Jump to content

AlaDyn172

Contributors
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

About AlaDyn172

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani

Previous Fields

  • Masina
    E90 320d 163cp

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AlaDyn172's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Da... renunț la hărți actualizate :)) un upgrade ar fi mai bine, decât să mă chinui cu DVD-uri, etc. Mersi frumos!!
  2. Merge si pe un e90 2005? Pentru că din câte văd sunt mulți GB, pe un CD nu poți stoca așa mulți Edit: Am gresit tipul de navigatie, imi cer scuze. E un navi ccc, nu cic.
  3. Salutare! Știe cineva de unde pot lua hărțile actualizate pentru un e90 2005 cu navi ccc? Mulțumesc anticipat!
  4. @six in line am încercat și această variantă, am și spus-o în postare. Nu am vreo opțiune RESET din computer bord, chiar mi-aș fi dorit să am Mersi totuși pentru reply
  5. Salutare! După cum spune și titlul aș dori să știu dacă pot să resetez eroarea "tyre pressure" fără să folosesc navigația fiindcă aceasta nu îmi merge (nu răspunde joystickul la comenzi) Am încercat cu ISTA, dar nu este nicio opțiune pentru așa ceva în service functions Am încercat și din computer bord, dar nu am vreo opțiune pentru așa ceva. Știe cineva? Este un E90 din 2005 Vă mulțumesc anticipat!
  6. Nu am zis că nu ai dreptate.. Mie mi-e frică să nu se ardă releul, doar din cauza unui senzor ceva... Oricum, mulțumesc de informații!
  7. Motorul a fost lăsat pornit înainte de schimbarea bujiilor și al releului. Dacă ar fi așa, într-adevăr nu a intrat în procesul de preheating deoarece nu era nevoie de așa ceva. Iar în privința procesului de after-heating, chiar nu era nici acesta necesar.. dar uite că totuși releul aprindea bujiile ( test efectuat cu o bujie bagată în releu, bineînțeles luând masă direct de pe motor ) Chiar și după câteva minute bune cu motorul pornit, bujia tot se aprindea.. totuși ceva e defect, un senzor ceva, habar n-am care să fie.
  8. ISTA am deja, doar că nu știu la ce valori și/sau senzori să mă uit pe el
  9. Și ai idee la ce senzor(i) să mă uit ca să îmi dau seama de ce face așa?
  10. Motorul era cald deja. Problema e ca bujiile la contact nu sunt aprinse deloc.. iar dupa ce pornesc masina, ele se aprind, si daca le-as tine acolo ar sta mult si bine. Am schimbat bujiile si releul.. chiar daca 3/4 bujii mergeau ( din cele vechi ) si releul nu mai mergea...
  11. Salut! Am schimbat releul și bujiile pentru că îmi pornea greu dimineața. Bun.. totul frumos până aici.. la un test bujiile nu se aprind la contact.. ci după ce pornesc motorul... Țin să mentionez faptul că releul ține aprinse bujiile non-stop ( după un test mic ) după pornirea motorului, asta înseamnă că ar arde releul în câteva minute. S-a mai confruntat cineva cu această problemă? Vă mulțumesc!
  12. Pe Bimmercode din câte am văzut când l-am pus pe mașină la mine, nu citește valori.. ci poți seta valori la diferite unități. Pe ISTA te poți uita la valorile acestea + le poți reseta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.