Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Alex3245

Contributors
  • Posts

    1022
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Alex3245 last won the day on November 27 2024

Alex3245 had the most liked content!

1 Follower

About Alex3245

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alex3245's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Posting Machine Rare
  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

272

Reputation

  1. Eu am făcut Iași - Budapesta dar am făcut oprire de o zi în Oradea și așa Iași-Oradea groaznic, am făcut vreo 8 ore, am plecat la prânz, am ajuns acolo pe la 1 noaptea rupt. Pe drum depășire după depășire, camioane la greu, căruțe, etc. De atunci mi s a luat să merg 8-9 ore, maximum 3,4 ore e ok. @alex230ro la orice ev nou cu care mergi pe autostrada cu viteza de 130km/h îi scazi rangeul oficial cu 20% .
  2. Eu prefer avionul oricând, nu prea merg în vacanțe cu mașina, mai ales distante de 800 km+. Dpmdv nu merita să mergi așa mult e prea obositor și periculos. Daca marea și muntele sunt până în 300km poți sa mergi cu 160 km/h și ajungi fără sa încarci, ma refer la mașini cu baterii mari.
  3. Clar, dacă încarci doar de la stații de 300 kw care sunt cam 2,6 lei iesi mai rău decât diesel/benzina și dacă calculăm pentru un sedan cu un consum de 22-23kwh/100 iesi la fel ca benzina/motorina ca pret. Dacă se încarcă acasă povestea se schimbă drastic, majoritatea au 1 leu per kWh.
  4. Păi average speed e cam 190-200 kWh pana la 70-80% Sursa: Preconditionarea bateriei aproape dublează viteza de încărcare. Ar trebui să facă un buton separat pentru pre condiționare nu să bagi mereu în maps.
  5. De acord ca tesla este cea mai eficienta și cea mai best for the money, dar frumoasă, calitativă nu este și îl are pe nebunul de Musk și eu mergeam pe premiza ca mașina este făcut de ignieri nu Musk dar nu pot să-l mai înghit.
  6. Mie nu îmi plac SUV-urile, l-am luat doar pentru a vedea cum este cu o electrica. Nu cred ca este suficient dulapul(chiar daca majoritatea drumurilor mele nu depășesc 400km) pentru ca m as simții limitat. Astept sa vad sedanul cum se comportă. Tesla nu mi-as cumpara din cauza politicii lui Elon..vreau sa raman pe masina făcută in EU.
  7. Hai ca revin cu un feedback pentru un Q6 etron quattro 388 CP. Am avut weekendul trecut un q6 etron pentru a vedea cum este să te descurci cu o mașină full electrică. Am mers prin oraș, drumuri naționale dar și autostradă. Dacă mergi preponderent oraș și naționale mașina are un range de aproape 500km, mașina e un dulap pe roți, aerodinamică nu o ajută deloc. Pe partea de autostradă mers cu 142 km/h consumul este în jur de 29-30 kw/h adică din bateria de 95 kWh cam 320 km la mers constant. Spre exemplu m-am uitat și la A6 etron la consumuri și la 142 km/h consumă cam 22-24, aerodinamică este foarte importantă la un EV. Apoi am mers și la încărcare dar pe modul de total noob, nu am pus stația pe navigație, deci nu am avut preconditionare, am ajuns la stație era 4 locuri din care 4 goale, am platit direct cu cardul, iti ia 300 lei de pe card și restul ti-i returneaza, dar am observat ca dacă îți iei aplicație ai un preț mai bun. Prețul a fost de 2,6 lei/ kw cu plata directă fără aplicație. Pentru ca nu am pus navigația către încărcător bateria nu avea condițiile optime și a încărcat doar cu 150kw. Încărcarea a durat foarte puțin, aveam în jur de 40 și am stat până la 80 cred ca au fost în jur de 12-14 minute. Overall mi a plăcut experiența, dar ideea de SUV electric cu roti de 21 nu cred ca e una buna. O sa astept sa conduc și sedanul sa vad cum este. Nu am putut să pun toate pozele, așa ca am pus acest link: https://imgur.com/a/v4mrUi0
  8. Vânzarea de termice a scăzut dar electrice a crescut. Lumea compară acum ca electricele sunt mai noi de asta.
  9. Păi de ce ar face o comparație cu termicele dacă era vorba de 2025 vs 2024 asta era comparația. Menționa în articol creșterea pe ianuarie 2025 vs ianuarie 2024 și apoi am pus și procentul din total de mașini noi vândute din alt articol.
  10. Și eu susțin aceeași părere precum @alex230ro tesla model 3 SH din 2020 e 26k euro, una nouă e 45k - rabla care anul ăsta s ar putea să fie 7-8k euro. Ajungi la 37-40k euro, dar masina e mai noua cu 4 ani. O idee buna pentru încărcare la bloc ar putea fi asta:
  11. De ce ar fi un site fara treaba cu realitatea? Astea sunt cifrele, vânzările au crescut chiar daca multe țări nu mai au reduceri. New car registrations: -2.6% in January 2025; battery-electric 15% market share Si multe alte site-uri care spun la fel. Usor, usor apar și mașinile sub 30k EUR.
  12. Poate le măresc eu vânzările, fabrica aia era să se mai închidă odată când au mutat un model în altă țară. EV-urile par să fi crescut în vânzări la începutul anului: 100% Electric Vehicles = 17% Of New Car Sales In Europe In January Sper ca Tesla sa dispara din lista in Martie
  13. Pare ca și VW o să meargă pe tableta centrală ca newe classe și tesla.
  14. Eu acum am plug-in dar as trece pe EV, mi se pare ca acum sunt mașinii care fac 400-500 km. Spre ex in Ianuarie și februarie au crescut vânzările: Global EV sales grow by 18% in 2025 vs 2024
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.