Salut, am următoarele probleme la mașina, un seria 1 2.0 diesel 163 ps M47 2006, cand activez AC-ul este foarte ciudat, se scurge pe sub mașina lichid de răcire din vasul de expansiune si in interiorul mașini pe mocheta din zona șoferului. Cand merg cu el dezactivat nu am aceasta problema doar cand îl activez ma trezesc ca pierd apa din vasul de expansiune.. si culmea după ce merg o perioada așa ma trezesc cu apa la picioarele mele.
De cand a început sa se încălzească afara, dacă merg 15-20 de minute cu mașina se supraîncălzește motorul face si un zgomot ciudat cand accelerez pana in 40-50kh, iar cand iau piciorul de pe acceleratie iese un fum albastrui. Dacă merg cu AC-ul pornit nu am aceasta problema. Cand opresc motorul, după 10-15 minute încă e fierbinte, nu se răcește, cand pun mâna pe furtunul de la radiator care duce lichidul de răcire in motor este foarte fierbinte. Am observat ca ventilatorul nu se pornește automat, el pornește doar cu AC-ul activ. Ventilatorul nu ar trebui sa se pornească automat cand motorul e cald?
Am schimbat senzorul de temperatura al lichidului de răcire, capacul de la vasul de expansiune, termostatele si pompa auxiliară, am schimbat lichidul de racire si l-am aerisit corect.
S-a confruntat cineva cu una dintre aceste probleme? Ce părere aveți?