Jump to content

RADU346

Members
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    timisoara

Contact Methods

  • Yahoo
    radupopescu1981@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW e39 520i

RADU346's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. cumpar interior bmw e87 preferabil textil culoare inchisa.
  2. din pacate si motorul meu este M54 si are vasco-cuplaj(fan coupling) poate nu stii unde sa te uiti sau poate vorbim de lucruri diferite Din cunostintele mele doar unele motoare mici 1900cm3 sau 1800cm3 de pe e46 si e 36 nu au vascul. Cel mai simplu este sa faci o diagnoza cu un tester ceva gen inpa sau dis
  3. electroventilatorul tau este controlat de un "calculator", daca nu ma insel este cu 3 fire si "n"turatii, porneste cand cuplezi compresorul de clima sau cand temperatura lichidului de racire depaseste un anumit prag ajutand vasco-cuplajul. In alta ordine de idei vasco-cuplajul tau este bun? Eu cred ca daca termostatul ar fi blocat lichidul de racire ar fierbe si ai vedea pe bord sau nu ar mai ajunge la temperatura optima si iarasi ai vedea pe bord
  4. se vinde si pe bucati? daca da, un pret la modulul de navigatie? multumesc
  5. E39, dar nu conteaza modelul poate sa fie si e46 sau e53
  6. cumpar modul navigatie mk4 daca are si dvd cu romania cu atat mai bine ofer 200 euro
  7. ceasuri de bord benzina pt e39facelift cu display mare? multumesc
  8. probabil faimosul modul radio bm54(o buba la e39) cel mai simplu este sa incerci cu alt modul si daca merge atunci al tau este stricat si parca repara cineva pe aici pe forum modulul asta userul cream
  9. probabil electromotorul era obosit, iar faptul ca ai montat o baterie noua si de amperaj mai mare l-a omorat dupa descrierea ta eu sunt sigur ca este bendixul bafta
  10. o poza face cat 1000 de cuvinte ai si softul?
  11. verifica si vascocuplajul si daca incerci termostatul in apa fierbinte trebuie sa verifici si temperatura la care incepe sa se deschida si temperatura la care este complet deschis, si poate ai si radiatorul colmatat
  12. incearca cu o surubelnita mare si lunga pusa intre 2 suruburi sau un surub si piulita mare a vascocuplajului, asta ca sa blochezi ansamblul si cu cheia de 32 tragi in sensul invers de rotire a vascoclupajului, bafta
  13. salut, valva aceea are rolul unui robinet care inchide sau dupa caz deschide circuitul cu apa calda de la motor la radiatorul de incalzire din habitaclu. Prin unul dintre furtunurile care intra in ea, respectiv cel care vine din blocul motor, primeste apa fierbinte pe care in functie de comanda primita deschide circuitul spre radiatorul de incalzire in acest caz radiatorul ramane rece, lucru foarte usor de verificat: furtunul care intra in radiatorul de incalzire si cel care iese din radiator fiind reci, sau inchide circuitul si radiatorul de incalzire si furtunurile sunt fierbinti. Cel mai simplu test pe care poti sa il faci este sa alegi o temperatura spre maxim si sa astepti cu mana pe furtunuri sa vezi daca se incalzesc apoi alegi o temperatura minima si ar trebui sa simti o scadere de temperatura la furtun . Cu clima pornita si temperatura la clima la minim furtunurile ar trebui sa fie relativ reci
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.