Jump to content

PzKpfW

Members
  • Posts

    200
  • Joined

  • Days Won

    2

PzKpfW last won the day on July 12 2023

PzKpfW had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    B, Bv

Previous Fields

  • Masina
    F87 C

Recent Profile Visitors

1034 profile views

PzKpfW's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

111

Reputation

  1. Nu sunt împotriva ideii, este interesantă, dar cred că ești în minoritate dacă o folosești des. Din experiențele altora, problema este că dacă te apleci prin deschiderea lunetei, te murdărești pe haine dacă mașina este murdară sau/și zgârii haionul.
  2. Cred că a trecut acel pericol deocamdată - cel puțin la americani. Prețurile scad, inflația la fel, Fed se pregătește să reducă dobânda de referință. Ceea ce se întâmplă la Tesla are legătură cu: Raționalizarea costurilor, având în vedere competiția din ce în ce mai acerbă pe segmentul electric, atât pe partea de modele de masă (producătorii chinezi) cât și premium (producătorii europeni). Iar la cum evolează prețurile și modelele la Tesla, se pare că au ales să se implice cu precădere pe segmentul de masă. Dependența Tesla de situația lor la bursă. Ca să stea cât mai bine au nevoie să demonstreze investitorilor o creștere constantă a veniturilor și o scădere a costurilor.
  3. Pe site-ul oficial al producătorului: X3 M40i: 65L X4 M40i: 65L În afară de dimensiunile exterioare, mașinile sunt practic identice. Consumul urban și emisiile sunt foarte, foarte puțin mai mari la X3 (neglijabil), fiind sensibil mai greu și probabil ceva mai puțin aerodinamic.
  4. La pornire poate. În mers, fără accelerații puternice, este un motor chiar (prea) silențios. I-am schimbat evacuarea ca să-l pot auzi puțin mai bine. Poate mers bară-la-bară, poate mers cu mașina plină, poate accelerări serioase, poate toate la un loc. În oraș aveam cam 13% medie, cu manuală. Repet însă: masă de 1,4t. Și nu ieșeam la orele de vârf.
  5. Dar și complexitate mai mare. Iar motoarele astea se încing bine. Și cum BMW iubește să pună plastice cât mai multe în compartimentul motor... A nu se înțelege greșit: B58 este clar un motor bun și mai fiabil ca predecesoarele, dar nu te aștepta să fie neapărat mai fiabil decât B48. Foarte bine. Atunci ai doar de reflectat asupra consumului. Este foarte bun la B58 pentru ceea ce oferă (am reușit să scot și 8% în extraurban, dar pe o mașină mult mai ușoară), însă va consuma sigur mai mult ca un diesel.
  6. Posibil ca B58 să fie ultima platformă 6 în linie de 3000 benzină făcută de BMW. Acum este deci cam ultimul tren.
  7. O bună parte din sunetul motorului este băgat prin boxe oricum. Se poate dezactiva la nevoie. Iar pe Comfort nu-l auzi aproape deloc. La B58 plătești performanța, nu fiabilitatea. Sunt mai rare pentru că mulți vor doar aspect, nu și plăcere la condus. Un 3000 benzină vine cu costuri aferente mai mari: impozit (tocmai s-au mărit, în funcție de unde stai, s-ar putea să plătești aproape 800€/an), consum, întreținere. Dacă-ți place să conduci, merită. Dacă vrei doar fiabilitate, nu.
  8. Păcat. Era unul dintre diferențiatorii touring-urilor de la BMW. G21 încă are. Totuși, în mod realist nu se prea folosea.
  9. Corect. Procentul și-l setează fiecare în funcție de confortul financiar dorit.
  10. Corect. Dar eu mă refeream la finanțare în defavoarea plății unui bun cu devalorizare rapidă (precum o mașină) cu banii jos - pentru sume mari. Ilustrez cu un exemplu exagerat: cu 100.000€ în buzunar, un vestic va da avans câteva zeci de mii pentru o mașină, iar restul îi va investi pentru a genera venit. cu 100.000€ în buzunar, un român se va uita la o mașină de 110.000€ la care va aștepta discount pentru că o plătește cu banii jos. Suma este elementul important aici. La o mașină de 20-25.000€ lucrurile se pot schimba.
  11. Arată mai bine în variantă Touring.
  12. Personal mi se pare cel mai frumos și funcțional interior de EV. Îmi pare bine că nu l-au schimbat. Este discret, ergonomic și sportiv. Dacă vrei ecrane plasate cât mai ostentativ, nu cred că-ți iei Taycan. Just. Pentru că nu are sens. Doar dacă ești milionar (ar trebui să) îți permiți să blochezi 100.000+ într-o mașină. Dar probabil și din ăia sunt mulți care fac leasing la ele. Dar românul este fudul și inapt dpdv financiar.
  13. China produce (încă?) volum. Europa produce (cu câteva excepții) calitate. Valabil atât la auto cât și la moto.
  14. Poate puțin OT, dar tot despre dispariții este vorba, nu știu dacă are rost să deschid alt topic. Z4 M40i se vinde de anul ăsta și cu cutie manuală în Este drept că ți se bagă pe gât primești câteva opțiuni suplimentare dacă alegi cutia manuală, dar sunt strict de ordin estetic. Aici s-a ajuns.
  15. CLS-ul este mult mai jos (~1400mm). G32 are 1532mm. G60 este la 1515mm. Pentru că platformă electrică. Diferența respectivă se observă și în realitate. Exagerez, dar arată puțin ca o caroserie de X6 cu suspensie joasă.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.