Bună ziua! Am cumpărat un BMW x6 2010 bi-turbo 306 cai acum o lună și acum mi-a fost strict
Sa explic cum sa stricat,am observat dupa ce am cumparat-o ca nu are foarte mult antigel in vas,am completat si am pus capacul înapoi(nu stiu sigur daca am pus bine sau am infiletat dar nu suficient)si am mers asa, după câteva zile ma după o eroare scădere performantă și după câteva secunde a dispărut, m-am uitat și am verificat ce am oprit și nu era nimic (specific nu am dat foarte multă importantă și am mers în continuare dacă am văzut ca nu e) . nici o problema),dupa aceea am vazut ca imi sarise capacul de la antigel cand mi-a aparut imediat sau eroare ca nu mai am apa,nu am condus asa pentru ca am completat,dar fara sa aerisesc. ) după ceva timp a apărut iar și a dispărut (am zis ca sigur face un scurt undeva) urma sa o verific în week-end.Inainte sa o verific a trebuit sa fac un drum de vreo 500 km aproape si am plecat asa (crezand ca e doar un scurt la un fir) dupa vreo 100 km mi-a aparut din nou aceea eroare si nu mai tragea (maxim si foarte bine). greu atingea 70 km/h) am oprit motorul crezand ca o sa dispara eroarea si o sa-mi dea voie sa merg mai departe,a dispărut și am mai mers 1 km și din nou aceeași problemă,am continuat așa pentru ca trebuie să ajungă la destinație,după câțiva km a . început sa scoată fum,am oprit si mi-a aprins un martor cu presiune prea mare la ulei,am stat putin pe loc,m-am interesat ce as putea sa fac si nu am aflat foarte multe,am continuat asa si restul drumului vreo. . . . .380 km,cu erori si fara sa traga,a inceput sa scoata niste zgomote ciudate(asa ca un zbârnâit in zona motorului) si m-am uitat si am continuat asa,am ajuns la destinatie si am gasit un furtun de la ceva(nu). ). ). ). ). stiu). exact de la ce) crapat si parea ars.Multi au zis ca sunt turbinele si asa ca am dus-o la un mecanic,
Sa mai confruntat cineva cu asa ceva sau stie cineva ce ar putea fi defect?