Jump to content

Alex313

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alex313's Achievements

  1. Salut, Am urmatoarea problema: BMW F31 2014 De cateva ori am auzit sunetul de la senzorii de parcare “ragusit” usor chinuit si intrerupt, dar si.a revenit de fiecare data, nu l.am bagat in seama. Asta pana ieri cand am parcat si am vazut ca nu se mai aude sunetul de senzori parcare, sunetul de centura si orice alta alerta. Muzica se aude si functioneaza normal, pe diagnoza nu am nici o eroare. A mai avut cineva problema asta? Multumesc anticipat !
  2. Daca e motorul n43 cu injectie directa, am avut 2 masini la care aparea eraoare oil pressure low STATIC, aparea la ceva timp, o singura data mi.a aprins bec rosu pe bord in rest doar in memoria DDE. am schimbat supapa ulei electrohidraulica si senzor presiune ulei ( ambele sunt montate in spatele alternatorului, dureaza aprox 1,5 ore, pret OE aprox 900 lei ambele, nu lua altceva decat OE ) Asta daca ai codul de eroare OIL PRESSURE LOW STATIC
  3. Salutare, Masina in cauza f31 318d 2014, n47, la baza 143 cp Verificat injectoare, turbo, ambreiaj distributie schimbate si i.am facut soft la 175 cp si 390 NM ( se putea si mai mult, dar nu am vrut sa fortez). Bineinteles ca fericirea a durat 2 luni dupa care nu imi mai ajunge puterea Acum vreau sa pun turbo si injectoare de 184 si sa ii refac softul. A incercat cineva acest “retrofit” ? Multumesc anticipat !
  4. Am pus eu torrent pt Motion 24 east la motion nu ai full europe, east sau west
  5. Daca nu e alternativa la sarcie este fix rezolvarea tuturor problemelor legate de injectoare / trepidatii si mers neregulat nu se va compara niciodata cu dpf off pentru ca diesel emana particule de funingine non stop, n benzina emana sulf doar de la 70 km/h in sus. studiaza, cauta si apoi vorbeste. pana atunci vorba unui personaj “maca maca” Lean omogen = stratified homogenus Prin studiu inveti ce poti sa imbunatatesti un motor… dar na, daca ai ochelari de cal si vezi doar inainte…. “Bug mafia: ti-ai luat cagula sa nu vezi …” e acelasi lucru. E ultimul post in acest topic, esti un consum inutil de energie, nu are rost sa imi consum cunostintele cu tine.
  6. Pentru cine vrea ROAD MAP EUROPE EAST MOTION 2024 Europe East MOTION 2024.7z.torrent Nu am apucat sa o instalez, maine cred ca ma ocup.
  7. MPI este multi punct injection (da, amestec omogen).... nu are treaba cu motoarele N (injectie directa), omogen, stratificat-omogen sau stratificat, vorbesti din stele. Am studiat motoarele astea pe toate partile. Omogen sta in acceleratii puternice, la ralanti (nu rElanti), in acceleratii in gol ( verificare ITP ) sau la rece Omogen stratificat sta in acceleratii medii Full stratified charge (adica foarte mult aer si f putin combustibil) sta peste 70 km/h, daca mergi constant sau accelerezi fff usor, atunci cand mergi in mod stratificat emana foarte mult oxid de azot (nox) pe care il capteaza in nox trap (al doilea catalizator denumit popular) care functioneaza ca un DPF (diesel particle filter) si isi face regenerare la peste 110 km/h (ca sa stie ca esti in afara orasului si nu poluezi orasul) marind temperatura din el lsi arzand depunerile. In acel moment vei vedea consumul cu 1.5 l/100 mai mare. Modul stratificat a fost conceput pt consum redus in afara orasului. Daca mergi stratificat in oras infunzi nox trap, a fost conceput sa aibe ciclu de captare / desulfurizare. Nu iti cer sa ma crezi, citeste informarile BMW, cauta pe youtube desulfurizare fortata sau conecteaza diagnoza si mergi cu masina, vezi singur in ce mod de injectie este. Odata scos nox trap si anulat senzor nox maisna nu mai sta decat in omogen, la un drum de 200 km in care isi face desulfurizare macar o data voi iesi cu acelasi consum sau poate cu 0.5 mai mare, dar raspunde mult mai repede la acceleratie pentru ca nu mai trebuie sa treaca din stratified la mers constant in omogen la acceleratie, nu trepideaza rece/cald, pur si simplu este un motor cu injectie directa simplu. Jignirea ta cu "alternativa la saracie" nu isi are rostul...
  8. Alternativa la saracie... nu are rost discutia...
  9. Indiferent cum e tot nu va merge bine nu trebuia scos primul, poti doar sa incerci sa ii faci soft sa ii ajulezi sondele lambda, dar nu cred ca va merge cum trebuie si la itp nu va iesi la noxe
  10. Pai tu ai scos catalizatorul, nu mai ai backpressure in evacuare, sondele lambda nu mai stiu ce sa faca si de aici consum mare. Sau ai scos “catalizatorul” dinainte de senzorul nox ( de la jumatatea masinii ) ? Ba da, am facut soft Dar tu ce catalizator ai scos? Primul de langa motor sau al doilea de la junatatea masinii ? ( nox trap-ul )
  11. Nu inteleg de ce sariti atat cu bimmerprofs… ei incearca sa isi vanda produsele si ATAT. Au fost probleme cu NOXEM si garantie pauza ( vedeti pe forumuri uk ) Eu am 318i n43, 280.000 km REALI, nox off si noxtrap scos fizic de 20.000 km cel putin, masina merge absolut normal, putere are mai mare si raspunde mult mai repede la acceleratii, consumul la 130 km/h este 6.8 (4 pers si AC), inainte sa ii anulez noxul consuma 6 si cand intra in desulfurizare consuma 8… Buc - Pitesti ies de pe autostrada exact cu acelasi consum ca inainte de nox off… Sa nu mai zic ca la ITP masina iese perfect la noxe pt ca la teste nu va sta niciodata in stratified charge ( stratified intra de la 70 km/h in sus, iar desulfurizarea incepe la minim 110 km/h ca sa stie masina ca esti in afara orasului )
  12. Salut, Am un E90 lci cu FRM3, am codat Brake Force Display 1/2 si 2/2 ( la 2 sa clipeasca repede). Recent am observat ca nu mai functioneaza 2/2, merge doar 1, cel care aprinde si becurile din interiorul stopului, nu mai vor sa clipeasca. Am incercat sa le testez cu INPA si la fel, aprinde interioarele. A mai patit cineva asta? Sa fie FRM pe duca ? Multumesc
  13. Incearca sa verifici cablurile de masa de pe lonjeroane sau pe aripi sa nu fie ruginite. Asa iti face daca nu are masa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.