Jump to content

Eco89909192

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Eco89909192 last won the day on July 10

Eco89909192 had the most liked content!

Profile Information

  • Location
    Timisoara | Oradea

Previous Fields

  • Masina
    G30 540i xDrive

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Eco89909192's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Collaborator Rare
  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

17

Reputation

  1. Ca sa incept cu kitul, l-am comandat de la Emtronika si a continut ce se vede mai jos (toate piese originale BMW, noi si cablurile custom, fiindca e aproape imposibil sa dai de harness-urile originale ), minus grila, care a fost comandata separat + suportul de modul (la G30 LCI, modulul ICAM2 e montat in partea stanga fata, langa sofer, si vine pe un suport dedicat (Bracket, Control Unit, part number OEM: 66539352754). Costul a tot a fost 1200 Euro + TVA, la care se adauga si costul manoperei si schimbatul tijelor pentru motorasele de la oglinde, de la suporti capsati la suporti cu filet (100Euro in total ambii), in total ajungand cam la 2000E toata nebunia Continunad, retrofitul a fost facut la Optimal Auto Arad de catre Sorin (probabil cei din jurul Aradului il cunoasteti), si pot zice ca e un om de nota 11, mi-a trimis update cu tot ce se intampla, cum merge retrofitul, ce "batai de cap" a intampinat si cum le rezolva. Ca munca, trebuie data jos bara din fata complet si o aripa, pentra a trage cablajul frumos prin canalele existente ale masinii pentru camera din fata, date jos oglinzile si fetele de usi din fata, pentru cablarea la camerele din oglinzi (la kitul de la Emtronika se schimba doar capacele de jos a oglinzii, ceea ce necesita scoaterea motoraselor de pe capacele vechi si montarea lor capacele noi cu gaurile si suportii de sustinere pentru camere, care a fost si cel mai greu de facut din cauza sistemului de capsare a arcurilor motoraselor). Dupa ce cablarea a fost facuta si camerele (camera marșarier a fost cel mai usor de montant, necesand doar inlocuirea camerei din suportul de la porbagaj) au fost montate la locul lor, a urmat codarea in VO, recalibrarea camerelor si montarea tuturor ornamentelor si ce mai era la loc. A durat cam 3 zile lucratoare totul (inclusiv asteptarea suportilor filetanti pentru arcurile din oglinzi) si sunt multumit, nu mai ma cert cu bordurile in locurile unde parchez cu fata, si pot zice ca e un upgrade foarte util pentru o astfel de masina.
  2. Am bagat si eu de seama ca de la update-ul 7/2023 nu mai scapi de avertizarea aceea. Cel putin si la mine. Nu am apucat sa ma interesez daca exista vreo codare sa scap de el, dar probabil o voi face, daca nu reusesc sa scot restrictiile geografice pentru TLR (Trafic Light Recognition).
  3. Problema rezolvata, a fost oglinda stanga. Dupa ce am facut retrofitul de camere 360 si trebuiau date jos si oglinzile, am avut ca surpriza faptul ca suieratul a disparut, inclusiv si la viteze de autostrada. Se mai aude putin la viteze peste 140-150, daca nu se aude zgomot mare de rulaj de la roti si nu e alt sunet in habitaclu, deci pot sa zic ca in sfarsit am scapat si de cel mai mare "greier" al masinii
  4. Intr-un final, am reusit sa am facut si retrofitul de camere 360. Mai urmeaza sa aflu toate part numbers pentru retrofitul la portbagajul cu inchidere electrica si ma apuc si de acela.
  5. In Romania nu stie semafoarele, acordarea de prioritate si adaptarile de viteza.
  6. Eu imi bat capul cu asta, dar din pacate, inca nu am gasit toate piesele OEM de care am nevoie. Am avut o data ocazia sa pun mana pe un kit cu piesele orginale acum o luna si imi dau cu capul de pereti ca nu am apucat sa-l iau.
  7. Vin cu un update cum sa scapi de acea notificare cand pornesti ACC-ul: te uiti in meniu la asistente sa vezi care dintre ele iti mentioneaza iti ca nu sunt functionale in tara curenta si le dezactivezi. O data dezactivate, cand pornesti ACC-ul, masina nu iti mai aduce aminte ca traim in tara bananiera si nu stie adapta viteza automat, da prioritate si oprit la semafoare
  8. Trebuie sa ai si Parking Assistant Professional parca si cu tot ce e legat de acela. Altfel nici nu poti sa iti faci retrofitul. La a mea e mai ciudat, ca am toate pachetele care ar fi trebuit sa contina si Surround View, precum Innovation Package, Tech Package si Business Package, dar na, decizia BMW sa nu puna pe anumite piete la 540i LCI M-Sport dotari care ar fi trebuit sa le aiba, cu acea criza de cipuri din pandemie.
  9. Mașina nu mai e de vânzare, m-am hotărât sa o păstrez
  10. Foarte frumoase modificări, cam aceleași modificări le am și eu în plan pentru al meu 540i. Mai ai cumva part numbers pentru componentele ceramice din interior? Și eu vreau sa le schimb pe a mele cu acelea. Și pentru gentleman switch, part numberul e 61316997294?
  11. Piesele de mai sus au costat in total 1300€.Voi updata de îndată ce am făcut și retrofit-ul, sa am toate costurile finale.
  12. Ca update, au ajuns piesele pentru retrofitul camerelor 360. Urmeaza ca zilele viitoare sa infoliez grila negru lucios si sa programez masina la retrofit.
  13. Verificat deja cu 2 firme care se ocupa de retrofit, se potriveste. Mai ironic mi se pare ca e foarte greu de gasit modulul in special, care e facut chiar la noi. :))
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.