Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

mik15

Contributors
  • Posts

    3131
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

mik15 last won the day on May 17 2024

mik15 had the most liked content!

1 Follower

About mik15

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu - UAE

Contact Methods

  • Yahoo
    mihai_t_81
  • Skype
    mihait81

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 LCI 520D

Recent Profile Visitors

26041 profile views

mik15's Achievements

  1. daca vrei sa mai reduci putin din riscuri mergi pe varianta LCI 650i cu steptronic, si motorul e mai ceva mai bun si cutia e mult mai ok ca fiabilitate. Nici varianta 645i nu e rea, nu are bube catastrofale dar dupa 20 de ani va necesita ceva atentie sporita, insa cutia clar e punctul cel mai slab daca nu a vazut vreo revizie serioasa pana acum care sa includa ambreiajul si/sau pompa.
  2. o pelicula de ulei pe acel furtun e absolut normala la orice motor turbo, din filmare e greu sa ti dai seama cat de mult e, dar din ce inteleg eu de acolo e normal ce ai. Daca e sa incepi cu ceva, verifica/schimba PCV-ul mai intai.
  3. mai degraba tre data baia jos si vazut exact ce damage are la arborele cotit...daca ai oprit la timp poate mai e ceva de salvat.
  4. https://aerosus.ro/bmw/seria-5/f07-f07-lci-f10-f10-lci-f11-f11-lci.html vezi aici, au cam toata gama pentru toate masinile.
  5. foarte misto masina si cu motor pe masura, imi place mult LCI-ul, am avut ocazia sa-l butonez putin si da, eu care nici nu veneam de pe iDrive 7 si mi s-a parut destul de usoara acomodarea cu iDrive8 asa ca nu l vad deloc greoi, dar da, lispa butoanelor pentru clima e un downside, in rest mi s-a parut super misto masina, cea in cauza era un 330i tot cu pachetul M si scaunele alea faine. Ca urmatoarea masina aceasta va fi si pentru mine cap de lista, in varianta Touring totusi . Sa te bucuri de ea cat mai mult si fara probleme!
  6. foarte frumoasa masina si bine ingrijita, sa ai spor la vanzare si sunt de parere ca nu poate ajunge decat la cineva care va aprecia atat masina cat si pe tine ca ai avut atata grija de ea.
  7. chiar pare o baza foarte buna, sa te bucuri de ea, e o masina foarte misto si fun de condus!
  8. impozitul progresiv nu e ceva nou, se practica in EU in tari precum DE de foarte mult timp...cumva era de asteptat ca va veni si la noi, nu e ca si cum ne trasam singuri politicile fiscale, stim ca nu prea functioneaza asa lucrurile, nu vad neaparat o problema in asta, ca peste tot ne vom adapta si pe cat legal posibil fiecare va incerca sa plateasca cat mai putin in limita a ceea ce-i va permite legislatia. Problema mare ramane in continuare colectarea redusa si cheltuilelile prea mari ale statului si faptul ca nu primim suficient vs banii pe care ii dam catre stat, desi cu oricine din orice tara ai vorbi cam toata lumea are aceeasi parerea, atat doar ca iarba pare mai verde la vecinul...
  9. probabil ca vor impozita pe nr de KW ai masinii la cele electrice, categoric ca asta se va intampla cand se va atinge un nr suficient de masini si cand the fat lady will sing, adica atunci cand Brussels va spune hai sa le impozitam, oricum am vazut ca in unele orase s ar renunta la netaxarea sau taxarea redusa a celor hybrid, la Sibiu s-a intamplat incepand din acest an ca impozitul la cele hybrid sa fie marit semnificativ cel putin pentru cele cu motor de 3.0.
  10. daca ai folosit amortizorul corespunzator, nu avea de ce sa se modifice inaltimea semnificativ, doar daca ai pus flanse AM care sunt mai inalte decat cele OE, pe astea le-ai masurat inainte sa le montezi? Ori nu ai bagat amortizorul suficient in prinderea de pe fuzeta. Doar din astea 2 cauze garda poate fi mai mare decat inainte. Arcurile daca le-ai pus noi evident pana se lasa iti vor genera si ele o garda mai mare dar nu de 3cm.
  11. arcul are o forta mult mai mare fata de amortizor, rolul amortizorului e de a anula progresiv frecventa arcului ce rezulta in urma comprimarii/decomprimarii, in niciun caz nu este amortizorul cel ce sustine greutatea masinii, asta o face arcul.
  12. eu am masurat amortizoarele, B4 pt suspesnia M Tech vs cel original de pe masina M tech si erau egale, nu de acolo vine inaltimea mai mare, si daca ai avea amortizorul mai lung in corp si tija, arcul fiind mai scurt ti l ar comprima si ar lucra pe jumatate din cursa, amortizorul nu poate sustine masa masinii ca sa-ti dea inaltime mai mare. De asta nici nu se recomanda arcuri sport care coboara garda masinii pe amortizoare stock, pentru ca cele din urma vor lucra doar pe jumatate din cursa sau mai putin, ceea ce la va uza mult mai rapid si nici nu pot oferi aceeasi rata de amortizare cu arcurile.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.