Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Cataskt

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMw e46 Compact 320td 190cp

Cataskt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Un an mai tarziu… masina nu mai porneste deloc cand e calda. Am testat iar injectoarele, valorile aproximativ la fel. Presiune in rampa la cald la relanti 310 bari, am schimbat releul pompei, problema persista. Pompele se aud, sunt sanatoase. O pompa de inalte r70 poate face probleme de genul? Ma gandesc ca daca era pompa de inalte facea figuri si in mers… As lua 4 injectoare sh sa le schimb, le rescriu si vad cum porneste, dar cred ca atata timp cat masina nu scoate fum, trage cum trebuie nu cred ca ar face figuri doar la pornire din injectoare.
  2. Asta a fost problema? De cateva luni patesc la fel cu pornirea si parca e mai rau pe zi ce trece..
  3. Salut! Dețin un e46 compact 320td euro 3 150cp la baza, stage 1 la Motion Tuning 190cp. Masina merge ok, nu da cu fum, dar cand ajunge la temperatura optima de rulare daca o opresc si o repornesc la cateva minute (de exemplu merg cativa km pana la kaufland, fac cumparaturi 15-20 de min) porneste mai greu, sa zic ca invarte minim 5 secunde. La rece, chiar daca sunt -15 grade porneste fara probleme la prima cheie. Totodata cand e motorul rece simt o vibratie parca fix cand pompeaza un injector, dar nu puternica. Cand ajunge la 90 de grade dispare vibratia in proportie de 90%. Am verificat injectoarele cu ISTA + si la rece am urmatoarele valori: Cylinder 1 :-1.1 | 0.1 Cylinder 3: 0.0 | 1.7 Cylinder 4: -0.1 | 0.8 Cylinder 2: -1.0 | 0.0 Apoi am mers 30 de minute cu masina atat sportiv cat si normal, iar la cald cand apare problema am urmatoarele valori: Cylinder 1 :0.0| 0.2 Cylinder 3: -0.2| 0.0 Cylinder 4: 0.0| 0.7 Cylinder 2: -0.7 | 0.0 Dupa fiecare pornire am eroarea 004B90 Rail pressure monitoring on engine start. Regulatorul de presiune din rampa, cel din spate l am schimbat in urma cu 2 luni, ultimul nou bosch a cedat dupa 10 luni. Motorina doar OMV si MOL. Dupa parerea mea faptul ca regulatorul de presiune cedeaza asa repede (deja sunt la al treilea in 2 ani si ceva) are legatura cu pornirea greoaie la cald. In urma cu 3 ani am mai avut problema asta cu pornirea.. am schimbat bateria si s a remediat.. simteam o mica diferenta intre pornirea la cald si cea la rece. P.S presiunea in rampa la relanti este de 305 bari. Chiar m ar ajuta niste sfaturi.. oare sa fie problema la injectorul 3 cu valoarea de 1.7 la rece? Ma gandesc ca de acolo vine trepidatia la rece.. si banuiesc ca 1 si 4 compenseaza cu -1 pentru plusul injectorului 3. totodata injectorul 3 sa scape pe retur la cald cand e motorul oprit si asta sa fie cauza erorii cu presiunea in rampa?
  4. Multumesc, o sa incerc la ei daca reusesc sa o pornesc
  5. Salut! Am probleme cu un e46 320d 150cp stage 1. Se opreste la relanti si in sarcina daca o accelerez brusc. Stie cineva unde as putea merge cu ea sa imi verifice toate potentialele probleme inainte de a se apuca de schimbat? In Baia Mare sau in apropierea orasului. Edit: Am fost la ceva service langa OMV ul dinspre Recea, s a pus tester delphi, eroare pe injectorul 4 si atat. Nu sugestii, nu recomandari.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.