Jump to content

Alex313

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alex313's Achievements

  1. Daca nu ai erori pe diagnoza verifica in zona clapetei de acceleratie si in zona galeriei de admisie cand pornesti daca auzi suierat, posibil sa traga aer pe undeva
  2. La F30 2013 ai un singur senzor care masoara “incarcarea” filtrului, mai exact este intre turbo si dpf, in functie de presiunea din acea “camera” iti calculeaza cate gaze trec si cat de plin e filtrul. Nu are senzor inainte si dupa filtru ca altele. Dupa regenerare accelereaza puternic treptele 1-2 si sa vezi cum isi ia instant 35 grame, este imposibil fizic ca motorul sa scoata atata. Filtrul tau este aproape blocat si masina vede prin acel senzor ca se incarca, de fapt el nu se mai curata prin regenerare. Am avut aceeasi problema la masina personala la 195.000 km pt ca a mers 80% oras si drumuri scurte. Varianta 1 - anulat, dar sa pastrezi catalizatorul in caracasa ( eu asta am facut, nu scoate gram de fum masina desi am si soft de putere ) Varianta 2 - inlocuit cu unul after market sau sh ( nou original este 2000 euro )
  3. Salut poate fi cutia de viteze defecta intern, sunt cazuri dese mai ales pe treptele 2 si R. ce motor si ce putere are masina ?
  4. Antigel albastru G11 ca sa aerisesti cu pompa electrica - lasi capacul de la vas scos - pui contactul - dai clima pe treapta 1 si 28 grade - tii acceleratia apasata 10 - 15 secunde pana auzi ca circula antigelul in instalatie succes
  5. Salut ”Consuma ulei motoru” era o intrebare sau o concluzie? fumul albastru este de ulei in principiu masina ta trebuia sa aiba dpf si nu aveai cum sa vezi fumul, daca nu mai are dpf, orice diesel da un puf la acceleratie puternica apoi nu mai da, este motorina pr care nu are timp sa o arda si desi credinta populara este ca fumul acela este negru, este prea putin si se va vedea “albastru inchis” in lumina
  6. Salut poti incepe cu verificarea injectoarelor ( diagnoza si test retur cu seringa ) am mai intalnit INTRERUPERE la 1800 - 2000 rpm din distributie ( lantul intins ) acum nu stiu exact ce “vibratie” simti Dimineata la prima cheie auzi zornait de lant?
  7. Salut nu poti pune pe masina decat ce a avut daca a avut A pui A daca a avut C pui C ( si aici sunt 2 generatii ) Sunt diferente intre ele
  8. Salut, Am cautat pe forum si nu am gasit daca s-a mai discutat... Urmeaza sa modific un F30 318d 143 cu componentele de 320d 184cp + soft, fara galerie cu clapete. (turbo, injectie, ecu, instalatie electrica motor). puterea finala va fi aprox 220 - 225 cp si probabil 450 NM Intrrebarea mea este daca a mai facut cineva aceasta modificare, in ideea in care nu stiu cat va rezista ambreiajul, cel de 143 cp are 228 mm, cel de 184 cp are 240 mm, desi placa de presiune in ambele cazuri are 240 mm. Nu pot pune tot kitul de ambreiaj de 184 cp decat daca schimb si cutia de viteze. As incerca sa pun doar disc de 240 in kitul de 143cp. In momentul de fata masina are undeva la 175cp si 380 nm cuplu si imi da impresia ca ambreiajul este la limita superioara. Multumesc pentru raspunsuri ! ii rog pe cei care vor sa imi spuna sa imi iau 325, 330, M3, M8 sa nu se oboseasca sa scrie, masina are valoare sentimentala si mai bine o tin cu 110 cp decat sa o schimb
  9. Salut, Am urmatoarea problema: BMW F31 2014 De cateva ori am auzit sunetul de la senzorii de parcare “ragusit” usor chinuit si intrerupt, dar si.a revenit de fiecare data, nu l.am bagat in seama. Asta pana ieri cand am parcat si am vazut ca nu se mai aude sunetul de senzori parcare, sunetul de centura si orice alta alerta. Muzica se aude si functioneaza normal, pe diagnoza nu am nici o eroare. A mai avut cineva problema asta? Multumesc anticipat !
  10. Daca e motorul n43 cu injectie directa, am avut 2 masini la care aparea eraoare oil pressure low STATIC, aparea la ceva timp, o singura data mi.a aprins bec rosu pe bord in rest doar in memoria DDE. am schimbat supapa ulei electrohidraulica si senzor presiune ulei ( ambele sunt montate in spatele alternatorului, dureaza aprox 1,5 ore, pret OE aprox 900 lei ambele, nu lua altceva decat OE ) Asta daca ai codul de eroare OIL PRESSURE LOW STATIC
  11. Salutare, Masina in cauza f31 318d 2014, n47, la baza 143 cp Verificat injectoare, turbo, ambreiaj distributie schimbate si i.am facut soft la 175 cp si 390 NM ( se putea si mai mult, dar nu am vrut sa fortez). Bineinteles ca fericirea a durat 2 luni dupa care nu imi mai ajunge puterea Acum vreau sa pun turbo si injectoare de 184 si sa ii refac softul. A incercat cineva acest “retrofit” ? Multumesc anticipat !
  12. Am pus eu torrent pt Motion 24 east la motion nu ai full europe, east sau west
  13. Daca nu e alternativa la sarcie este fix rezolvarea tuturor problemelor legate de injectoare / trepidatii si mers neregulat nu se va compara niciodata cu dpf off pentru ca diesel emana particule de funingine non stop, n benzina emana sulf doar de la 70 km/h in sus. studiaza, cauta si apoi vorbeste. pana atunci vorba unui personaj “maca maca” Lean omogen = stratified homogenus Prin studiu inveti ce poti sa imbunatatesti un motor… dar na, daca ai ochelari de cal si vezi doar inainte…. “Bug mafia: ti-ai luat cagula sa nu vezi …” e acelasi lucru. E ultimul post in acest topic, esti un consum inutil de energie, nu are rost sa imi consum cunostintele cu tine.
  14. Pentru cine vrea ROAD MAP EUROPE EAST MOTION 2024 Europe East MOTION 2024.7z.torrent Nu am apucat sa o instalez, maine cred ca ma ocup.
  15. MPI este multi punct injection (da, amestec omogen).... nu are treaba cu motoarele N (injectie directa), omogen, stratificat-omogen sau stratificat, vorbesti din stele. Am studiat motoarele astea pe toate partile. Omogen sta in acceleratii puternice, la ralanti (nu rElanti), in acceleratii in gol ( verificare ITP ) sau la rece Omogen stratificat sta in acceleratii medii Full stratified charge (adica foarte mult aer si f putin combustibil) sta peste 70 km/h, daca mergi constant sau accelerezi fff usor, atunci cand mergi in mod stratificat emana foarte mult oxid de azot (nox) pe care il capteaza in nox trap (al doilea catalizator denumit popular) care functioneaza ca un DPF (diesel particle filter) si isi face regenerare la peste 110 km/h (ca sa stie ca esti in afara orasului si nu poluezi orasul) marind temperatura din el lsi arzand depunerile. In acel moment vei vedea consumul cu 1.5 l/100 mai mare. Modul stratificat a fost conceput pt consum redus in afara orasului. Daca mergi stratificat in oras infunzi nox trap, a fost conceput sa aibe ciclu de captare / desulfurizare. Nu iti cer sa ma crezi, citeste informarile BMW, cauta pe youtube desulfurizare fortata sau conecteaza diagnoza si mergi cu masina, vezi singur in ce mod de injectie este. Odata scos nox trap si anulat senzor nox maisna nu mai sta decat in omogen, la un drum de 200 km in care isi face desulfurizare macar o data voi iesi cu acelasi consum sau poate cu 0.5 mai mare, dar raspunde mult mai repede la acceleratie pentru ca nu mai trebuie sa treaca din stratified la mers constant in omogen la acceleratie, nu trepideaza rece/cald, pur si simplu este un motor cu injectie directa simplu. Jignirea ta cu "alternativa la saracie" nu isi are rostul...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.