Ca sa incept cu kitul, l-am comandat de la Emtronika si a continut ce se vede mai jos (toate piese originale BMW, noi si cablurile custom, fiindca e aproape imposibil sa dai de harness-urile originale ), minus grila, care a fost comandata separat + suportul de modul (la G30 LCI, modulul ICAM2 e montat in partea stanga fata, langa sofer, si vine pe un suport dedicat (Bracket, Control Unit, part number OEM: 66539352754). Costul a tot a fost 1200 Euro + TVA, la care se adauga si costul manoperei si schimbatul tijelor pentru motorasele de la oglinde, de la suporti capsati la suporti cu filet (100Euro in total ambii), in total ajungand cam la 2000E toata nebunia
Continunad, retrofitul a fost facut la Optimal Auto Arad de catre Sorin (probabil cei din jurul Aradului il cunoasteti), si pot zice ca e un om de nota 11, mi-a trimis update cu tot ce se intampla, cum merge retrofitul, ce "batai de cap" a intampinat si cum le rezolva. Ca munca, trebuie data jos bara din fata complet si o aripa, pentra a trage cablajul frumos prin canalele existente ale masinii pentru camera din fata, date jos oglinzile si fetele de usi din fata, pentru cablarea la camerele din oglinzi (la kitul de la Emtronika se schimba doar capacele de jos a oglinzii, ceea ce necesita scoaterea motoraselor de pe capacele vechi si montarea lor capacele noi cu gaurile si suportii de sustinere pentru camere, care a fost si cel mai greu de facut din cauza sistemului de capsare a arcurilor motoraselor). Dupa ce cablarea a fost facuta si camerele (camera marșarier a fost cel mai usor de montant, necesand doar inlocuirea camerei din suportul de la porbagaj) au fost montate la locul lor, a urmat codarea in VO, recalibrarea camerelor si montarea tuturor ornamentelor si ce mai era la loc. A durat cam 3 zile lucratoare totul (inclusiv asteptarea suportilor filetanti pentru arcurile din oglinzi) si sunt multumit, nu mai ma cert cu bordurile in locurile unde parchez cu fata, si pot zice ca e un upgrade foarte util pentru o astfel de masina.