Jump to content

Alex3245

Contributors
  • Posts

    965
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Alex3245 last won the day on November 27

Alex3245 had the most liked content!

1 Follower

About Alex3245

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alex3245's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Posting Machine Rare
  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

262

Reputation

  1. Pe partea de pret si ceea ce oferta tesla este imbatabila in momentul de fata dar nu este premium. Nu cred ca ar fi o alegere proasta
  2. Chiar acum mi a apărut reclama aceasta: Pare ca se poate reduce prețul și cu 10k Cum de nu vrei BMW?
  3. Poate un i4 e35, Tesla model 3, poate o kia ev6. La toate ar trebui sa le scazi pretul cu 5k daca o sa mai fie rabla pt ev
  4. A aparut si comparatia:
  5. Initial voiam sa merg pe S6 dar cu dotarile pe care le voiam ajungeam la 115k euro si am renuntat la putere . A6-ele de 100kWh 4x4 are doar 462 CP, dar cred ca sunt suficienti. Am verificat acum, are pompa de caldura: Pompa de caldura utilizeaza caldura reziduala a componentelor electrice pentru a incalzi in mod eficient habitaclul. cand temperatura exterioara scade sub 20°C si instalatia de climatizare este activa, pompa de caldura ajuta la economisirea de energiei cu un efect pozitiv asupra autonomiei.
  6. Eu oricum m-am decis o sa merg pe EV, astept acum sa apara A6-ele etron la test drive si o sa-l comand. Versiunea cu 100kWh, ca dotari ma duce in 90k euro dar se dau ceva discount-uri
  7. Dar la drumuri lungi o incarci pana la 100%, nu? Si eu tot la un consum de 16-20kWh ma astept iarna, se pare ca cei de la mercedes sunt mult prea optimisti. Cum A6-ele are 94 kWh net la un consum de 20kWh ar veni 376 km de la 100%-20%, deci tind sa cred ca mereu e bine sa ai o baterie mai mare.
  8. Deobicei lumea merge 90-10% si aici ar trebui sa ai un range de 600km care tot este WOW, dar nu inteleg cum de scot un consum asa mic. Ca ex noul A6 etron are baterie de 100 kWh si are range de 700 km pentru 0-100%. Ce nu prea imi place e ca au bagat cutii de viteze, sigur o sa fie probleme de la acele cutii in viitor, dar aparent din cauza cutiei pot avea un consum asa mic pe partea de autostrada si oras
  9. 750 km dintr-o baterie de 85kWh e wow, dar sa vedem daca e si adevarat
  10. In momentul de fata conduc un A6 55 tfsi-e, imi place sa o conduc. Nici o masina nu imi place sa o conduc mai mult de 5-6 ore , poate sa fie si bugatti. Am mers cu seria 5, seria 4, x3, x5, glc, c class, e class etc. Niciodata nu mi-a placut feeling de condus dintr-un SUV, nu am putut pune egal intre SUV si dinamic , dar asta e parerea mea. M-am jucat mult pe multe tablete, pentru unele am si lucrat in trecut, cu ce ar fi mai buna generatia noua de la BMW fara de generatia veche de la Mercedes ? @ckh Pe partea de plastice, nici nu vreau sa mai aud de ele ca sunt praf peste tot dar interiorul la acest x3 mie unul mi se pare ciudat rau: fata de Dar na gusturile nu se discuta
  11. Ce inseamna ani lumina ? Mie mi se pare mai frumos glc coupe la exterior cat si la interior. Cat despre feeling, nu stiu ce feeling iti poate oferi un x3, x5, etc
  12. Te caut eu daca imi iau A6-ele etron :))) Am vazut ogramada de astia prin oras care merg tare cand e umed pe jos, mult am vazut cum aluneacau si se panicau .
  13. Lithium-Ion Battery Pack Prices See Largest Drop Since 2017, Falling to $115 per Kilowatt-Hour: BloombergNEF
  14. Trist ca o electrica de 200k+ euro nu poate sa bata o tesla de 100k.
  15. Tehnologia e interesanta, dar nu vreau sa ma gandesc la cei care iti baga o portiera in vopseaua noua . Toti astia o sa parcheze la 1 km de destinatie
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.