Jump to content

Clit Eastwood

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320i G20

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Clit Eastwood's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • One Year In Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare

Recent Badges

7

Reputation

  1. iti dai seama ca am făcut asta înainte, am și scris mai sus: intrat in Diagnostic mode apoi ținut BC apăsat 15-20 de secunde. intra într-un meniu, cu mai multe chestii, dar nu service reset dacă are cineva alta sugestie...
  2. Salutare! Am facut serviceul la masina acum vreo 3 luni, dar baietii de la BMW au uitat sa imi reseteze intervalul de service. Este notat in jurnalul masinii ca au fost facute operatiunile, insa au uitat sa reseteze si intervalul. Stie cineva cum pot ajunge in acel meniu? Eu am incercat urmatoarele: Am pornit in diagnostic mode apasand de 3 ori butonul de power am asteptat sa apara diagnostic mode pe ecran am apasat butonul BC timp de 20 de secunde, sperand ca o sa ajung unde trebuie, dar am intrat in niste meniuri dubioase. Asa ca, daca are cineva idee cum se poate, m-ar ajuta sa scutesc un drum pana la ei, pe care il evit de vreo 3 luni. mersi
  3. Asta m-am tot gândit și eu, ca nu are legătură bateria, trebuia să pornească. am încercat toate posibilitățile cu nevasta la telefon; nu a reușit. Azi a încercat din nou și cică a reușit. Ce să zic, s-a rezolvat, sper să nu rămână pe undeva în afara mașinii Nu știu, din reflex. Am ajuns și la mama naibii, în China
  4. Salutare! una din cheile de la mașină nu mai funcționează. nu descuie mașina din buton, nu pornește mașina nici dacă e lipită pe coloana de direcție. A schimbat soția bateria și fără rezolvare. problema e ca sunt plecat din țară cu cheia principală la mine și aș vrea să știu dacă există vreo rezolvare rapidă, cineva care repară sau ceva. mulțumesc
  5. de la firmele de asigurari, inspectii tehnice periodice, baze de date masini furate, etc.
  6. Daca ceri VIN si il verifici la reprezentanta, poti obtine toate informatiile, mai putin reparatiile care nu au fost facute in reteaua BMW. Mult mai bine este sa faci un raport autodna sau ceva similar.
  7. eh, electricele pe care le-am condus eu, mai precis cele de la aplicatia spark, aveau doar un mod normal (care inteleg de la tine ca avea ceva regen) + un mod agresiv, ala care cica te ajuta sa conduci doar cu o pedala.
  8. anul trecut era. Aplicatia cu care vine masina e un simplu timer. Legata cu aplicatia de pe smartphone, puteai pune telefonul in bord sa filmeze, si cu ajutorul Gps si mai stiu eu ce aveai configuratia circuitului. materialul video final avea ca un HUD cu RPM, viteza, timp lap + pozitia in circuit. Era chiar misto, pacat ca au scos-o
  9. n-am nicio incredere in cifre, dar pare logic. La cate cauciucuri si placute se consuma anual, particulele alea se duc undeva, deci probabil in atmosfera eh, nu e in totalitate adevarat, corect. Dar tampenie nu este. Si functia de regenerare este actionata de un buton, din cate stiu. Corect? Intotdeauna vor fi unii care vor apasa butonul si altii care nu. Eu, de exemplu, ori de cate ori am mers cu masina electrica am mers normal, mi se pare ca da o senzatie ciudata in masina franarea aia regenerativa, o senzatie care nu imi place deloc
  10. https://www.theguardian.com/environment/2022/jun/03/car-tyres-produce-more-particle-pollution-than-exhausts-tests-show Car tyres produce vastly more particle pollution than exhausts, tests show This article is more than 1 year old Toxic particles from tyre wear almost 2,000 times worse than from exhausts as weight of cars increases ca fapt divers
  11. acum nu, dar peste cativa ani vor fi. De ce? Pentru ca probabil se vor impozita si mai tare motoarele cu combustie interna, iar pentru melancolicii care vor refuza electrificarea, vehiculele istorice vor fi o varianta buna.
  12. o sa incerc, dar nu pare ca merge tras, ci doar batut din spate. Tabla nu e doar cutata, ci si intinsa. si nu se vede pentru ca din niciun unghi nu reuseam sa fac poze sau videouri in care sa se inteleaga tot
  13. Am vorbit la faraindoiala.ro, mersi pentru sugestie, foarte profi mi s-a parut, chiar daca nu am rezolvat si nu voi rezolva problema. Rezultatul e cam asa, deci pica solutia: Va prezint situatia asa cum e pe velar. Pe sport nu sunt inca absolut niciun fel de info. Geamurile sunt duble, nu se poate actiona fara vreo demontare, se fisureaza. Dupa demontarea fetei usii mai e inca o placa, pe care e ancorata macaraua geamului. Apoi se scoate geamul. Apoi usa scoasa complet din balamale si fixata orizontal pe standul de lucru. Daca si numai daca avem noroc sa nu fie vreo armatura/ dublura in acea zona, in zona din spatele deformatiei trebuie rașchetat materialul fonoabsorbant, apoi polizata vopseaua pentru a obtine luciu metalic. Doar asa se poate folosi aparatul cu inductie incat sa faca arc electric sa putem contracta la loc metalul (pentru ca este intins, va ramane burtica la final). Deci presupune o reparatie extrem de laborioasa, de 1 zi jumate, 2 zile cu multe potentiale piedici si sanse de reusita nu prea mari.
  14. Salutare! caut un atelier bun pentru indepartarea unei zgarieturi fara revopsire. E masina cumnatului care are numai experiente nasoale cu revopsirea si vrea sa evite. Zgarietura arata cam asa: WhatsApp Video 2023-07-27 at 11.00.17.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.