Jump to content

panzi1

Members
  • Posts

    62
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

panzi1 last won the day on February 19

panzi1 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanța

Previous Fields

  • Masina
    '07 e92 330i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

panzi1's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

57

Reputation

  1. Interesting, credeam că nu este deloc in sfârșit am găsit o opțiune ce baba mea nu o are, in afară de chestii M de fabrică. Al naibii neamț, a mai lăsat ceva nebifat in afară de ele când a luat-o
  2. Hello! N-am mai postat de mult, că n-au mai fost multe de spus. Micul damage după accident a fost reparat cu piese "noi" din dezmembrări (bara și capota). Singurul "mare" update pe care îl am e că nu mai consuma cat o cisternă, și nu mai face atâta gălăgie. După căutări și căutări, înlocuit una din sondele lambda (cred că degeaba) am descoperit o zonă MICĂ (prin mică era chiar mică...mai mică decât un bob de mazăre) înnegrită la îmbinarea între galeria de evacuare și evacuare. Deja nu mai aveam speranțe că de acolo e, mai ales că după schimbarea sondei lambda, codul 2C7F trim control continua, primeam coduri pe catalizatoare cam o dată la 2 săptămâni, deja incepusem să caut galerii de-cat,dar am zis sa o mai duc o dată la un sudor, că rău nu-i fac. Ei bine, după o sudură de jumătate de cm, un alt set de garnituri la evacuare, și o resetare la toate adaptările de fuel cu ISTA am plecat de acolo fără speranțe , dar după o tură m-a lăsat fără cuvinte. Fără gălăgie, trăgea liniar, sunet plăcut fără să fie deranjant, relanti la puțin peste 500 rpm...consum sub 10 in exterior (dacă o las, dar nu prea o las), iar momentan s-a stabilizat undeva intre 13 și 14, cu mers preponderent în oraș. O așteaptă un schimb de suspensii spate când mă întorc, un reglaj la frâna de mână și... Apă,paie și bătaie!
  3. exact, doar că la e92 nu se ajunge pe la capacul de sus, ci trebuie desfăcut cel din spatele farului.
  4. Am găsit bară și capotă la culoare, si la câțiva km de mine. De pe un e92 de uk, care o să-mi mai doneze câteva lucruri mici ce nu-mi placea cum funcționează. Și, las asta aici pentru posteritate, poate va mai avea cineva nevoie. Farurile de UK de e92 xenon non-lci, au înăuntrul carcasei, langa lupa de xenon un switch care schimbă poziția obturatorului intre UK și Europa. Am verificat și pe farul meu spart, switch-ul este acolo. Se poate vedea doar desfăcând capacul farului, e alb.
  5. prin refăcut mă refer doar la curățare interior+lupe, schimbat sticla cu alta nouă, și montat angel eyes-urile.
  6. mașina are adaptive...farurile mele nu mai aveau, probabil în trecut au mai fost "pățite" . Astăzi am vreo 2 ore timp, ma apuc de dat bara jos si să vedem ce găsesc pe sub, ce mai trebuie să iau. Farul dreapta e pa, nu știu cum e cel din stânga, deși pare pe poziție. Recondiționarea o fac iar, sticlele sunt intregi, angel eyes luminează ambele. E doar treaba de montat pe celălalt far. Mă oftic doar că probabil nici astea 4 săptămâni nu o sa ma plimb prea mult cu ea . La ce te referi cu 330x24? marimea discului de frână?
  7. era motiv de upgrade la pachet M dar...am găsit bara si capota la culoare la 30km de mine, și nu mai fac pretenții Cu farurile mi-au rămas întrebări, și nu gasesc așa multe informații... că nu aș vrea să iau de UK și să nu le pot ajusta să se vadă ok totul.
  8. nu eu, fratele meu. I-a frânat tare mașia din față, și cu puțină neatenție...s-a întâmplat. Legal, vina lui, chiar daca ăla i-a frânat prostește...
  9. Ce bucurie, ce fericire... Ma poate ajuta cineva cu informații legate de diferențele dintre farurile de UK, și cele de Europa. La o primă căutare , majoritatea celor care dezmembrează au faruri de volan dreapta. Se pot "ajusta" să fie ok pe drumurile noastre, sau sunt diferente constructive între ele? Stângul pare ok, dar dreptul are prinderile rupte si carcasa sparta..
  10. tot zic că ma apuc de estetică, și nu mă lasă . Aveam o trepidație ușoară in treapta 2, care s-a înrăutățit in cateva zile. După o verificare au cerut schimbate ambele cuple flexibile ale cardanului, si rulmentul intermediar, și o mică surpriză la eșapament...ma miram de ce tot îmi aruncă coduri lambda 2, pentru că la câțiva cm de el era mare ruptură la conexiunea intre headers și evacuare. Totodată am schimbat si bucșa de la schimbător sperând să scap de jocul lateral al acestuia, a mai scazut si schimbările de viteză sunt mai precise, dar mai sunt de schimbat încă 2 bucsi mici aproape de cutie pe viitor. That's all for now, sper, continuăm peste o lună când revin in țară
  11. nu am suspensie sport, mi se pare chiar prea înaltă si la următorul schimb de amortizoare o să caut ceva sa o cobor macar un 2cm..
  12. jantele sunt si vor rămâne o lungă perioadă style 193m 18x8j et34 față, si 18x8.5j et37 spate. Cred că ma pot strecura cu un 20 pe spate fără probleme din ce m-am mai documentat. Și așa am stretch la gume pe spate puțin, in loc de 255/35 am 225/40.
  13. gracias! eu deja ma uitam cum să o dau cu totul jos, să vad bine o sa incep de acolo. Nu-mi place să văd mațe intinse prin mașină
  14. da , pe acolo mă uitam și eu. Momentan sunt prins de faptul că nu-mi merge bricheta din cotiera, deși celelalte două merg:)) si sunt toate pe același fuse, că aș vrea sa ascund bluetooth-ul pe aux de la muzica
  15. am găsit si oameni care ziceau ca le freacă cu 20...nu știu, ma hotărăsc eu pe o dimensiune eventual
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.