Jump to content

idx

Members
  • Posts

    232
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d

idx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

9

Reputation

  1. Salutare, din pacate oringurile astea care vin ininteriorul furtunului nu le gasesti oe realoem...si nici nu se vand separat la reprezentanta
  2. Salutare. Am schimbat flansa lichidului de racire la un e46 320d cu una OEM, dar priblema este ca furtunele care vin peste flansa, au un mic joc si picura pe la imbinarea furtunului mai groa care vine de la vas. Flansa veche am scos-o foarte greu din furtune.... Am incercat o alta flansa aftermarket, si de aceasta data , furtunul gros a intrat mai greu si nu mai picura pe la el, dar picura de la cel mic (care se simte la mana ca este larg) care merge spre preĂŽncĂŁlzitor. Ce as ar trebui sa fac? Este ĂŽndeajuns sa schimb oringul din furtun(si ce dimensiuni)? Sau sa mai incerc cu alta flansa? Sau furtun nou? (Sper sa nu totusi) Merci fain
  3. De acord, ma gandeam ca bujia daca nu functioneaza cum trebuie, nu incalzeste cilindrul, si de acolo DEE cere mai multa cantitate de motorina sa fie injectata. In poze se vede la ce ma refer. Ideea este ca la rece inj 4 are corectie cu + (peste 2). Cand ajung la temp , injectorul 4 are corectia cu -
  4. Salut. Am o problema cu corecțiile injectoarelor, in ideea ca la rece, injectorul 4 apare cu +2 (+2.5), si dupa ce motorul ajunge la temp de funcționare, citirile sunt complet diferite, spre 0 toate, iar inj 4 apare cu -0.20 Care ar fi motivul? Initial am crezut ca poate din cauza bujiilor care nu mai incalzesc ĂŽndeajuns la pornire, dar le am schimbat, si la fel am corectiile. E46, 320d, 2004, 150 cp
  5. Cand turez am obs ca scad valorile pe la 0.4, 0.3. cat de concludente sunt valorile date de inpa? Si e normal ca un injector pe care aveam + acum sa fie - , si invers?
  6. Merci fain. Ai idee cand se pot lua masuratorile mai exacte? La cald sau la rece?
  7. Salut. Am facut un test cu inpa la injectoare in vara, si pe injectorul 2 aveam corectie de + 1, iar pe inj 4: -0.9 Zilele trecute am reverificat, si de data aceasta pe injectorul 4 este corectie de +2, iar pe inj 2: -1.03.(Unde aveam inainte cu "-" am cu "+" acum) in sarcina tind sa se apropie de 0. Simptome ciudate nu sunt. Aveti idee de ce am valorile astea? Este vb de un e46, 320d 2004. Merci
  8. Va multumesc mult pt lamurire baieti!
  9. Chiar si imediat dupa reconditionare?
  10. Salutare, da, ma refer la jocul stanga dreapta, se simte la mana, nu exagerat de tare... Joc axial nu are deloc. Merci de raspuns
  11. Salutare, e normal ca o turbina reconditionata sa aibe putin joc radial (lucru verificat dupa 4000km)?
  12. A schimbat cineva garnitura de la capac si au disparut problemele? sau a gasit cineva o rezolvare ?
  13. TOTAL NEPROFESIONISTI. Am fost programat de 3 ori pt un schimb banal de airbag-uri pt un seria 3, prima data cu scuzĂŁ cĂŁ nu au avut ĂŽn stoc(dupĂŁ ce mi au confirmat programarea), a doua oarĂŁ cĂŁ nu au avut decât unul din cele douĂŁ și tot așa. Plus cĂŁ mi au fost zgâriate rĂŁu de tot trim-urile din bord in momentul in care a fost desfacut,cel mai probabil cu suribelnita. Nu este normal cĂŁ la o reprezentanta sĂŁ nu se foloseascĂŁ scule din plastic pt lucrurile astea. Nu recomand, este un service de 0 stele cu personal incapabil sĂŁ facĂŁ o treabĂŁ pt care e nevoie de minim de efort. Nu vreau sĂŁ mĂŁ gândesc pt lucrĂŁrile cu adevĂŁrat complexe....
  14. Salut, pe la epurator spre admisia turbina ai mai gasit ulei dupa reconditionare?
  15. Am rezolvat parțial, am pus silicon negru, și vĂŁd cĂŁ nu mai picura. Dar ĂŽn continuare sunt nesigur dacĂŁ pe traseul acela trebuia sĂŁ fie ulei ...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.