comparativ cu alte uleiuri. Poate au mai schimbat putin reteta si s-a rezolvat problema asta, nu am mai urmarit. "Asta astept de la tine, daca vrei sa te cred." Este fix problema ta sau treaba ta ce vrei sa crezi, nu trebuie sa ma crezi pe mine :))) din partea mea poti baga si ulei Bunica in motoarele tale. Vrei un ulei bun, alegi ceva din gama premium, eventual sa fie si full sintetic (real), multe branduri ofera asta, inclusiv Shell, dar uleiul BMW produs de Shell, este mediocru.
-
Interesant ce Ravenol ai folosit, daca nu ai folosit ceva din gama premium.. este de inteles. Orice fabricant de ulei ofera mai multe uleiuri pe aceeasi norma si vascozitate dar in functie de gama de pret. Eu spre exemplu am vazut numai experiente bune cu Ravenol din seria USVO, care-i un ulei premium, iar cele racing cu atat mai mult. 5W30 synthoil de la LM este 66 lei/litru deci nu-i foarte scump, dar nici ieftin. Am vazut ca tu ai mentionat acolo 3 vascozitati, LM 5W30, altele 0W40 si dupa ai trecut la 5W40 care nu a mai mancat asa mult. Uleiul nu repara motorul, asta-i ceva ce trebuie tinut minte.. tu acolo ai probleme de uzura, nu e vina uleiului. Uleiul doar intretine motorul.. Plus ca orice motor pe benzina cu turbo, in special cele cu mai multi caluti.. mananca ulei in functie de nivelul de exploatare.
-
Cu mare placere, este doar o idee/banuiala personala si in urma multor discutii pe internet. Si eu am cautat in legatura cu fenomenul asta, dar atata timp cat cutia nu smuceste, trosneste, etc.. si schimba frumos cand este in temperatura optima de functionare, nu ar trebui sa ai motive de ingrijorare. Schimburile de ulei le poti face in functie de cum folosesti masina, daca mergi preponderent oras, ZF recomanda 80.000, daca mergi mai mult in afara poti face spre 120.000. Poate cineva are o alta explicatie/idee, daca a mai intampinat situatia asta. Seara frumoasa!
-
Salut, parca modelul tau are tot 8HP45, din cate am inteles modelul asta de cutie pe anumite masini produce acest whining noise si ajuta acest lucru sa fie transmis in masina si de catre puntea fata care este montata direct de sasiu. Sunetul se aude si mai accentuat la versiunile xdrive, am observat la mai multe masini treaba asta si este destul de discutat.. cineva a schimbat si cutia si tot la fel ii face Eu asta am citit pe forumuri.. culmea este ca situatia asta au intampinat-o si oameni cu masini cu 40.000km, deci nu cred ca este vorba de vreun defect in sine si intr-adevar se aude doar la viteze 80+ kmh. Ca si asimilare de sunet, este ca atunci cand cei cu M2/3/4 trec la punte spate montata direct de sasiu sau bucsi mai tari la diferentialul spate si se aude acel whine noise de la diferentialul spate fiind hard mounted de aici si logica catre puntea fata, ea fiind montata asa din fabrica.
-
Inteleg si stiu ca asa gandesc unii, insa din partea mea, sa-si cumpere masina cheala si sa puna pe ea.. sunt cateva la vanzare si cu km mai putini, ceea ce este interesant.. Fiecare depinde ce cauta.. criteriul meu principal cand caut o masina inainte de toate, este cat de bine a fost intretinuta, de asta am facut rabat ca nu are idrive mare, ca nu are camera, etc.. Cine vrea un model M Performance sa-si ia stoc si sa inceapa sa puna pe masina sau sa puna ceasuri de M2 FL sau NFL, data display ca fara el pe modelu asta esti terminat.. macar pe LCI ai in bord temp ulei.. si asa mai departe. Nu stau sa dau jos tot ce am pus pe masina doar ca cineva vrea o masina cheala, in teorie ce este pe ea de la M Performance puteai pune si din fabrica, am putine chestii aftermarket pe ea. Nu stiu ce sa zic.. s-ar putea sa ai mai multe sanse sau poate asa vad eu din prisma unui pasionat care ar cauta asta :)), in legatura cu masina ta. Multumesc de sfat, dap.. crede-ma ca stiu ce inseamna sa renunti :))), am renuntat mult la pret la F30 si n-am mai pus la socoteala ca am x,y,z.. pentru ca exact, riscam sa mai stau cu ea alte X luni la vanzare.. Si la asta renunt FOARTE mult la pret, dar nu e nici o surpriza, ma asteptam, insa mi-am setat un target peste care nu trec.. avand si eu la randul meu nevoie de bani pentru urmatoarea masina, de asta am zis de lip.. fiind original M Performance, el acum cu 400 euro sigur se da. 400 de colo, 300 de colo, etc.. daca tot multi cauta stoc. Prin descriere eu am incercat sa fiu cat mai transparent, asa sunt ca persoana. Asta cu lauda uleiului.. sa zicem, era doar o remarca la faptul ca in urma mai multor ani de informatii pe subiectul asta si teste am ajuns la concluzia asta. EDIT: Am mai ajustat, multumesc inca odata. Cine ma cunoaste, poate povesti ce fel de persoana sunt, chiar si noul proprietar la F30 cu care am pastrat legatura si este super happy de masina. Eu din ce am vazut pe internet, atat pe mobile cat si la noi, nu vad nici o alta masina sau alt nebun care sa-i fi schimbat capacu` din plastic si motorasul la VVT :)) o investitie foarte mare in jur de 2000 de euro a fost + bobine si bujii. Tot ce am facut la masina din punct de vedere mentenante, au fost facute cu gandul ca daca tin masina multi ani.. sa nu-mi bat capul cu alte interventii acolo, am schimbat, am uitat.. sanatate si masina este asa cum trebuie sa fie.
-
Corect Multumesc frumos , e greu pana apare acel pasionat, probabil ca si mine cauta spate sau poate chiar spate+manual Ca sa-mi cresc sansele de a o vinde mai rapid, n-am decat sa mai scot de pe ea si sa mai scad la pret, asta este.. am mai vazut chestia asta la un baiat cu un M240i xdrive, avea upgrade-uri pe ea de aproximativ 15.000 euro, 5000 de euro aproximativ era doar eleronul din carbon de la M Performance, avea jante pe 19" de la HRE si de iarna avea 405M 19".. era ceva wow, prin urmare era la pret de M2 cu N55 :)).
-
Fiecare cum considera, rau sa stii ca nu faci N-am inteles niciodata ironia asta catre persoanele care fac revizii dese .. dar mna
-
Recomandarile producatorilor sunt explicate foarte in detaliu de catre Vlad Micsunescu de la Atelierul de detailing . Sunt multe motive si avantaje pentru producator de ce recomanda revizii la un interval asa de mare.. Nu e vorba doar de a fi pasionat BMW ca sa faci revizii dese. Producatorii ofera acele intervale maximale cat sa se asigure ca masina atata timp cat este in garantie nu va avea probleme pe partea de lubrifiere, sunt taxati drastic de Uniunea Europeana in legatura cu deseurile de ulei + alte motive, asa cum am zis, Vlad a explicat destul de bine. Ca referinta, poti verifica sa vezi ca in USA intervalele de schimb sunt mult mai mici. Unul din acele site-uri de analize este oil-club.de. Este o comunitate destul de mare in jurul acestui subiect. Daca niste analize de ulei uzat nu te conving.. mna.. atunci fiecare, asa cum am zis, face cum considera. Problema poate nu va fi pentru tine, insa va fi pentru urmatorii prorpietari care vor avea de investit. Precedenta masina a fost un F30 335d N57 cu 2 turbine, motorul ce se presupune ca are probleme pe cuzineti (dupa multi experti).. reviziile pe care le-a facut vechiul proprietar de la km foarte putini la 8000-10.000km + reviziile facute de catre mine intre 5000-6000km, au dus la un rezultat excelent pentru cuzinetii de la palier care tot pica pe la mai multe masini cu acest motor.. Iti pot trimite poza sa vezi uzura cuzinetilor la 204.000km aproximativ si nu s-a mers mereu incet cu masina.. :))) In baza la ce spui ca este exces de zel? Poti urmarii o persoana de pe acest minunat internet, il cheama Sreten sau canalul de YouTube M539 Restorations si vezi acel baiat care face exces de zel de asemenea ce zice. Motoarele pe benzina, cel putin cele de la BMW merg foarte incins, N55 merge intre 117-120+ grade, uleiul se degradeaza mai rapid vs un diesel care merge la 100 grade. Cu Ravenol REP, mie mi-au scazut putin temperaturile (112-118) insa tot incinsa este pentru ca termostatul deschide foarte tarziu (asa este conceput), daca nu-i faci upgrade la cel de la Mosselman. In functie de masina faci si schimburile de ulei, eu pana si la masina daily un obosit Ford Focus 3 1.6 tdci, fac schimburile la 8000 km.. Eu personal nu as cumpara masini, in special ce ofera o anumita performanta si incurajeaza un regim de mers mai sportiv, cu revizii facute la 10.000km sau mai mult.. Multumesc, in legatura cu "PS-ul", insa descrierea cuprinde o parte din istoricul real al masinii, nu sunt fraze pompoase doar de dragu de a prinde pe cineva :)). Acum cine considera ca masina are probleme avand revizii dese.. sa achizitioneze una cu revizii la 10.000km sau mai mult, eventual si cu soft facut si ne auzim pe la 200.000km, sa vedem cum se prezinta. Sunt cazuri de N55 cu cuzineti plecati la plimbare, dar acelasi mit ca la N57.. ingrijire precara , dar treaba cu ingrijirea se aplica la orice motor, nu degeaba este o vorba "viata motorului, este uleiul".
-
https://vm.tiktok.com/ZGe37mKw8/ In legatura cu moartea pasiunii.. acum fiecare cum considera mai bine Dar banii economisiti pe 10 revizii sunt nimic comparativ cu pretul de achizitie al unei masini de acest gen si uzura pe care o vor genera reviziile rare in timp.
-
Ce frumoos, manual + spate . Hai ca nu-i chiar urata caroseria, prima varianta de M135i era cam ciudatica din fata, dar au reparat-o la LCI :))
-
Mda..voi fi nevoit sa mai scad, acum trebuie sa ma gandesc daca o las asa sau dau jos :))), doar lipul de pe portbagaj a fost 700 euro, AKMotion Next Gen 600 si tot asa Si eu am o "dauna", a fost o simpla julitura pe bara de la un trotinist care probabil n-a avut geometria facuta la trotineta si l-a tras spre masina parcata.. csf.. si apare pe carvertical dauna 2000-6000 de lei, bara revopsita + parbriz, ambele pe casco facute in acel moment. Si eu ma folosesc de carvertical, insa este orientativ, nimic mai mult. Mai astept.. mi-am dorit ca masina sa fie spate de la bun inceput si manuala (destul de greu de gasit), insa asta a fost cea mai ok dpdv intretinere la acel moment in decurs de 6-7 luni cat am cautat si am zis aia e.. merg tot pe xdrive, eu fiind fan N55 si felul in care se aude acest minunat motoras in special cu evacuare M Performance si res delete , in rest.. stoc.
-
Salut si multumesc! Schimburile din Austria nu au fost cele mai wow.. mna.. masina noua din afara. Schimburile din Austria au fost: 20.799 / 33.802 / 43859, nu wow dar nici cele mai dezastre. Inteleg si respect punctul tau de vedere, insa chiar daca o masina merge ok, in momentul cand vei desface sau vei face o analiza de ulei uzat, o sa observi uzuri mai mari vs o masina ce a avut revizii dese, asta este ceva dovedit deja. Pentru mine a fost un criteriu important, planul de revizii, fiind o masina care vede o plaja de turatie mai inalta. Mda.. multumesc mult! Interes virtual este, insa nimic concret fiind un pret ridicat pentru acest model, dar oricum accept o X pierdere :))) Pierderea e mare, dar ma asteptam, nu e o surpriza, am totul logat in aplicatia Drivvo pe care o recomand sau nu, doar daca vreti sa vi se faca rau cand va uitati dupa o vreme sa vedeti ce sume s-au adunat :))) Ca sa mai reduc din pret, doar sa dau jos de pe masina, altfel.. ma resemnez si mai bine pastrez masina.