Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

alfa-omega

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

alfa-omega's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Ám atelier propriu,nu mai lucrez la Bosch de multi ani,prefer sa muncesc pentru mine nu pentru altii,deja nu mai sint tinar,astept pensia. Nu pot sa stiu care marca de motorina sau de benzinarie este mai buna in RO,deci nu voi opina despre tema asta,dar banuiesc ca aveti ca peste tot in lume,informatiile acestea,o benzinarie e mai buna ca alta pentru ca...In functie de marca si numarul de referinta al injectorului,duzele costa intre 50 si 100 eur una,plus mina de lucru,in linii generale,se taxeaza de 150eur...la 250eur sau mai mult pe injector. Din cite stiti voi,se depune calamina pe duze,pe exterior,in realitate,ce se depune in interiorul injectorului conteaza mai mult.O sa incerc sa ma explic cu poze,doar ca nu se pot uploada prea multe,si dureaza sa le micsorez,dar cu timpul ,din citeva sute de mii de poze,o sa urc cite ceva. si alte exemple...
  2. Salutari tuturor.Stiu ca sint nou pe forum,si imi imaginez deja contrele cu unii dintre forumisti,si incerc sa mai comunic in limba materna din cind in cind,si cum lucrez in domeniul auto,am ajuns si pe aici. Am un atelier de reparatii auto,in alta tara,si de meserie sint pompangiu dupa cum numiti voi aceasta meserie,repar pompe de injectie,injectoare,si printre altele curatirea cu ultrasunete. Am urmarit tot topicul,cei drept nu am citit chiar toate mesajele,dar am observat ca nu prea se vorbeste despre cauzele care produc incarcarea filtrului de particule cu cenusa(vad ca asa o numiti). Principala cauza a producerii cenusii,este combustibilul,calitatea lui,insotit bineinteles de aerul care intra in amestec in cilindrii motorului. Noi la atelier tratam intai cauza,apoi ne ocupam de filtrul de particule,scoatem injectoarele,le curatam cu ultrasunete,le probam in bancul de teste,apoi dupa caz le reparam sau le schimbam.Odata rezolvata problema injectoarelor,se schimba filtru de combustibil si bineinteles punem in rezervor combustibil bun,nu din cel ieftin,de la benzinariile recunoscute. Este o operatie costisitoare bineinteles,dar si rezultatele sint pe masura. Filtrele de particule le curatam cu ultrasunete,iar injectoarele conform fabricantului,dupa caz,le schimbam duzele cu altele noi.Fabricantul Bosch de exemplu recomanda schimbarea duzei la aproximativ 150.000km parcursi,iar dupa caz chiar mai inainte,Delphi,Denso,Continental,recomanda schimbarea duzelor sub 100 mii km. Stiu ca nu aveti aceste informatii la indemina,poate am sa vi le facilitez,daca le gasesc in limba engleza cel putin,pentru ca eu le am in limba locala.
  3. Probabil ca pierzi presiunea ori pe returul vreunui injector,ori pompa nu baga suficient.Tot asa de bine,daca este sistem common rail poate ca electrovalva de debit/presiune ramine deschisa,poate fi cea dupa rampa,ori cea din pompa.Sincer sa fiu,cum nu repar masini,doar sisteme de injectie,imi este greu sa dau vreun sfat,mai concret,poate ca nici nu este o problema de injectie,numai ca zici ca nu iti da erori la diagnoza,chestie care mi se pare ciudata,masinile moderne dau erori chiar sia atunci cind nu au probleme deosebite,iar a ta nu porneste. Referindu-ma strict la injectie,trebuie sa te asiguri ca iti ajunge motorina din rezervor la pompa de inalta presiune,apoi ca iese cu presiune din pompa,iar la final ca niciunul dintre injectoare nu era returul deschis.Daca nu ai sculele necesare este destul de greu sa faci toate testele.
  4. Ai folosit pompa originala?Masura aia de 0,85 ai luato dupa pompa,sau ai auzit pe undeva ca asa ar trebui?Pe pompa e scrisa in partea inferioara daca nu stiai deja.Referinta pompei trebuie sa fie aceeasi in caz ca ai schimbato,ori 0470504005 136cv cutie manuala,ori 0470504020 cutie automata. Doar intreb ca sa ma asigur,nu din alt motiv,ai folosit pentru blocat motorul utilul cu dimensiuni ,diametre 12 si 8mm sau ai bagat un spiral asa la ochi?Pistonul 1 este primul de la distributie,dar daca daca ai cutie automata,pe volanta ai mai multe orificii si te poate pacali. Spaniolii stiu sa faca si treba buna,unii nu toti,dar de ce sa munceasca mult,ca sa iasa clientul ieftin? Suerte!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.