Jump to content

newguyintown

Members
  • Posts

    204
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d 136cp

newguyintown's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

9

Reputation

  1. La Filaret mi-au confirmat ambele pierderi de ulei: Cel de motor, este intr-adevar cum spunea Harsh de la garniturile corpului filtrului de ulei, dar ei mi-au recomandat sa schimb corpul cu totul pentru ca daca schimb doar garniturile, sunt sanse mari sa revin dupa cateva luni cu aceeasi problema. Corpul, fara manopera costa cam 2.000 lei. Cel de la cutia de viteze este de la un semering mai greu accesibil. Schimbarea lui presupune sa fie data cutia jos, convertizorul, baia. Manopera costa cam 900 de lei si cu tot cu piese aproxxmativ 1.200. Mecanicul mi-a spus, la fel ca si dekad, ca multe masini mananca ulei (intr-o limita rezonabila) chiar si fara sa aiba pierderi vizibile. Depinde mult de regimul de mers. Toata constatarea, care s-a facut in prezenta mea a durat cam o ora, si m-a costat 180 lei inclusiv prinderea unor suruburi de la scutul de sub masina care lipseau. Una peste alta nota 10 pentru profesionalismul celor de la Filaret : Radu Voiculescu si mecanicul (spre rusinea mea am uitat cum il cheama).
  2. Nu. Am luat masina din Germania, acum o luna. Masina avea ultima revizie facuta in luna noiembrie la o reprezentanta BMW. Pe biletelul prins ssub capota scria ca uleiul folosit la revizie a fost Castrol Magnatec. Acum, cand am ajuns in tara i-am facut si eu revizia ca sa...fie facuta. Si i-am pus ulei BMW.
  3. Azi la pranz ma duc la Filaret sa vedem ce spun ei. Masina am luat-o cu revizia facuta la BMW in Germania si in noiembrie i-au pus ulei Castrol Magnatec 5 W 30. Eu l-am schimbat acum si am pus ulei BMW, asta nou facut de Shell.
  4. Sigur poti pune de 17 pe xdrive. Eu am 525xdrive si e echipata original cu jante pe 17. Cu senzorul de presiune, nu stiu ce sa-ti spun. Am inteles de la un prieten ca n-ar mai avea senzor de presiune si ca detecteaza ca e mai desumflata pt ca se invarte cu viteza diferita, dar nu stiu daca e adevarat.
  5. Mi-a adus recent din Germania un 525xdrive, motorul de 1995 cc, si am constatat, inainte de a face revizia in Romania si dupa ce am parcurs vreo 5.000 km cu ea ca nivelul uleiului a scazut intre maxim si jumatate. I-am spus mecanicului de asta, si cand a ridicat-o pe rampa a constatat vizuat ca are o posibila pierdere de ulei la "termofolot" aka "radiator racire ulei motor" si o posibila pierdere mica de ulei undeva la imbinarea dintre motor si cutie. Acesta din urma fiind mai curat, s-a gandit ca ar putea fi de la cutie. M-am programat la reprezentanta la Filaret, dar as vrea sa va intreb daca a mai avut cineva probleme similare si daca e cazul sa ma ingrijorez. Multam!
  6. Sahara, cred (doar cred - nu stiu!) ca se poate coda. Stiu ca Functia Start/ Stop poate fi memorata (prin codare), dar nu am vazut nimic de AutoHold. Ce-i drept nu m-am interesat pentru ca mie unul nu prea-mi place, asa ca o prefer dezactivata.
  7. Intrebare - Filtrele de la 520 184 cp sunt aceleasi cu cele de la 525 218 cp? Are cineva idee daca sunt mai bune Mann sau Knecht? @Sahara - AH trebuie apasat de fiecare data cand te urci in masina (stiu - e enervant).
  8. Nu se returneaza, insa iti rezerva masina timp de 2 saptamani. Daca nu iti place iei alta masina de la ei, altfel pierzi rezervarea. Dar asa e peste tot (sau si mai nasol, pt ca nu poti alege ala masina).
  9. Salutare 1. La Dat Autohus au de obicei masini care au fost parte din flotele de leasing ale unor companii din Germania. In general sunt companii mari, cu parcuri auto generoase pe care le schimba odata la 3-5 ani. De asta vei gasi la ei preponderent masini diesel, break, din 2011-2012 si cu km peste 100 km. Autohus cumpara masinile, in general doar le spala si le pun la vanzare in parc. Nu cumpara masini cu probleme tehnice majore insa, atentie: nici nu le repara pe cele existente inainte de a le pune la vanzare! 2. Legat de testele Dekra. La solicitarea ta, daca ii suni sau le dai un e-mail cu numarul masinii ei iti pun la dispozitie o inspectie vizuala Dekra. Nu o verificare tehnica. Vei primi un raport in format PDF, cu loviturile prezente pe masina, cu sagetute care sa indice problemele ( jante zgariate, zgarieturi, mici revopsiri, eventuale deformari ale caroseriei) si, uneori, cu o evaluare estetica superficiala a masinii ( ex.: prezinta urme de uzura la tapiserie). Rapoartele sunt corect realizate, si in ele se scrie tot ce se vede rau la masina. Am primit de exemplu un raport in care spunea ca parbrizul este neetanseizat si capota este inlocuita. Daca doresti o verificare tehnica Dekra, platesti 300 EUR, dureaza 1-2 zile lucratoare si la final primesti un raport de evaluare cu propuneri de reparatii impartite in 2 categorii: chestii serioase fara de care nu treci TUV-ul German ( daca e nevoie sa-l faci - vezi punctul 3): elemente de la sistemul de franare, de directie, anvelope uzate, etc si chestii mai putin importante. Daca la finalul testului te decizi sa nu iei masina, pierzi cei 300 de EUR si 2 zile. Poti opta, deasemenea pentru reparatia defectelor, insa aceasta se face pe costul tau si mai dureaza si ea cateva zile. 3. Atentie la TUV-ul masinilor, echivalentul ITP-ului romanesc. Unele masini de la Autohus au TUV-ul expirat si trebuie sa intrebi mereu acest lucru cand ceri detalii pe e-mail despre masina. De multe ori TUV-ul este trecut expirat in Raportul Dekra dar in realitate a fost facut. De asta este bine sa verifici mereu cu vanzatorul. Daca TUV--ul este expirat, trebuie sa platesti 100 EUR ( inclusiv TVA) pentru realizarea lui si sa astepti cam 2 zile. Daca masina il pica trebuie sa remediezi ce ti se cere pe costul tau si apoi sa vii la revenire. Exact ca la ITP, cu singura diferenta ca iarasi pierzi timp ( reparatii + reprogramare) si bani. Din acest motiv, daca te decizi sa cumperi o masina de la Autohus iti recomand sa iei una cu TUV-ul valabil si cat mai recent efectuat. Intervalul lor, este, la fel ca in Romania de 2 ani. Un TUV recent efectuat iti poate da o idee asupra starii bune a masinii, pentru ca, probabil stiii deja, nemtii nu se joaca si nici nu iau spaga cand e vba de asa ceva. 4. Daca vrei garantie europena trebuie sa achiti + 400 EUR. 5. Nu negociaza aproape niciodata. Au atat de multe masini si atat de multi clienti incat nu-i doare capul de 10-30.000 EUR cat le-ai putea da pt o masina. Din cand in cand, insa, cand o masina sta mai mult pe stoc, ii scad pretul in medie cu 500 EUR. 6. Pentru rezervare trebuie sa platesti 500 EUR si rezervarea se face pt 2 saptamani. Daca vrei rezervare telefonica fara bani, se face doar pt 24h si nici de aia nu esti 100% sigur. Masinile atractive, cu optiuni bune, in general se vand in cateva zile de la listare, uneori chiar si in aceeasi zi. Daca vrei o berlina cu interior bej, scaune sport si navigatie profesionala...te sfatuiesc sa cauti in alta parte. 7. Daca vrei sa iei de la Autohus Bremen - care e si cel mai mare din parcurile lor auto, iti recomand sa iei legatura cu Jan Dirk Struss-JD.Struss@autohus.de. E un tip cat de cat amabil (oamenii nu-s faimosi pt amabilitate in zona aceeas) si vbeste destul de inteligibil engleza. 8. Ia in calcul si www.autohaus-isernhagen.com cu urmatoarele mentiuni: nu sunt dealer autorizat BMW dar au f multe BMW-uri in stoc si, desi au masini bune de obicei, nu negociaza nici 1 EUR, sunt EXTREM de nepoliticosi, necomunicativi ( engleza e ca dracu') si te taxeaza pentru orice. Test-drive-ul e 30 EUR care se scad din pretul masinii. Bafta la shopping si nu lua niciodata de la turci, indiferent cat de buna pare masina.
  10. Salutare tuturor, Imi caut un F11 520d pe Mobile si observ ca sunt 2 variante de cai putere la acest motor. Sa inteleg ca a fost lansata masina cu motorul vechi si ulterior a fost pus motorul nou de 2 l, sau e o greseala/ nestiinta a celor care au postat anunturile? Multumesc!
  11. Merci mult de sfat si de link. Mai e ceva ce nu mi-e foarte clar: problema apare la toate modelele pana in 2014? Sau exista un an (am citit tot pe aici 2012) incepand cu care poti sta mai linistit)?
  12. Merci! Nu-s un tip stresat, dar cand vezi 200 de pagini doar pe problema asta...nebun sa nu fii sa nu te gandesti si sa te informezi bine inainte sa cheltui 18-20k.
  13. Salutare baieti, Sunt decis sa fac o noua achizitie, si luam in calcul serios (pana acum) un F11 520d pe care sa mi-l aduc singurel din afara. "Problema" e ca am zis ca mai bine arunc si un ochi aici, pentru ca odinioara mi-am rezolvat ceva situatii neplacute la E46-le meu cu ajutorul sfaturilor colegilor de aici. Si-am dat de topicul asta, care ma face sa imi ridic multe semne de intrebare legate de aceasta masina. Dupa ce am citit vreo 50 de pagini pe-aici m-am decis rapid sa ma reorientez catre benzina. Din pacate, benzina si break, nu sunt decat putine in Germania, si marea majoritate in afara bugetului. Asa ca acum am urmatoarea dilema: sa renunt la brand (desi nu as vrea mai deloc) sau merita riscul si bataia de cap cu distributia (si asta va intreb pe voi)? Presupunand ca a decid sa o cumpar, din ce am cititi aici, am ajuns la concluzia ca e bine sa-i fac distributia preventiv, de frica de a nu se strica. Prin urmare, daca o fac, ce cost ar trebui sa iau in calcul? Multumiri!
  14. Salut! De acord. Cum ne putem intalni? Imi poti lasa numarul tau de telefon te rog?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.