Jump to content

Gepeto

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Gepeto's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • One Year In Rare
  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. @tzucul Nu apare nimic , nu se aprinde ledul de deasupra butonului și nici nu apare în navigație . Mă gândesc că mașina are pachetul M pus , posibil să se fii dat senzorii din bara spate jos ?
  2. @tzucul Salut ! Nu cred , am și triungiurile pe oglinzi. WBAFW51090C514221
  3. Va salut ! Detin un BMW 530D F10 de 1 an. De când am cumpărat mașina am observat o problemă cu „Lane change warning”, apăs pe buton și nu se întâmplă nimic. Are cineva idee unde ar putea fi problema? ar putea fi o siguranta arsa? Mașina are pachetul M, dar nu era din fabrică, s-ar fi putut instala ceva în greșit?
  4. Vă salut ! Dețin un seria 5 F10 . De ceva timp am probleme cu subwooferul de sub scaunul din dreapta față . Dacă mișc scaunul din dreapta se întrerupe subwooferul , dar își revine după câteva zile . S-a mai lovit cineva de această problemă? Are vreo intrerupere sau este din cauza stației?
  5. @branevl O să o pun pe tester zilele astea , nu am avut timp să mă întâlnesc cu mecanicu’ . Dacă nu găsește nicio eroare cel mai probabil o să încerc varianta cu freonul . @bogdanlitzoiu Am înțeles , mulțumesc frumos !
  6. @bogdanlitzoiu Deci trebuie schimbat compresorul? Din ce am citit in comentarii la video-ul pe care l-am atașat , am înțeles că trebuie schimbată piesa asta
  7. Vă salut ! Dețin un F10 530D și de când s-a încălzit afară și am inceput să dau drumu’ la aerul condiționat am sesizat un sunet ciudat în interior care are legătură cu accelerația . Nu știu cum să descriu exact sunetul , este ca un motoraș . Dacă inchid clima dispare instant . Sunet se accentueaza odată cu creșterea turațiilor . Nu am apucat să filmez pentru că apare destul de rar și este destul de enervant și am oprit clima . Uneori apare chiar daca A/C ul este oprit , dar temperatura este pe 16 grade . Am observat că uneori chiar daca A/C ul este inchis , vine un aer foarte rece ca și cum am deschis A/C ul , el fiind inchis . S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ? Fix acesta este sunetul
  8. @six in line Păi și dacă îi schimb si cuzineții , ar fii șanse să nu crape motorul?
  9. @tzucul Mi se pare amuzant că nu i-au fost dați km inapoi in Romania , ci in Olanda :)))
  10. @tzucul Nu , apar doar următoarele revizii . Navigația este de facelift , mașina fiind non . Probabil de aia?
  11. @wolf20 Că venii vorba de Km , nu știu câți are exact . Pe CarVertical am făcut 2 rapoarte și nu apare nimic la niciunul , pe site u celor de la RAR apar km corecți , nu ar fii dați km înapoi in Rom , dar i-am dat un raport pe auto-records , cu intrarile in service și apare că a fost in service uri autorizate in Olanda , in 2015 avea 232k Km și în 2018 (alt proprietar bănuiesc , ca are service ul făcut in alt oraș ) are 209k Km . Habar nu am daca e vreo eroare de la site , pe tester mi-au pus o mecanicii la care am mai fost și mi-au spus toți ca nu are km inapoi . Nu știu , or face manevre și ăia din Olanda?:)) în bord am 318k Km acum
  12. @wolf20 Nici nu mai știu cu schimburile de ulei . Eu le fac la 9-10k Km , alții zic să îl faci la 5-6k Km :)) .
  13. @RaYn3 Am avut pierderi și pe la capacul de la culbutor , fostul proprietar îi schimbase doar garniturile , dar nu a rezolvat scurgerile . I-am pus capac culbutor nou . Are sens ce spui cu simeringul de la volantă . Eu am cumpărat un simering la recomandările mecanicului 11147797491 . Dacă despre ăsta este vorba , urmează să îl schimb odată cu pompa . @RaYn3 Toată panica m-a luat când i-a picat acum vreo 2-3 luni pompa de ulei lu’ tata la un Passat B6 1.9 și s-a fărâmat motorul , din ce știam motoarele alea sunt super rezistente și am inceput să citesc . Așa am ajuns să aflu că și motorul meu este foarte predispus la problemele cu pompa de ulei . M-am panicat când am văzut că un motor este 5k € și am zis mai bine dau 1k€ să schimb pompa de ulei sa am o oarecare siguranță decât să stau cu teamă că pot ajunge să dau 5k€ pe un motor .
  14. @branevl Nu pot să îmi dau seama dacă mănâncă ulei din cauza faptului că am scurgeri de ulei de la distribuție . Să zic că la 9-10k Km când îi fac schimbul de ulei are aproape 1l lipsă cu aproximație .
  15. @bimmer90f30 Distribuția a fost schimbată de fostul proprietar , dar a schimbat doar pinionul de la pompă , dacă schimbam eu distribuția cu siguranță schimbat și pompa pentru că nu dai jos motorul in fiecare zi și din ce am văzut se recomandă . Nu îmi mănâncă ulei , problema este că am văzut de când am cumpărat-o că îi curge ulei pe jos ( câteva picături ) , dar am zis că îi schimb capacul culbutor și o rezolv . Am pus capac culbutor nou , mi-a curățat mecanicul petele de ulei cu spray de discuri și dupa ce am fost dupa o lună să schimb și galeria de admisie am zis să mă uit pe acolo sa vad dacă mai curge și tot curgea . S-a uitat mai bine mecanicul și mi-a zis că e foarte posibil să curgă pe la distribuție , probabil nu a fost închisă bine dupa ce a fost schimbată distribuția . Așa că am zis să schimb și pompa de ulei și să rezolv și cu scurgerea de ulei de la distribuție . Piesele le-am comandat noi și originale , am zis sa fiu sigur să nu iau ceva AM ca e vorba de motor totuși și nu ajungi in fiecare zi să îl dai jos . @sskkaa Din ce am înțeles , ai dreptate . De la pompa de ulei cică pleacă toate problemele cu cuzineții . Eu sincer i-am făcut schimburile până in 10k , dar nu am habar la cât schimba primul proprietar , probabil la 25-30k , nu am carte de service . @Myx Să știi .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.