Jump to content

Werule 69

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Werule 69's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Ar mai fi o problema:cheile masini tinele departe de ea ca sa nu mai comunice cu ele masina.
  2. Salut, am rezolvat problema. Era alternatorul. L-am schimbat cu totul adica am pus nou. Bafta tuturor. Cei care au problema asemanatoare să știți despre ce este vorba.
  3. Salutare tuturor, in această dimineață cand vă scriu am avut aceleași probleme dar mai grave, adica:pe langa toți martori aprinși am obs ca nici nu mai mergea semnalizarea iar ștergătoarele funcționau fără comanda. Vitezometru era mort navigatia la fel sa inchis și lumina din butonul de start. Oare ce o fi? După cativa km și-au revenit dar martori nu. Am oprit motorul și la repornire au dispărut toti. Bateria este ok alternatorul încarcă cu 14,1, 14,2v bateria cu motorul oprit 12,5 12,6v
  4. Va salut pe toti! Sunt nou aici și am de cateva luni un bmw e90 318d m47 de 122cp.Problema este ca in mers am o cădere de tensiune in bord de o fractiune de secundă (cade instrumentele de bord și navigatia și se stinge) apoi revine la normal toate dar în schimb se aprind martori de abs, run flat, dbc și dsc și nu se mai sting. Dar dacă opresc motorul și îl repornesc dispare toți martori. Ce ar putea fi? Puterea nu o taie și acceleratia. Mulțumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.