Am verificat EGR-ul, l-am curățat.. însă nu a fost necesară o curățare amănunțită, deoarece avea foarte puțină depunere, spre deloc. Am verificat Debitmetrul, MAP-ul de asemenea curat, intercooler ul curat, menționez că mașina nu are filtru de particule...am încercat și varianta de a anula EGR-UL prin scoaterea furtunului de vacuum și opturarea acestuia... același rezultat și cu EGR-UL activ și fără...nu pot scăpa de acel,, șut ", iar mașina trage în prostie de la 2600 în sus. Am demontat și galerie de admisie pentru a verifica prezența clapetelor de admisie și a fost surprins de prezența acestora, ba chiar în condiții aproape noi... fără depuneri, scăpări de ulei sau joc. De asemenea, galeria de admisie avea foarte puțină depunere, se justifică numărul kilometrilor 82000, până și discurile la frână sunt aproape noi, originale. Am verificat și actuatorul, furtunele de vacuum par în regulă... chiar n-am idee de la ce vine acel sintom. Să recapitulez, spre exemplu sunt în viteza a 4-a 2000 ture, accelerez se duce liniar până în 2500,2600 după care se accelerează și se duce de parcă cineva mi-a instalat o rachetă în portbagaj... să fie oare normal? Mă gândesc că turbina ar trebui să intervină la turații mai mici, începând cu 1700,1800 ture. Mulțumesc, anticipat!