Hello! N-am mai postat de mult, că n-au mai fost multe de spus. Micul damage după accident a fost reparat cu piese "noi" din dezmembrări (bara și capota).
Singurul "mare" update pe care îl am e că nu mai consuma cat o cisternă, și nu mai face atâta gălăgie. După căutări și căutări, înlocuit una din sondele lambda (cred că degeaba) am descoperit o zonă MICĂ (prin mică era chiar mică...mai mică decât un bob de mazăre) înnegrită la îmbinarea între galeria de evacuare și evacuare. Deja nu mai aveam speranțe că de acolo e, mai ales că după schimbarea sondei lambda, codul 2C7F trim control continua, primeam coduri pe catalizatoare cam o dată la 2 săptămâni, deja incepusem să caut galerii de-cat,dar am zis sa o mai duc o dată la un sudor, că rău nu-i fac.
Ei bine, după o sudură de jumătate de cm, un alt set de garnituri la evacuare, și o resetare la toate adaptările de fuel cu ISTA am plecat de acolo fără speranțe , dar după o tură m-a lăsat fără cuvinte. Fără gălăgie, trăgea liniar, sunet plăcut fără să fie deranjant, relanti la puțin peste 500 rpm...consum sub 10 in exterior (dacă o las, dar nu prea o las), iar momentan s-a stabilizat undeva intre 13 și 14, cu mers preponderent în oraș.
O așteaptă un schimb de suspensii spate când mă întorc, un reglaj la frâna de mână și...
Apă,paie și bătaie!