Jump to content

MrTeiu

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

MrTeiu last won the day on October 7 2023

MrTeiu had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    MrTeiu@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318d LCi Touring - 2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

MrTeiu's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

7

Reputation

  1. Salutare tuturor astăzi am schimbat cureaua de accesorii și fulia de la vibrochen, totul ok, toate bune până am dat jos fulia și în interior am văzut ceva ciudat ca și cand ar fi ceva piesă metalica lipsă/ruptă, mașina merge foarte bine nu am erorii de nici un fel, nu zdrangane nimic acolo, piesa lipsă/ rupta nu e pe acolo, am schimbat piesele preventiv am deja 270k km. Treaba e că nu știu dacă așa trebuie să arate sau e ceva problemă. Las un video aici. Aștept părerile voastre care ați mai schimbat fulia și dacă ați observat ceva în neregulă. Fulie vibrochen BMW B47
  2. Da, normal, treaba e că nici înainte nici după nu simt nici o diferență la mașină. Regenerările sunt în parametri normali, consumul de combustibil este la fel... acuma dacă te încurcă niște bani în buzunar o poți schimba și eroriile dispar.
  3. Salutare grup, am înlocuit și eu astăzi sonda lambda după catalizator, am în jur de 25k km cu eroarea asta ca zicea cineva că te lasă în drum dacă nu o schimbi - fals, mașina nu prezintă nici un simptom care să-l fi observat. Las cateva imagini cu cea nouă și cea veche. E interesant că e făcută în România.
  4. Salut, e urât ce ai pățit, la mine a durat o lună până am reprimit mașina, piesele au venit pe rând altfel cred că era gata mai repede, eu am avut comanda deschisă pe răcitorul de gaze de o lună înainte și cred că asta m-a avantajat de nu am plătit nimic. Ca un update, mașina merge foarte bine, am deja 30k km cu ea de la incident, distribuție originală fără zgomote suspecte, ulei schimbat la 10-12k km, so far so good! Eu zic că dacă e pe rechemare să o lași să o facă, costurile la mine erau undeva la 3k euro plus cu piese originale noi, dacă ai nevoie urgentă de mașină și dispui de bani e alegerea ta.
  5. Mașina e la mine de la 207k km, am schimbat uleiul și filtrul de ulei la 9-11k km și în istoric e schimbat undeva la 15-18k km iar până în 150k km e schimbat la 27-32k km, celelalte filtre la 2,chiar al 3lea schimb.
  6. Să revin cu un update, mașina s-a reparat fără nici un cost la reprezentanță, oamenii faini, deschiși și buni colaboratori. Schimbat capac chiulasa, capacul motorului, protecția de burete de pe motor, cablajul motorului, racitor gaze, galerie admisie. Totul a durat o lună (comanda piese plus reparație). Mașina merge perfect, trage mai bine ca înainte, am deja 9k km cu ea.
  7. Subscriu și eu : BMW 318D F31 (08.2016) motor B47 - 245.000 km, intervale schimb ulei 10-12.000km, distribuția neschimbată, fără sunete dubioase la rece sau cald.
  8. De 2 zile în 01.06.2023 am avut un incident pe autostradă, mers pe pilot automat 140kmh, am simțit cum pierd putere, s-a oprit motorul, am tras pe dreapta și am deschis capota pregătit de foc deoarece am simțit în interior miros de ars, a fost fum mult doar dar am tras o sperietură zdravănă cu familia și copiii... am o gaură in galeria de admisie iar caldura degajata pe acolo mi-a topit izolatia la fire! Am rechemare pe răcitorul de gaze, e dată comanda de piesa, ce mă sfătuiți în acest caz? Vor suporta cei de la BMW reparațiile? BMW 318D LCi Touring, cod motor - B47D20A-100kw, An - 2016, KM-245k km
  9. Am dat galeria de admisie jos. Vreau să precizez că am rechemare pentru răcitorul de gaze (pierd antigel nu foarte mult - completez 500 ml de la schimb la schimb de ulei a 10000km) la reprezentanță, la începutul luni mai am dat comandă de piesă și urmează să mă anunțe când ajunge apoi e nevoie de programare pentru instalare. Se poate ca răcitorul de gaze sa fie vinovat de toată treaba asta? Să nu răcească gazele și să le bage pe admisie gaze așa de fierbinți încât să topească admisia? Și nu-mi explic de ce nu pornește?!? BMW 318D LCi Touring, cod motor - B47D20A-100kw, An - 2016, KM-245k km
  10. Bună tuturor, să încep cu începutul, am mers pe autostradă, pilot automat, deodată îmi cade puterea motorului și trag pe dreapta, deschid capota, este ceva fum nu foarte mult, găsesc galeria de admisie găurită și izolația de pe câteva fire topita(atasez pozele) încerc o repornire, învârte dar nu pornește, ca și când nu ar avea carburant, am verificat dacă vine motorină la injectoare si vine, am pus testerul și nu-mi da eroare decât ce e înpoza de mai jos, am verificat siguranțele sunt ok toate... Sfaturi, păreri? Ceva service-uri în zona Deva-Alba Iulia dedicate bmw? Mulțumesc! BMW 318D, cod motor - B47D20A, 100kw.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.