Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

BulletDyer

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    F47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

BulletDyer's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

8

Reputation

  1. Ca adăugire, mi-am amintit de resetarea adaptărilor, ceea ce probabil se face cu ISTA. Nu cred că se poate face cu BimmerCode...
  2. Aș vrea să schimb uleiul cutiei de viteze și am o nelămurire privind procedura. Deși nu am găsit procedura oficială de shimb, observ în procedura de completare: Connect diagnosis system. Select Service function: Transmission fluid adjustment. Ce este această „service function” și ce face? Fiind necesară verificarea nivelului când temperatura uleiului cutiei este între 35 și 45°C, presupun că sistemul este folosit pentru afișarea temperaturii (temperatura se poate vedea și cu alte aplicații). Mai face oare și altceva ce îmi scapă? Ar fi nevoie de ISTA la schimbarea uleiului sau este suficientă o aplicație ce afișează temperatura?
  3. Am găsit o informație interesantă despre încărcarea bateriilor AGM: Bateria poate fi deteriorată chiar dacă bateria AGM este încărcată pentru scurt timp doar cu o tensiune de încărcare mai mare de 14,8 V. Sursa: TIS https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f45-218d-sat_201705/repair-manuals/24-automatic-transmission/24-11-transmission-case-oil-sump/1LiMpr2r Warning! Do not charge the AGM battery with > 14.8 V. Do not use rapid-charging programs! When charging removed batteries (so-called stand‐alone batteries), do not exceed the maximum charging voltage of 14.8 V at room temperature. Also, for charging via the external start connection point, the maximum charging voltage of 14.8 V at room temperature must not be exceeded. The battery can be damaged even if the AGM battery is only briefly charged with a charging voltage higher than 14.8 V. A charging voltage of more than 14.8 V is usually used in quick-charging routines. Pe de altă parte, încărcătoarele CTEK (și nu văd de ce nu și încărcătorul BMW 61432408592 de la CTEK) au o tensiune ce ajunge la 15,8 V (!!) în prima etapă, de desulfatare. Acestă etapă este prezentă și pe modul AGM, nediind specifică etapei de recondiționare. Nu am găsit informații privind durata acestei etape. Oricum, modul AGM RECOND folosește 15,8 V timp de 2–6 ore (etapa 6). Sursa: manualul CTEK, pagina 5
  4. Cred că este o idee bună folosirea ISTA. Nu am softul și nu te pot sfătui, însă vreau să menționez doar că există și aplicații mai simple, pentru telefon, pe care le poți folosi. Avantajul acestora este că poți verifica parametrii și când ești departe de laptop. Eu folosesc BimmerLink dar sunt și alte aplicații. Totuși, din câte înțeleg, ISTA este mai complex.
  5. Am încărcat o poză a etichetei unuia dintre faruri.
  6. Nu știu dacă mai există. Acel link era https://www.bmw.com/en/footer/software-updates.html însă acum nu mai are formularul de căutare după VIN și descărcarea softului. Înainte însă avea: https://web.archive.org/web/20221130161440/https://www.bmw.com/en/footer/software-updates.html Introducând VIN-ul pe pagina web.archive.org, funcția de căutare pare să meargă (funcționaliteatea pare să existe pe site-ul bmw.com dar formularul nu mai apare pe pagină).
  7. La remontarea apărtorii de noroi nu am reușit să refac cele trei prinderi din a doua imagine. Sunt trei nituri filetate (sau ceva similar) ce sunt introduse pe după tablă și care ies prin găurile plasticului apărătorii. Acolo se prinde câte o mică piesă rotundă, din plastic deformabil, nu știu dacă prin răsucire sau apăsare. Am pierdut aceste piese până la urmă, iar două dintre nituri au căzut la interior. M-am uitat la diagramele de mai jos și nu am identificat nitul și piesa rotundă, deși nitul ar putea nr. 10 din al doilea link: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=2C11-EUR-05-2017-F45-BMW-218d&diagId=41_2419 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=2C11-EUR-05-2017-F45-BMW-218d&diagId=41_2588 Își mai amintește cineva cum se face prinderea aici? Vreo idee care este codul pentru nituri și piesele rotunde?
  8. Eu am citit că a folosit BimmerLink (din care se pot exporta datele înregistrate pe durata unui interval de timp, sub formă de CSV) și un alt soft pentru a genera graficele pe baza datelor exportate. (poate te-am înțeles greșit @bimmer90f30)
  9. McGuard fabrică prezoane antifurt pentru BMW. Se poate trimite o fotografie a prezonului împreună cu modelul vehiculului la cs@mcgard.de pentru a comanda o cheie potrivită, dacă antifurtul este fabricat de ei. Detalii pe pagina https://shop.mcgard.de/en/faq. Această variantă ar fi mai ieftină ținând seama că nu este necesară achiziționarea unor prezoane noi după ce sunt înlăturate cele antifurt. În altă ordine de idei, de aici se pot comanda chei înlocuitoare pentru prezoane, pe baza codului din cutia prezoanelor antifurt: https://shop.mcgard.de/en/customer-service/customer-key
  10. O altă variantă este folosirea unui soft precum BimmerLink (la Operating hours counter).
  11. Care este consensul privind intervalul recomandat de schimb? 10k km?
  12. Am luat codurile din procedură și am comandat sculele așa cum se comandă orice piesă, de la un magazin de piese, nu au fost probleme.
  13. Am cumpărat jucăria și am schimbat singur fulia ca la carte Am reușit să schimb rola cu piesa 83302467345 din imagine. Fără asta nu aș fi reușit, și am făcut bine că am schibat rola căci avrea un joc mare și zdrăngănea. Am reușit fără să ridic motorul, împingându-l puțin cu un levier din zona de prindere, așa cum am văzut în altă procedură BMW, pentru altă manoperă.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.