-
Posts
48 -
Joined
-
Last visited
About bobox

Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Cluj Napoca
Previous Fields
-
Masina
G30 540dx
Recent Profile Visitors
373 profile views
bobox's Achievements
-
Salutare la toată lumea, mai ales domnului doctor Ciprian care știu că urmărește acest topic, din umbră În primul rând vreau să urez cele mai sincere gânduri de "să-ți dea Bunuțul înzecit ce mi-ai dat tu mie" celui sau celei care a dat cu portiera în portiera mea din spate stânga. Eu am muncit mult să îi dau polish și coating ceramic și tu i-ai dat de ai julit-o. On top of that, azi am descoperit pe lângă urma de mai sus și o ciobitură de 1-2 mm pe aceeași portieră, dar pare să fie de la o piatră sărită de pe undeva. N-am niște poze foarte clare, poate fac zilele următoare. Mă gândesc să dau cu vopsea și lac cât să nu se extindă de la spălat sau alte cele. (Am un kit BMW cu vopsea și lac pe care nu l-am incercat niciodată) În al 2lea rând, am reușit să schimb sliderul de la grila de ventilație care era rupt (așa a venit mașina). Cu două pensete și puțină răbdare am reușit să îl schimb fără să desfac prea multe piese. 27$ au fost toate cele 4 din care am folosit doar 1. Restul le-am luat să fie, să nu trebuiască. Original: Aftermarket: Diferențele de aspect sunt minore, dar în schimb cea aftermarket se mișcă ceva mai greu ca cea originală. Pare să trebuiască lubrifiată cumva, după capul meu nepriceput. Am lăsat-o așa deocamdată, pentru mine e suficient că nu mai atârnă și nu mai trebuie să fac instrucție cu pasagerii de fiecare dată când urcă în mașină. În al 3lea rând, în martie am schimbat uleiul la motor și filtrele și am verificat injectorul de la AdBlue. Totul pare în regulă. Încă "nu bate, nu troncăne". În ianuarie am hârjonit-o puțin prin Europa. Un traseu de 2800km dus-întors și un consum mediu de 6,7%. În al 4lea rând, am renunțat la jantele vechi pentru că după incidentul din vara lui 2023 când am rupt și cauciucul (groapa e încă acolo - o mai peticesc din când în când, dar această pasăre Phoenix a comunei Mociu renaște mereu) am tot avut probleme cu jantele. Deși le-am îndreptat și în 2023, același lucru a trebuit să-l fac și anul trecut și cum un prieten s-a lepădat de jatele lui, am luat nesimțitele astea de 664m style (chiar dacă-s atinse). Jantele vechi, care dacă bine îmi aduc aminte sunt Multi Spoke 633, le voi pune la vânzare la preț de dump + descrierea tuturor problemelor, că suntem corecți ce naiba? Pentru cei puțin mai curioși, 3700 de lei au fost jantele cu tot cu senzori. La momentul postării mașina are fix-exact 119524 km. Cam atât de la mine. Vă salut!
-
Sincer, nu am ochiul atât de format încât să știu cum să îți răspund. Dacă o spăl cum trebuie, pare să fie la fel de ochioasă. Din păcate am primit un “bonus” pe undeva și-a găsit care rost să se frece de ea cu ceva. Abia vineri am văzut.
-
Acum depinde când ai făcut tratamentul și cu ce.
-
La Cluj totul e cu curul în sus. A fost una dintre cele mai bune oferte Mi-a plăcut că o dată la 6 luni, timp de 4 ani, pot merge la o decontaminare și un retuș de ceramică dacă e necesar, fără costuri.
-
Din seria "Pe ce-mi cheltui banii, chiar dacă nu mi-e strict necesar", prezint episodul ”Polish & Ceramică”. O treabă foarte bine făcută la Clear Vision Auto Detailing Cost polish+ceramică (Car Pro Finest Reserve) și o decontaminare + retuș ceramic dacă e necesar o dată la 6 luni timp de 4 ani gratuit: 900 euro
-
Salutare domnilor, ca notă de încheiere, 3656.76 lei a însemnat revizia (filtre+ulei) și upgrade-ul de software la module. Not great, not terrible. Prețuri de Cluj. În altă ordine de idei, am refăcut Casco la Generali și voiam să las niște detalii, în cazul în care sunt persoane interesate de costuri. Plata am făcut-o integral, cu franșiză de 1990 lei (varianta medie), astfel încât polița a ajuns la 6819 lei și o valoare asigurată de 174104 lei. Ce am adăugat anul ăsta și nu aveam anul trecut este clauza de "apă la motor" pe care nu o aveam. Anul trecut am plătit 7700 de lei, cu o franșiză de 1.487 (varianta medie) și valoare asigurată de 214197 lei. Amuzant cum s-a devalorizat cu aproximativ 8000 euro într-un an. Am lăsat ce-i mai bun pentru final și anume: AM SCHIMBAT EGR-ul astăzi . N-am solicitat poze, dar mi-au spus că e din ăsta nou, făcut de nemți. Să fie într-un ceas cu cuc!
-
Posibil să fii intrat pe factură și un upgrade de soft, de aici și costurile mari. Dar nu mai găsesc factura ca să verific. Later edit: E bun istoricul ăsta la ceva... am făcut un update pe topic pe 7 martie unde am scris "Pe lângă revizie am făcut și update de soft la ce era outdated". Deci eu prost că am uitat.
-
3656.76 lei ca sa fiu mai precis
-
Bavaria Cluj
-
Merci frumos Am deschis topicul cu gândul la viitorul proprietar, să aibă o imagine cât mai clară asupra istoricului mașinii, mai ales că nu văd de ce aș da 3700 de lei pe o revizie în reprezentanță, pe care o fac în mod normal cu 1200 lei la Sorin, la care merg de mai bine de 10 ani. Dezavantajul e că nu vei avea istoric în serverele BMW, dar pot să trăiesc cu asta, iar cine o să vrea detalii legate de ce am făcut la mașină și când va putea lectura aici. Dacă ajungi la Sorin, să știi că locația (care nu e cea mai fancy) nu are nici o legătură cu munca pe care o face
-
În completare la ce a zis Myx, mă uit după review-urile date de alții și apoi fac puțin research online și arunc și-un telefon. De cele mai multe ori îți poși da seama ce fel de om e încă din primele minute ale unei conversații. Plus că eu cred cu tărie că mai există și oameni de cuvânt, nu doar țepari. Am mai pus în trecut request-uri și pentru alte piese și de fiecare dată oamenii cu care am interacționat au fost paroliști.
-
Am pus cerere pe pieseauto.ro și am ales o ofertă care mi s-a părut mai ok. Mai ales că omul a făcut un mic ocol și l-a adus din Ilfov la Cluj în drumul lui spre Arad, că altfel plăteam transport câteva sute bune de lei. Montajul și codarea am făcut-o tot în Cluj, la Arthur - BMW Coding Team Cluj. Îl recomand fără doar și poate tuturor din zona Clujului.
-
Salutare. săptămâna asta am făcut un retrofit. I-am pus cârlig Toată distracția a ajuns la 5800 de lei. A trebuit să schimb și panoul de siguranțe din spate cu varianta High (ultimele două rânduri de siguranțe lipseau la panoul meu) care să permită conectarea cârligului. Am păstrat și panoul vechi just in case. Printre altele, imediat fac 1 an de când am depus cererea pentru schimbarea EGR-ului. Azi am fost la Bavaria Cluj pentru încă o verificare a EGR-ului. Am fost sunat cel mai probabil pentru că a mai apărut o rechemare, tot legată de EGR: 0011810600 . În continuare arată bine EGR-ul, dar piesă de schimb nema. Mașina a ajuns la 105466km.
-
Salutare din nou. Azi a fost zi de curățenie și m-am apucat să fac ce îmi propusesem de ceva vreme, dar din lipsă de timp am tot amânat, adică un "home made detailing". La exterior am: spălat-o și dat-o cu ceară de la Meguiar's aplicat tratament hidrofob pe geamuri cu TURTLE WAX Clearvue La interior am: aspirat tot ce se putea aspira curățat pielea cu Koch Chemie Pol Star hidratat pielea cu Koch Chemie Leather Star aplicat protecție ceramică Gyeon Q2 Leather Shield curățat plasticele cu Koch Chemie Top Star curățat instrumentele de bord cu șervețele pentru ochelari, W5 Poze cu rezoluție mai bună AICI. Azi mașina are la 103,909 km.
-
La vechiul F10 mi-a băgat nasul și la hărți și la alte minuni, dar aveam timp mai mult de pierdut pe net În altă ordine de idei, la Cluj un update de hărți e 1000 de lei. Am preferat să dau 300 de lei și să îmi iau de-o grijă.