Jump to content

Alex Paul

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 525d 2005

Alex Paul's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Year In Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, daca tot e threadul deschis, vin si eu cu o intrebare. Ai cumva urmatoarele doua piese? Codurile: 32411096499 - capac rezervor lichid servo 11127509328 - buson ulei Daca da, spune-mi un pret te rog. Multumesc!
  2. Salutare Revin cu un mic update pe acest topic. Am dat galeria jos. Ma asteptam sa fie mai murdara, nefiind data jos de pe masina(aici ma refer la starea suruburilor ca fiind neatinse sau zgariate). Am avut noroc pentru ca toate cele 4 clapete aveau joc si da, este modelul cu claptete. EGR-ul avea mai multe depuneri dar nu ceva de speriat, l-am curatat si pe acesta. Am aproape 2 luni de cand am facut aceasta operatiune plus schimbat filtrul de la epurator(cel vechi nu a fost niciodata schimbat, anul de fabricatie corespundea cu anul masinii, 2007) si masina "respira" mai bine si este mai fasneata. Multumesc!
  3. Salutare, Am achizitionat recent un BMW Seria 5 E60 Facelift cu motorul M47 si am o intrebare mai mult pentru cei care au acelasi tip de masina. Stiu de arhicunoscuta problema cu swirl flaps-urile de la galeria de admisie, dar din ce am mai citit, se pare ca problema a fost pentru masini fabricate pana la finalul anului 2006. A mea fiind facelift, dar avand motorul M47, presupun ca are aceeasi galerie. Acum intrebarea, cei care detineti exact acelasi motor tot pe E60 facelift, ati dat galeria jos si ati gasit swirl flaps-urile sau vin fara din fabrica? Stiu ca la N47 sunt electrice si sunt mai putin problematice. Multumesc.
  4. Salut, ok, mersi de sfat, o să încerc să dau jos curelele de accesorii și eventual poate găsesc și problema.
  5. Salut, nu știu ce treabă ar avea curelele de accesorii cât mai degrabă rolele, fulia sau altele, dar au fost verificate în service și mi s-au specificat clar că nu necesită schimbate.
  6. Salut! Poate nu ai observat, dar am specificat ca am schimbat complet kit-ul de ambreiaj, rulment, disc, placa, volant. @bau33 compresorul e verificat, nu are probleme Plus ce ai spus tu, furca si pin. Nu-mi place sa schimb pe jumatati, ori schimb tot, ori nu mai schimb.
  7. Salut! Am rezolvat saptamana trecuta, in weekend, erau intrerupte 3 cabluri, am facut-o pe electricianul, am refacut legaturile si acum functioneaza perfect.
  8. Salut! Am o nelamurire si as dori o parere. Am un 525d, iar cand apas ambreiajul, pe loc sau in timpul mersului, se aude ca un sunet metalic, nu tacanit, nu altceva, ci un sunet metalic. Am schimbat complet kit-ul de ambreiaj, reconditionat cardan, schimbat caseta de directia si tot se aude acel sunet. Pe tester, am eroare pe clapeta de acceleratie, urmeaza sa o schimb. Am fost si la mecanic, dupa ce a testat si a ascultat masina, el ar spune ca ar fi ceva de la pompa de vacuum sau epurator. A mai intampinat cineva problema asta? Daca da, imi puteti spune cum ati rezolvat? Multumesc!
  9. Salut! Se poate inchide postul, din toata investigatia pe care am facut-o si raspunsurile pe care (nu)le-am primit, trebuie sa verific mai amanuntit traseul cablurilor. O zi buna!
  10. Salut! Se poate inchide acest topic, am rezolvat singur fara diagnoza si electrician, era vorba de borna de plus a masinii, la care a sarit capsa pirotehnica(borna de plus nu a fost stransa calumea, dupa ce am luat-o de la service). Am inlocuit borna de plus, sters erorile cu diagnoza si masina functioneaza in parametri normali.
  11. Salut! Ieri dimineata, am pornit masina normal, fara nicio eroare sau altceva. In timp ce veneam spre casa, a inceput sa mi se aprinda martorul de avertizare cum ca becul de pe stanga de la placuta de inmatriculare este ars, dar s-a stins. A facut asa de vreo cateva ori. Dupa ceva timp, s-a aprins si pentru dreapta, si pe langa asta, s-au aprins martorii pentru ABS, directie si se auzeau pocnituri in difuzoare. Se aprindeau, se stingeau si tot asa. Am reusit de am ajuns in parcare. Am fost in spate la masina, si luminile functionau normal. Apoi am oprit motorul si cand sa-l repornesc, nimic. Se aprinde tot bordul, navigatia, luminile interioare dar motorul nu vrea sa porneasca. Am dat jos capitonajul din stanga, am verificat bateria, borna de plus nu era stransa bine(saptamana trecuta am fost in service cu ea). Apoi am dat jos si roata de rezerva, am verificat modulul PDC si MPM, totul uscat si nimic ars. Am pus totul la loc si am strans bine bornele, m-am urcat in masina, am incercat sa o pornesc, dar tot la fel. Plus de asta, au disparut si toti martorii. O mica nota, inainte de a venit acasa, pe drum, in spate in dreapta, in zona sigurantelor deasupra bateriei, am auzit o mica pocnitura. Este posibil sa fie arsa vreo siguranta sau sa fie ars vrerun releu care nu ma lasa sa pornesc masina sau e problema de electromotor? De precizat ca bateria incarca bine. Daca a mai intampinat cineva asemenea situatie, va rog sa lasati un mesaj. Multumesc si o zi faina!
  12. Salutare tuturor! Am o problema de ceva timp cu portbagajul. Acesta se deschid doar din apasarea butonului de pe cheie sau din incuietoare, manual ma refer. Am tot citit diverse topicuri, vazut videoclipuri, dar am lumina la placuta la inmatriculare , am verificat cabluri si nu sunt tocite sau intrerupte. Singura chestie este ca nu am lumina la lampa de pe capitonajul capotei portbagaj. Ati mai intampinat asta? Daca da, ce ar trebui sa mai verific sau ce ar trebui sa inlocuiesc? Va rog, seriozitate, ca de mistouri si alte chestii suntem toti buni.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.