Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Alex3245

Contributors
  • Posts

    996
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Alex3245 last won the day on November 27 2024

Alex3245 had the most liked content!

1 Follower

About Alex3245

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alex3245's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Posting Machine Rare
  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

266

Reputation

  1. Daca mergi pe taxele altor tari cred ca este si mai naspa, e.g: https://www.service-public.fr/particuliers/vosdroits/F35947?lang=en Daca luam un f10 530d 258 CP el scoate 150 g/km deci 2.205 euro, mai mult decat ai impozitul pe motor de 3.0 In franta ar trebui sa platesti 60k euro, mi se pare absurd de mult. S-ar putea taxa si km dar nu cred ca ne-ar conveni ca apoi zice lumea ca ne monitorieaza la orice, asa pun taxa generica pentru per CO2/km inloc de impozit pe cilindree.
  2. Pai mergi pe fisa tehnica de la producator si vezi cat CO2 scoate per km sau la ITP, RAR sa treaca cat CO2 iese.
  3. Ma astept sa schimbe compozitia placutelor sa nu mai fie asa poluante sau poate sa mearga pe principiul masinilor electrice cand recupereaza energie si nu folosesc placutele. Practic o masina electrica foloseste mult mai putin placutele, deci EV-urile o sa reduca si acest tip de poluare prin frana regenerativa. Dar articolul asta e un fel de hai sa scriem ceva : Deci nu se stie daca e, dar e o sansa. Dar la ev-uri tin de 2, 3 ori mai mult placutele deci se reduc si aceste particule cand treci la EV. Pensiile speciale o sa fie ultimele de care o sa se ocupe Nu au de unde sa stie daca o tii pe dreapta sau nu, nu cred ca am vrea sa platim taxe in functie de cati km mergem. Dar taxa de CO2 e deja pusa in cateva tari din europa, unele dintre ele au si taxa pentru greutate, adica cumuleaza taxa de CO2 cu taxa de greutate si ajungi la taxe de 20-30k per masina
  4. Se aude de ceva vreme ca o sa fie impozitate masinile vechi, inca nu se stie daca o sa fie pe CO2 emis sau altfel de reguli. Dar este prin acele jaloane din PNRR parca
  5. Explica aici tipul cum poti incarca doar de la soare cu ceva automatizari sau direct cu statia astora de la Lektrico. Sunt romani astia de la lektrico, nu pare scumpa statia. https://altex.ro/statie-incarcare-masini-electrice-lektri-co-1p7k-em-monofazat-7-4-kw-32a-type-2-cablu-5m-wi-fi-negru/cpd/AAE1P7KEM/?cq_src=google_ads&cq_cmp=17745085843&cq_con=&cq_term=&cq_med=pla&cq_plac=&cq_net=x&cq_pos=&cq_plt=gp&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAk8G9BhA0EiwAOQxmfqtBpmgFlu61aOQTuBR8r4VeW2UGspSA59GpJV_In3SXcoA3skFm-xoC6MUQAvD_BwE
  6. Producătorul auto Stellantis lucrează la o țeavă de eșapament pentru mașini electrice
  7. Am vazut si eu cateva m340i cu aceeasi problema pe bimmerforum. Asta cu hybridul e vrajeala sa ascunda problema cu piesele care contin alte subpiese din plastic
  8. 330e are 6 modules de baterie, un modul e 1k euro la reprezentanta. Daca schimbi toate modulele ceea ce se intampla foarte rar ar veni 6k euro + 1k euro manopera deci 7k euro in total. Daca mergi la alte serviceuri, nu reprezentata preturile clar o sa fie mai jos. Eu am phev de aproape 3 ani, recomand oricui .
  9. E bună de jucărie pe acasă Mai ales ca il poti controla din telecomanda
  10. In 2024, Ford’s ‘fake’ Mustang outsold the gas-powered for the first time
  11. Pana acum eram sigur ca masinile chinezesti nu o sa fie o problema reala, dar acum nu mai sunt asa sigur. Au incarcatoare de 850kW si masini care incarca cu 400 kW, avand cel mai mare peak la 450 kW Astia din UE abia incarca cu 100-200 kW. A facut 0-70% in 10 minute 0-80% in 12 minute 0-90% in 19 minute La 80% incarca cu 224 kW wtf Eu as zice ca pentru 130km/h la 0 grade e chiar bine :)))
  12. https://www.instagram.com/reel/DFYDjWgoRx7/?igsh=MW1kbDRwY2M0N2loZQ==
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.