Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Dmitry-M

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Dmitry-M's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • One Year In Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, mersi pt raspuns! Masina are 275000 km, e91 2011 N47N injectoare solenoid (13537798446) da imi trebuie sa fac un test pe retur, dar nu am instrument de testare... sunt din R.Moldova dar limba mea maternă e rusa... dar eu invat limba romana la cursuri, acum la nivel B1, dar e foarte greu pt mine Multumesc mult!
  2. am schimbat injector 2 la nou (sh) (apoi am facut test pe banca si injector in stare f buna) si facut o inregistrare in ISTA, si erroare vine in injector 3, bine, schimbat injector 3 la injector 2 (care facut test pe banca) si erroare nu a mai aparut, dar devenit o correctie mare in cilinder 4 (+1.3 in idle) si toate 3 -0.3 aprox, acum vreau să schimb injectorul 4 cu altul, să văd cum se schimbă corecția (scuze pt gresele, nu stiu foarte bine limba romana...)
  3. salut, ati rezolvat problema?
  4. Buna ziua, am un e91 n47 2011 (cu motor n47n ca pe f30,f10) si am un error 4AE5 zero volume adaptation injector 2 dupa stergere eroarea revine dupa 40-50 km check nu se aprinde dar masina are un pic tremură la turaţii idle... Trebuie sa schimb injectorul? Mersi mult!
  5. este foarte greu de găsit un mecanic calificat în Moldova eu încerc să o dezactivez și să vă spun rezultatele
  6. daca eu opresc senzorul, se poate verifica asta? cred ca RPM nu trebuie să scadă...
  7. distributia a fost schimbata acum 3 ani, schimbat de proprietarul anterior(eu cumparat masina cu distributia scimbata) eu verifat distributia acum 40000 km si a fost ok...
  8. este inca 1 graphic mașina este în P, Am apăsat pedala de accelerație la 5-7% si rpm a început să sară (https://youtube.com/shorts/1Yun0ymgKtY?feature=share) la relanti totul este bine
  9. pompa din rezervor e ok, 3.78-3.8 bar in toate regime, credeti ca High Pressure Fuel Pump? m-am scimbat 13517797875 si 13537801992 si problema inca mai exista
  10. Buna ziua, (scuzati pentru greselile, eu din moldova si doar invat limba romana ) am un bmw e90 cu n47d20a automat si este problema cu rpm si presiunii... după eliberarea gazului, presiunea din șină scade și viteza scade sub ralanti asta se întâmplă și din mers. corectiile injectorului sunt bune (maximum +0,5 / cooland 87c) egr/dpf inchis Multumesc mult! diagrame atașate. negru = fapt violet = solicitat rosu = rpm
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.