Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Kailannon

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    https://klni.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    127.0.0.1

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90

Recent Profile Visitors

105 profile views

Kailannon's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Depinde cât de îmbătrânit e masticul de pe lângă sticlă, recomand sa il încălzești cu un pistol cu aer cald sau sa scoti becurile din far si sa il bagi intr-un cuptor timp de 10-15 minute, dar e riscant. Dacă erai din București te ajutam cu mare drag.
  2. Buna dimineata, am si eu o problema, am fost la mecanic de mi-am schimbat garnitura de la baia de ulei si cand mi-a coborat cadru motor a umblat si la caseta, dupa ce am luat masina de la el imi statea volanul intr-o parte spre stanga si l-am sunat pe mecanic si a zis sa ma duc sa ii fac geometria la masina ca s-a dereglat, dar am incercat sa raspund la telefon de pe butonul de pe volan si nu mai imi merge nimic, claxonul insa functioneaza. Am cautat pe forum aici, dar nu am gasit nimic despre aceasta problema. De la ce ar putea fi, comenzile de pe volan functionau inainte sa imi umble la caseta. Asa imi statea volanul cu rotile drepte dupa ce am plecat de la el:
  3. Salut, la mine nu fluiera nimic și nici nu e aprins nici check engine-ul, singurul simptom pe care il am e ca imi fluctueaza relanti-ul la pornire cand e rece, dar daca e motorul cald sau ceva nu imi mai face si parca cand e rece are o bataie micuta la tacheti, dar dupa ce a urcat uleiul zici ca motorul are 10k km :)), e ciudat rau de tot. Astept sa se intoarca mecanicul in țară și dacă aflu de la ce e, o sa pun rezolvarea aici. Mai astept pareri de la voi daca s-a mai intamplat la cineva asa ceva si dacă stie o rezolvare. mi-a trebuit motor n52 :)), bine, toate motoarele sunt bune, dar nici nu stiu acum cum a avut grija fostul proprietar.
  4. Salutare, Am un BMW Seria 3 E90 325I si in urma unei diagnoze pe care am facut-o recent mi-au aparut 3 coduri de eroare (0029F5, 0029F4 & 002AAB) Problema e că la pornire imi fluctuează relantiul până când atinge temperatura optima, dar dupa ce a atins temperatura optima de functionare, relantiul e stabil, adica între 600 și 650 și l-am intrebat pe mecanic că ar fi vorba de senzorul de la oxigen, dar din cauza problemelor cu magazinele de piese, nu mai pot returna senzorul și așa am zis că ar fi bine să fac o intrebare și aici. Iar despre codul de eroare 2AAB, fostul proprietar mi-a explicat că are doua clapete anulate, valvele disa din cate am înteles pe care le-a taiat si l-a pus la loc și din cauza asta apare codul ala de eroare, dar acum nu stiu ce sa zic, mecanicul nu a stiut ce să imi zică la asta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.