Salutare tuturor,
Mașina în cauză este un BMW F30 din 2012 (N47).
Acum ceva timp am primit eroare de ”drivetrain”, dar nu a persistat așa că nu am bagat-o în seamă, până ce am pus un tester VLinker și am observat că își facea regenerări foarte dese și începuse să se simtă o trepidație foarte ciudată la relanti.
Am mers cu ea la un service dedicat unde mi-au spus că ar fi electrovalva egr, am schimbat-o (original), dar nu a fost vreo schimbare. Am mai reveneit de vreo 2 ori la acel service și mi-au spus că filtrul este foarte încărcat și are nevoie de o curățare, am făcut și acest lucru (am curățat și răcitorul), regenerările dese au dispărut (asta prin aprilie, din păcate acum nu dispun de un VLinker și nu mai pot monitoriza), iar acea trepidație era încă acolo, dar era mult mai ”ușoară”.
Acum am din nou acea trepidație la fel de puternică și astăzi la semafor am avut niștre tremurări foarte puternice, diferite de acea trepidație, au apărut doar la 2 semafoare (nu au fost pe toată funționarea mașinii).
Această trepidație sună mai mult ca niște șuturi ale motorului, nici nu știu cum să zic, dar se mișcă toată mașină, sunt de genu a trei repetări - vrum - vrum - vrum, iar motorul la ceva timp se aude ca și când ar avea niște goluri de aer, pe când tremuratul de azi era ceva constant și continu, toate acestea doar la relanti, în sarcină mașina merge foarte bine.
A mai trecut cineva prin acest lucru?
Aveți idee ce ar putea fi?
Aveți vreo recomandare de service în București?
Și cumva legat tot de acest topic, înainte de curățarea filtrului finala eșapamentului era curată, dar acum are depunerea aceea neagră fără să văd vreun fel de fum în urma mea, oare este în regulă?
Vă mulțumesc și sper că se înțelege ce am vrut să zic și că am postat unde trebuie fără a încurca!