Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

George98a

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e 90 m47 163 cp

George98a's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Motorul pornește dar nu sta la relanti adică pornește pentru o secundă scoate un puf de fum înțepător apoi se oprește motorul
  2. Nu trăgea că înainte peste 2000 de r/m nu trăgea deloc și zgomotul de tobă spartă se auzea daca depășeam cele 2000 de rotații. Am sa fac zilele următoare o diagnoza mai precisă din câteva informații de la mecanicii as fi aflat că ar fi furtunul ce ar duce la turbina
  3. Bună ziua , acum 2 zile in timp ce conduceam( este vorba de un BMW e 90 m47 2.0 163 cp ) am vrut sa depășeasc un "tir" dar în timpul depășirii pe la jumătatea lui sa auzit o pocnitură destul de puternica sub mașină apoi a început să trepideze destul de tare , peste 2000 de r/m nu mai tragea deloc și făcea un zgomot foarte ciudat cum ar fi toba spartă , am oprit pe dreapta verificat uleiul de motor , am pornit fara nici o problema am ajuns cu ea la destinație Apoi următoarea zi când am incercat sa pornesc motorul , învârte da să pornească ajunge la 1000 de r/min dar moare imediat după o secundă , încerc să apese pedala de accelerație pentru a o tura sa nu moară motorul dar nu răspunde de nici un fel la acest lucru. In spatele mașinii la țeavă de eșapament scoate un puf de fum la inceput unul gri (precum ceața ) apoi negru și un miros puternic Ce ar putea fi???
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.