Gabv20
Members-
Posts
14 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Gabv20's Achievements
-
Revin cu update. Am schimbat inj 4 cu inj 3. UIMIREA mare cand le-am dat jos a fost urmatoarea: pe cyl 1 am index 11 iar pe cyl 2,3,4 sunt puse injectoare cu index 07. Eu cand am vazut prima data, m-am uitat doar la cyl 1 pentru ca doar la el aveam acces si vizibilitatea fara sa demontez, iar vazand ca cyl 1 are index 11 am presupus ca toate sunt index 11. Maine bag din nou tester sa vad ce apare si pe ce cilindru. Intrebare: numerotarea se face de la distributie catre spate corect ? Tremuratul la relanti si fluctuatia de rpm se produce dimineata cand e rece la prima cheie cat si atunci cand vin cu masina de la drum unde a fost tinuta in sarcina mai mare (peste 80 km/h) si o pun in Parking. Priemel 2-3 minute nu se intampla nimic, iar dupa aceea tremuratul se intensifica. Sincer.. nu stiu ce sa mai inteleg ... sper doar sa nu fie din chiulasa.
-
Revin cu update. Am schimbat bobine si bujii, face tot la fel masina. Missfire pe cyl 4. Am vazut ca cyl 1 are injector index 11 deci probabil toate sunt la fel (pe forum apare ca nu pot rula decat fie 4 x index 11 fie 4 x index amestecate de la 1 la 10. Acum ma gandesc asa: sa iau injectorul de pe 4 si sa il pun pe 2 si sa vad daca mai da miss fire. Daca da, atunci clar injectorul este problema (bineinteles ca ii fac si codarea). Sper doar sa nu fie din chiulasa problema.. m-ar ajuta un test de compresie ?
-
Acum am facut-o.. nu am ce sa mai fac. Pe alte forum uri lumea e cică multumita de treaba asta cu NOx off. Azi am scos bobinele si am gasit cauciucul ala din interior topit, bobinele fiind intepenite. Maine voi schimba bobinele si bujiile. In special cel de pe cyl 4 era topit.. ma gandesc ca de acolo tot avea miss fire pe el.
-
Inca o intrebare: Daca mut injectorul 4 pe cyl 2 ar trebui sa obtin miss fire pe cyl 2 ? si asa imi dau seama ca problema este injectorul? Cel mai urat lucru este ca nu gasesti problema decat prin eliminare si ajungi sa schimbi foarte multe. Masina are 139k km. reali ai ei cu istoric cu recurenta. Din ce am vazut in recurenta bujiile sau bobinele au fost schimbate in urma cu vreo 70k km.
-
Intrebare: daca eu acum am NOx off pe senzorul de NOx si incontinuare am miss fire pe cyl 4 e clar ca acolo fie injectorul fie bobina/bujia nu sunt ok corect?
-
2000 lei am dat… sincer nu ma pricep. Sunt si pe grupul de pe farcebook BMW E90 romania si de acolo am luat legatura cu David Emanuel. El mi-a facut-o. Pe tester mereu am eroarea cu NOx si mi-a spus ca nu scap de ea chiar daca pun senzor nou care este foarte scump (vreo 2500 lei). Si ca este mai bine sa il scot prin soft. Ideea este ca mi-a aratat pe injectoare valorile de la nr 4 si sunt +500 care este foarte mult. Cica ele trebuie sa fie intre +\- 200
-
Azi am anulat din soft senzorul de NOx. Din ce am vazut pe net este in jur la 2500 lei unul nou si cica masina accepta doar cel original. A mai facut cineva treaba asta? Sa il anulez din soft m-a costat 2000 lei.
-
E foarte greu de gasit problema.. cam toti mecanicii o iau prin eliminare si ajunge sa te coste foarte foarte mult…
-
La mine pe diagnoza apare si eroare de la senzorii de oxigen cei de dinainte si dupa catalizator. Mecanicul a spus ca mai intai sa ii schimb pe acestia. Datorita faptului ca acestia sunt defecti nu transmit bine la ecu si din cauza asta apare miss fire pe cilindru. Plus ca din aceasta cauza am si consum crescut de combustibil (12.5-13 %) in oras.
-
Salutari, Dupa o diagnoza mi-a iesit si mie miss fire pe cilindrul 1. Fix aceasi problema si aceleasi simptome le am si eu. Acum este perioada sarbatorilor si gasesc greu loc liber la service. Masina are 138k kilometri din ce stiu eu sunt reali. Exista vreo sansa ca injectoarele de pe masina sa fie cele de fabrica?
-
La injectoare aveti idee cat costa reconditionate sau sa le testeze? Am inteles ca e posibil sa fie si debitmetrul de aer … sau bujiile?
-
Ce face valvula PCV? Stiu ca senzorul NOX este foarte scump…
-
Buna seara, Detin un E90 318i an 2010 iar la relanti imi oscileaza foarte mult turatiile simtind chiar si un trepidat al motorului. Oscileaza intre 600-1000 rpm. Care credeti ca ar fii problema ? Masina are 137k kilometri.