Jump to content

Liviu Filip

Members
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timișoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d xDrive | F10

Recent Profile Visitors

1711 profile views

Liviu Filip's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Poate să fie și volanta. Am auzit fix același sunet la cineva când îi era pe ducă volanta + ceea ce ziceai tu, ca se aude în relanți la rece și treptat nu se mai aude când se încălzește motorul. Poți verifica să vezi
  2. Sincer, decât să-ți iei o mașină, fie ea așa veche și să faci sacrificii să o întreții, mai bine renunță la idee.
  3. Rechemarea este pentru verificarea airbag, deci nimic mai mult.
  4. Am avut săptămâna aceasta o problemă cu o scurgere de antigel, am lăsat deschisă și o discuție pe tema asta.. OK, s-a rezolvat problema aia, însă, când am deschis discuția cu DPF’ul, am zis că am dus-o la reprezentanță BMW în Timișoara, că am avut rechemare pentru schimbat răcitor+egr și tot aici am zis că în continuare am problema aceasta, ba se mai aprindea martorul de check engine, etc. Când a desfăcut mașina să schimbe acel cot de sub admisie..deșteptul care a lucrat la egr, a prins firul acela din poză +(câteva șuruburi strânse doar cu mâna), care, am înțeles că face circularea aerului.. de acolo aprins senzor, de acolo galeria de admisie arăta de zici că nu a fost niciodată curățată, etc. Pe scurt, la reprezentanță se pare că au numa mecanici care mai de care mai prost.
  5. Update: am verificat așa foarte random, se pare că acum apare că este rechemare. Cel mai probabil tot răcitor, egr.
  6. “Asta este devizul pentru BMW, s-a constatat faptul ca flansa lichidului de racire care vine spre motor are scurgeri in urma supunerii instalatiei sub presiune” Update de la service
  7. Din păcate așa e.. mă uimește cât de repede apare un model nou de mașină, mai ales la mărcile de top ca să zic așa, dacă nu model nou, câte un facelift. Chiar zilele trecute vedeam pe stradă un BMW, dacă nu greșesc E12 și cred că primul din seria 5 și mă gândeam “cum sărăcie mai rezistă mașina asta veche de 50 de ani cred?” Azi mașinile se fac, să fie, să reziste cât este garanție cum zicea colegu’ mai sus.
  8. Nu știu dacă mi se pare doar mie, măcar că și mașina mea are deja 10+ ani, dar mașinile și vorbesc în general acum, se fac tot mai prost și să țină tot mai puțin. Dar așa este când contabilii construiesc mașinile, nu inginerii.
  9. Sau ce sugestii îmi dați în privința asta? Cum ar fi mai ok?
  10. Sper doar să nu fie altceva mai rău.. chiar nu aveam chef de schimbat nimic perioada asta:))
  11. Mâine o duc la service. Cred că tractată cel mai probabil. Nu pot sa fac niciun km, la cat de repede se duce apa…
  12. Nu știu dacă are relevanță neapărat ultima poză, dar poate ajuta cu ceva
  13. Vă salut! Astăzi, am primit eroarea aceasta, în timp ce mergeam cu mașina (BMW F10 520d, 2013) spre casa. OK, m-am gândit că poate trebuie doar completat antigelul (folosesc antigel Hepu G11 albastru). Am băgat antigel, cam 1l, nu ajunsese nici măcar la minim. Am completat și apă distilată, cam tot un 1.3 l, când în sfârșit a trecut de marcajul ‘Max’. Ok, după vreo jumate de oră, a trebuit să plec din nou cu mașina.. surpriza.. baltă (exagerez) sub mașină. Evident că din nou mi-a apărut eroarea. Întrebarea este, care să fie cauza? Și mai ales, cum se poate așa dintr-o dată să se întâmple? Ca precizare deși nu știu dacă are treabă neapărat, săptămâna trecută i-am făcut revizie, filtre, ulei etc. nu avea nimic mașina.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.