Jump to content

KTY_racing

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    VW passat

KTY_racing's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. eu am facut cererea de consultantza , dar n a intrat seria de sasiu . am ultimile 7 charactere ... ma poate ajuta cineva ? masina i 92 , luna mai inscrisa , aporilie fabricata , 4 usi , 325
  2. nu , dacxa are tuv valabil nu trebuie reomologata . la cele albastre ma refer cele de Germania definitive asta mi o da si asa , nu prea se pricepe . si eu ii fac asigurare in tara si pot merge mult si bine cu ea , numai sa nu intre vreunu in mine ca apoi am nevoie de proprietar . dar ... si asta se rezolva in ro . asa am si motocicleta
  3. ok. am fugit la rar mai scriu o cerere doar cu ultimile 7 orice ar fii , eu masina asta tot o iau . daca iese non euro o las inmatriculata pe germania. o aduc cu numere albastre de germania , n o radiez acolo . deci masina asta o sa o vedeti in bucuresti :twoup:
  4. gata , acum ma sui pe motor si ma duc la rar pt ca am intzeles ca pe grivitei tre sa ma duc . o singura problema mai am nu stiu la ce se refera ( extensie ... ) din cerere . ce trebuie sa scriu acolo si nu stiou toata seria de sasiu . stiu doar ultimile 7 char . primele or fii la toate la fel ? adika WBABF31080 FD75189 SINCER PRIMELE 10 le am copiat de la baiatul cu 325 tot 92 , care i a iesit euro 2 in de si non-euro in ro
  5. am ultimile 7 cifre merci pt cod motor . 100% ala e , nu ?
  6. mda , asa ar trebui sa fac dar e cam departe rar ul de min e. si oricum nu stiu daca doar atat le trebuie la codul motorului M50 , sau si alte detalii
  7. pai si care i treaba cand le au omologat , din moment ce acum , le scrie in acte Euro 2 ... in romania nu i faci omologarea in 2008 cand o aduci ?
  8. da , nici la asta nu scrie decat Schadotffarm si codul 0401 nici nu ma astept sa fie euro 2 .... Euro 1 este in Germania , Euro 1 Vreau s ami se dea si in romania
  9. a fost careva la rar cu ceva similar ? BMW e36 325i , 05/1992 , motor M50 l am castigat la licitatie pe ebay si vreau sa stiu dinainte daca este euro 1 la noi . ma gandesc sa nu l mai iau . dar e pacat de el http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...N:IT&ih=016 asta e ceea ce am aflat de el , http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=F...nd=P&arch=0 seria de caroserie se termina in : FD75189 pe ce site uri o pot introduce pt a afla mai multe ?
  10. pai sunt chiar prosti neamtzu zice ca i euro 1 , ei o scot euro 2 neamtzu zice ca i euro 2 , ei o scot non-euro nu trebuiesc lasate lucrurile asa . fiecare trebuie sa faca o contestatie ceva sau chiar un proces. sau cum am mai zis . sa mi se publice undeva criteriile lor . de ce sunt secrete ? eu nu vreau s ami iau o masina euro 1 si sa o scot euro 2 nici sa mi iau alta sa fie euro 2 si sa mi o scoata non-euro . vreau sa stiu dinainte ce drk masina mi iau si cat am taxa de inmatriculare . eu nu s patit pana acuma , dar daca mi s ar face un abuz dinasta ( fara nici o logica , fara nici o baza legala ) , as merge pana in panzele albe .
  11. eu va zic foarte clar . tabelul asta este cel folosit in germania . ei impart euro 2 in mai multe , euro 3 la fel . dar cand noteaza in brief dupa tabelul asta se iau . https://www.kbashop.de/wcsstore/KBA/Attachm...rlaeuterung.pdf deci asta nu minte. cel putin la cele din germania . eu daca ajung la rar si ei nu respecta treaba asta sun direct avocatul. sa i dau si lui s amamnance o paine. masina i facu ta de neamtz , nu de ei . daca neamtzul scrie in brief "schadotsffarm E2 " cu codul 0414 si conf tabelului este Euro 1 , pai atunci masina aia euro 1 este . nu iese asa in ro , este o ilegalitate clara , un abuz . care trebuie corectat . oricum , eu la zulassungsstelle cand o sa mai fac numerele de zoll o sa i zic lu aia sa mi treaca echivalentul masinii in "euro " cat o fii ea , euro 1 , euro 2 , etc si sa am scris in brief clar , euro 1 si ei sa mi dea non euro .... n am cum sa las lucrurile asa.
  12. du te la RAR . completeaza o cerere de consultanta in vederea stabilirii normei de poluare , iar la data primei inmatriculari pune o data de dupa iulie 1992 . sunt sigur ca raspunsul o sa fie euro 1 . si atunci faza asta - non-euro pana in Iulie 1992. - Euro1 din Iulie 1992 - Euro2 din Ianuarie 1996 chiar nu are nici o baza legala . aceiasi masina norme diferite , pt ca una a fost inmatriculata mai tarziu sau mai devreme . nici macar nu se iau dupa data de fabricatie ... pai dupa datele din brief masina ta este clar EURO 2 //// uita te la nr de pe brief 0425 , vezi corespondentza la pagina 6 https://www.kbashop.de/wcsstore/KBA/Attachm...rlaeuterung.pdf daca mi am luat in martie 1992 2 masini identice si una o inmatriculez pt prima oara in iunie si pe a doua in august , le aduc in romania si prima iese non euro si a doua euro 1. aiurea rau de tot
  13. ce i de facut ??? sa termine odata cu loteria asta si sa publice toate datele masinilor deja omologate in ro cu tipurile de motor respective si cu normele de poluare ce corespund . sa stii dinainte , nu sa te simti ca la loz in plic eu am adus din de un 318 din decembrie 92 . in brief "schadotsffarm E2 " , cod 0414 am vandut o unui prieten a facut saptamana trecuta rar ul a iesit euro 1 banuiesc ca daca era din mai 1992 , n ar mai fi iesit euro 1 posibil sa trebuiasca sa corespunda si acestei conditii Pentru a avea un tablou complet al acestei probleme, iata istoricul standardelor europene pentru emisiile masinilor mici (sub 3,5t) din vestul Europei: - non-euro pana in Iulie 1992. - Euro1 din Iulie 1992 - Euro2 din Ianuarie 1996 - Euro3 din Ianuarie 2000 - Euro4 din Ianuarie 2005 Si in viitor: - Euro5 din Septembrie 2009 - Euro6 este in proiect, neavand inca o data finala de implementare.
  14. :twoup: i can't belive it :twoup: :D i can't belive it :D :D i can't belive it :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.