-
Posts
145 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
428i F36
pope's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Salut, Ai un PM despre livrarea unor piese.
-
Macara geam usa fata stg electrica fara motor 330lei+tva 07146951627 SECHSKANTMUTTER_ 1leu+tva BM51338247701 SECHSKANTSCHRAUBE_ 0,34+tva BM51338218383 CLIPS BMW Auto 1,09+tva BM51338242760 BUCSA BMW Auto 1,46+tva BM51338254577 FLACHKOPFSCHRAUBE_ 1,09+tva BM07147075057 KABELHALTER_ 2,51lei+tva salutare, cat de repede sunt disponibile toate? si cum facem cu plata/livrarea? am vazut prin alte posturi ca pentru livrare folosesti nemo, tot la fel si acum?
-
Salut, Bujiile se schimba la 90.000km, lichidul de frana se schimba la 2 ani, iar cel de racire la 4 ani. Despre combustibil, eu pun de la Petrom 99+, care mi se pare putin mai zgomotos decat Carrera 100, dar nu neaparat in sensul rau; in plus, mi se pare ca nu se justifica banii in plus pe litru in cazul Carrera 100. Oricum, e pacat sa pui combustibil cu cifra octanica 95, pentru ca e mai responsive cu 98-100. Poate stii, dar in caz ca nu, poti sa resetezi adaptarea pedalei de acceleratie (sorry de traducerea asta in romana); pui contactul (in pozitia in care se aprind martorii din bord), astepti 10 secunde, apoi revii in pozitia "complet off" (ca atunci cand bagi cheia prima oara) si astepti iar 10 secunde pana sa pornesti (se aude un mic tacanit la sfarsit) si gata, o sa vezi ca e mai responsive pedala. Nu ai putere mai mare, doar ca raspunde pedala mai bine. Problema e ca daca mergi in trafic o vreme trebuie iar resetat pentru ca se ajusteaza in functie de cum conduci (cat apesi pedala); oricum, dupa cateva zile de mers in trafic fara sa mergi sportiv si apoi un reset, se simte diferenta. Drive safe.
-
salut. unde se gaseste smirghel peste 1000? am fost la o gramada de magazine de piese auto si aveau de maxim 1000...mai mare nu. voi de unde v-ati luat?
-
pe 16" sh sunt cam 60eur/buc, deci cam este un pret normal. de unde le-ai luat? vreau si eu sh pe 16" exact modelul asta de bridgestone. merci.
-
vezi ca e super multa mizerie in valva aia (a mea facuse 150.000km cand am desfacut-o). ar trebui sa dai cu mult wd-40 si sa iti iei un barman profi care sa agite piesa la greu, pentru ca altfel nu se curata bine si peste un timp face la fel...la mine a tinut cam 4 luni dupa care a inceput iar sa faca figuri turatia la idle, desi eu credeam ca am curatat bine; dar am inteles ca cel mai bine e ca atunci cand crezi ca ai curatat bine bine, sa mai faci chestia asta inca o data :blink: ah, foarte important cand desfaci...sa ai torx, altfel e crancen (parca e torx de 25, dar nu sunt sigur de valoarea asta, doar ca mi-a ramas ceva cu 25 in minte despre cheia asta...
-
la motoarele in 6 cil nu e acolo...e destul de complicat de ajuns la valva, dar cu rabdare si scule potrivite se face. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...879&hg=11&fg=40 ca sa ajungi la valva trebuie sa scoti cutia filtrului de aer, debitmetrul, piesa 7 din link si apoi ajungi la idle regulating valve (8).
-
cauta pe google diy bedding in procedure
-
vezi teste comparative pe www.adac.de nu prea ai ce face cu kumho daca vrei performanta. daca tii cont de pret e altceva, dar nu sunt bune...
-
de asta a auzit cineva? BMW 3004 Clutch Wear Gauge used for checking thickness of clutch disk without removing the transmission. Applicable: BMW models ‘75 and newer.
-
da, well, nu traducerea e problema...continutul in schimb e mult prea common knowledge sa ajute. merci oricum.
-
hello, printr-o conjunctura nefericita am ajuns sa am niste ulei in plus in motor. sa tot fie vreo 300ml peste limita maxima de pe joja. a durat 3 zile pana sa ma duc inapoi la service sa il scot. bun, ajung la service unde se verifica nivelul pe joja si par drept nebun pe acolo in sensul ca nivelul era la maxim ce e drept, dar nu mai mult. ramane asa, ca doar e in limitele normale... la o zi dupa ma uit iar la joja, nivelul pe undeva pe la jumate intre min si max. o sa mai verific si zilele urmatoare si o sa vad daca tot scade, dar ma intereseaza de principiu ce se intampla in momentul in care este ulei in plus. nu ma refer la faptul ca e o presiune mai mare, etc etc (explicatii de genul asta), dar poate exista vreun separator, sau ceva care sa elimine uleiul in plus? sau oricum, ce riscuri sunt cand e in plus? (se duce uleiul in evacuare, la chestii de genul asta ma refer) nu se pune problema de corectitudine in masurare. ulei sub masina nu am, desi nici nu cred ca ar ajunge asa usor pe jos. gazul de esapament nu pare sa aibe culoare specifica de ulei ars.
-
Salut. Se poate determina fara sa desfac ambreiajul lining thickness of clutch disc? are vreun loc pe unde sa masori cu un subler, cum este la placutele de frana? Sau alta metoda in afara de cea "dupa ureche" prin care determini uzura unui ambreiaj?
-
well, ironii ieftine se pot face cu siguranta...dar nu asta e ideea unui forum. ideea pe care am exprimat-o se referea la faptul ca in nici un caz nu o sa bag carburant de proasta calitate in masina pt a protesta in fata unui lucru cu care ne vom intalni mai des in anii ce vin. cum spuneam, am incercat benzina cu CO mai mare de 95 de la toti, iar 99+ si super100 sunt de departe mai bune. q.e.d. principiile cererii si ofertei din piata, oricare ar fi ea, nu ar trebui sa deranjeze, cel putin nu asa de tare... ar trebui umblat la cauza, nu la efect. cei care au permis acest monopol sunt vinovati, nu cei care daca pot, maresc un pret.