Jump to content

qAndrei

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW F30

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

qAndrei's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am fost în 3 locuri diferite, fiecare cu o altă părere, dar nimic sigur. Nu aș vrea să schimb filtrul și după să îmi dau seama că nu era filtrul. Din ce am scris mai sus sper că m-am făcut înțeles că eu am o problemă în încărcarea rapidă a filtrului. Ca idee: - mufa scoasă + 22km = 0,39g de cenușă; - mufa conectată + 25km = 1,27g de cenușă. Drumul fiind același. Mai am o programare la un alt service, dar abia la sfârșit de lună.
  2. Întreb fiindcă și eu trec prin probelma asta, am regenerări la fiecare 40km, filtrul se încărcă în acești 40km cu vreo 23g de cenușă. Iar zilele trecute după ce am citit pe aici am zis să scot și eu mufa de la MAF, mașina nu și-a schimbat mersul, dar cantitate depusă în filtru pare că e influențată. Ca idee: - mufa scoasă + 22km = 0,39g de cenușă; - mufa conectată + 25km = 1,27g de cenușă. Drumul fiind același. Consul a crescut de când cu regenerarile, dar nu știu dacă să risc să merg cu mufa scoasă. Dupa drumul de 22km mașina a fost oprită câteva ore, iar la plecare aveam check engine, dar a dispărut imediat ce am șters erorile ce apăreau pe debitmetru.
  3. Salutare, am o problema cu un BMW F30 316d N47 ce isi face regenerari la vreo 50km cu 25g de cenusa. Azi am scos mufa de la debitmetru si am facut un drum de vreo 4km in care am urmarit cantitatea de cenusa si a crescut cu 0,08g, iar apoi am conectat mufa, pe acelasi drum cu senzorul conectat s-au depus 0,24g. Eroare pe MAF nu am, as incerca sa-l curat cu un spary sa vad daca are vreun efect. Am vreo 3 intrebari pentru voi 1. Exsita o legatura intre regenerarea dpf-ului si debitmetru? 2. Care ar fi problema daca as merge fara el in jur de 100km, sa vad cum stau cu regenerarea? 3. Oare este cineva disponibil in Bucuresti sau apropiere sa imi imprumute un debitmetru sa vad daca al meu este defect? :)) Avand in vedere costul acestuia de nou, ba chiar daca il vindeti si constat ca al meu e defect, il cumpar ulterior. Va multumesc!
  4. Nu înțeleg de ce nu am primit mail de notificare cu răspunsurile la această postare... Nu, am făcut eu ulterior această intervenție, era jale ce era pe galerie, dar am reușit să o fac ”ca nouă”, iar claptele nu există pe modelul acesta. Curățare prin spălare. Am schimbat valva egr la Service Scream (Tezparii) Bmw, deci sper ca au făcut treaba cum trebuie Ai descoperit ceva? In service-uri au folosit ISTA De injectoare încă nu știu, urmează, iar claptele nu sunt pe acest model. Am schimbat si eu acestă piesă, pe langă am curățat galeria și am schimbat și o garnitură din metal ce vine între răcitor și galeria de admisie, fiindcă am descoprit că nu etanșa bine. După lucrările astea nu am mai avut acea trepidație, dar a reaparut după vreo 500km. Am descoprit că o parte din trepidații erau din cauza volantei, pe care am schimbat-o între timp, dar trepidațiile de care spuneam mai sus au rămas, ele apărând atunci când mașina își face regenerare. Regenerare pe care o face foarte des, se încarcă dpf-ul cu 25g în vreo 40km și începe regenerarea, uneori se duce până la 0g, alteori se oprește la 15g și după câteva minute începe iarăși. Au trecut 4000 km de la ultimul schimb de ulei și am primit avertizare că ar trebui să completez cu 1L de ulei. Oare să fie dus filtrul?
  5. Salutare tuturor, Mașina în cauză este un BMW F30 din 2012 (N47). Acum ceva timp am primit eroare de ”drivetrain”, dar nu a persistat așa că nu am bagat-o în seamă, până ce am pus un tester VLinker și am observat că își facea regenerări foarte dese și începuse să se simtă o trepidație foarte ciudată la relanti. Am mers cu ea la un service dedicat unde mi-au spus că ar fi electrovalva egr, am schimbat-o (original), dar nu a fost vreo schimbare. Am mai reveneit de vreo 2 ori la acel service și mi-au spus că filtrul este foarte încărcat și are nevoie de o curățare, am făcut și acest lucru (am curățat și răcitorul), regenerările dese au dispărut (asta prin aprilie, din păcate acum nu dispun de un VLinker și nu mai pot monitoriza), iar acea trepidație era încă acolo, dar era mult mai ”ușoară”. Acum am din nou acea trepidație la fel de puternică și astăzi la semafor am avut niștre tremurări foarte puternice, diferite de acea trepidație, au apărut doar la 2 semafoare (nu au fost pe toată funționarea mașinii). Această trepidație sună mai mult ca niște șuturi ale motorului, nici nu știu cum să zic, dar se mișcă toată mașină, sunt de genu a trei repetări - vrum - vrum - vrum, iar motorul la ceva timp se aude ca și când ar avea niște goluri de aer, pe când tremuratul de azi era ceva constant și continu, toate acestea doar la relanti, în sarcină mașina merge foarte bine. A mai trecut cineva prin acest lucru? Aveți idee ce ar putea fi? Aveți vreo recomandare de service în București? Și cumva legat tot de acest topic, înainte de curățarea filtrului finala eșapamentului era curată, dar acum are depunerea aceea neagră fără să văd vreun fel de fum în urma mea, oare este în regulă? Vă mulțumesc și sper că se înțelege ce am vrut să zic și că am postat unde trebuie fără a încurca!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.