Mda pai asa caut, pana la 118 cai si im da exact modelul care trebuie (cu motorizarea N45).
Am fost, am vazut cateva...dezamagit.
Zamuire de ulei pe la motor, fum alb la turatii de 3500-5000 (plus ceva pacanit asa zici ca se face pocorn in motor), clima ce nu merge, interioare murdare....patate sau rupte, motoare cu sunete asa ciudate (metalice parca), martori motor aprinsi in bord.
Inca mai caut... Sambata o sa merg iara pana la Timisoara sa vedem mai multe, dade am noroc acolo.
O intrebare stupida poate.
La motorizariile astea cu codu motor N45, daca deschizi capatul de la ulei cu motorul pornit si motorul da sa se inece sau sa moara, este o problema nu?
Cu cine am fost sa verifice, printre altele facea si treaba aceasta.
Mai este relevanta sau?
Eu stiu ca daca deschizi capacul de la ulei sau scoti joja in timp ce merge motorul nu trebuie sa isi schimbe turatiile (sau nu foarte mult) deci se mai poate verifica compresia cu treaba asta?
Nu stiu dar par pana acuma la toate care a facut treaba asta, a pus rapid capaul inapoi pentru ca altfel se oprea motorul cu totu =)) Asa se auzea cum moare incet si sigur daca il mai lasi deschis :))