Buna seara.
In primul rand, daca am postat unde nu trebuie, iertata imi fie, si solocit mutarea intr-un loc corespunzator.
Tocmai ce am devenit membru in comunitatea voastra frumoasa, si vin in fata userilor dvs cu niste intrebari la care sper sa primesc un raspuns (de preferat de la posesorii modelului 550i).
Acum cateva zile am avut ocazia sa ,,dau o tura,, cu un BMW 550i 2013(stage 2), model de SUA, al unui prieten, si am ramas profund impresionat de calitatiile masinii + spatiul, comoditatea, manevrabilitatea, puterea, per total de toata masina ! Dupa tura pe care am facut-o, atat la volan, cat si ca pasager, efectiv doresc sa imi cumpar si eu acest model, acestea find spuse, m-am apucat sa caut, sa intreb, sa vorbesc, sa aflu cat mai multe despre modelul respectiv. Din spusele prietenului meu, care este posesor si de M5, un adevarat fan al acestei marci, pana acum, in aproximativ 50k/KM nu a intampinat nicio problema de ordin tehnic la masina (consum de ulei, bucsi, probleme, etc), acesta sfatuindu-ma sa mai extind bugetul si sa ma orientez direct catre un M5, insă, nu aș dori din prima un model M (diferentele de putere find destul de mici intre ele din punctul meu de vedere)
Din prima aș dori sa precizez ca nu intentionez sa o cumpar noua, așadar, am cautat pe mobile, scout, si alte site-uri de specialitate din strainatate (in special din Germania, nu doresc sa cumpar din Romania), un 550i 2013-2015, si am gasit chiar foarte multe modele frumoase, deosebite, cu un kilometraj pana in 60k KM, la un pret accesibil pentru mine. Astazi, Luni (30.05.2022) daca tot am avut drum catre Pipera, m-am oprit si la Bavaria si am discutat mai multe despre masina cu baietii, cu mecanicii, cat si cu directorul de vanzari, surprins find de faptul ca parerile find pozitive din partea tuturor,spunandu-mi ca vin foarte rar in service, ori de necesitate la schimburile periodice, fara a auzii despre probleme grave (pe parte mecanica/motor), iar ca si un singur minus pe care toti mi l-au precizat a fost consumul de ulei, care, din punctul meu de vedere este ceva normal la un motor de capacitate mare, cu o putere de 400 de cai (1000km - aproximativ 1-1,5 litri), in același timp, toti mi-au recomandat o re-softare (stage 1) atat la motor cat si la cutie pentru a scapa de acest minus, si bine inteles, pe o masinuta ca aceasta, s-ar merita si o evacuare corespunzatoare.
In seara aceasta mi-am facut niste calcule per total, si am de gand saptamana care vine sa achizitionez acest model(trebuie sa ma hotarasc intre 3 masini pe care le-am gasit)
Totodata, am luat legatura cu Fi-exhaust, o firma care produce evacuari foarte calitative, si am aflat faptul ca pe langa evacuare, acestia ma pot ajuta si cu soft-area masinii in functie de cerintele mele, cu o posibilitate de upgrade pana la 600CP pentru a avea garantie la motor si turbina/e
Doresc de la dvs, posesorii de 550i sa stiu daca ati intampinat probleme de ordin mecanic/tehnic cat si o recenzie din partea dvs asupra acestui model
Va multumesc frumos.