Jump to content

obioan

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

obioan's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Multumesc pentru raspunsuri. Voi reveni aici cand am noutati.
  2. Salutare, Avem urmatoarele mesaje: Engine oil pressure - too low, stop engine, etc... tot tacamul - asta apare absolut random. Nu reusesc sa identific un pattern. Singura suspiciune este ca nu-i place muntele, diferenta de altitudine sau presiunea atmosferica. Numai acolo apare. In rest merg mii de km cu viteza fara menajamente sau batraneste si nu are absolut nimic. La drumuri intinse (nu la munte :)) merge impecabil. Pe tester (nu mai stiu codul de eroare) nu se reproduce eroarea. Am lasat-o o zi si au testat-o aia in fel si chip si nu apare nimic. In schimb cand ma duc la munte incepe distractia. De vreo 3-4 ori. Masina nu isi schimba comportamentul, nu intra in nici un mod, merge la fel de bine insa am eroarea in bord. O opresc, scot cheia, bag cheia si o repornesc. Mesajul dispare. Engine fault - Full engine power no longer available, bla bla bla... - asta e prima data cand imi apare la pornire la rece dupa aproximativ 7 zile de stat in parcare. Am remarcat la pornire cand invartea motorul dupa ce pornise la final un fel de "Woooosshhh" ... nu stiu cum sa descriu sunetul, ceva care aluneca sau patineaza. Si in loc sa il tureze la 1200 turatii ca este motorul rece, scazuse la 600-700, se simtea ca ceva nu e ok. Am oprit masina, scos cheia, bagat cheia, pornit. Totul ok. Am fost cu ea pe la 2 serviceuri si nimeni nu stie cum sa rezolve problema. Mergi cu ea luni de zile fara sa faca absolut nimic si deodata te loveste, dupa care dispare la fel de repede... Sugestii, sfaturi? PS: este un E90 benzina aspirat. Multumesc.
  3. Multumesc pentru raspunsuri. Voi verifica cele spuse cu fuzeta. Dar probabil ca sunt flansele mai inalte. Singura solutie ar fi sa schimb si amortizoarele pe spate.
  4. - mai ridicata cu 2-3 cm fata de rotile din spate - au fost schimbate acum 5 zile si am mers vreo 50km - nu am fost de fata la montarea lor dar am incredere in service-ul care le-a montat.
  5. Salutare, As dori sa stiu si eu posibilele cauze pentru care dupa o schimbare de amortizoare pe fata, masina sta mai ridicata de fata cu 2-3 cm. Le-am schimbat cu marca Sachs aftermarket. La ele se adauga si flanse + kit protectie tot Sachs. Nu arcurile dau garda la sol a masinii? Multumesc.
  6. Ca sa inchei acest topic pentru ca pana la urma am rezolvat problema. Am rezolvat in sensul ca defapt era firul rupt din burduful acela de cauciuc care mascheaza toate firele care vin la haion.
  7. Gata, am inteles acum. Multumesc de explicatii.
  8. Acum am vazut ce ai spus. Posibil sa fiu confuz si sa nu folosesc termenii corecti. Ce spun eu aici este ca initial, de vreo 2 ani, becurile pe pozitie stanga/dreapta de pe portbagaj functionau corect ambele. Cand deschizi masina din cheie becurile de semnalizare fac flashuri iar cele de pe pozitie (ambleme stanga/dreapta + in prelungire) se aprindeau. Acum se aprinde doar cel din stanga ( de pe portbagaj ). Cand apesi pe butonul de ceata, se aprind ambele becuri de pe portbagaj (adica in locul pozitiilor se fac mai stralucitoare). Nu stiu cum sa explic mai bine de atat. Azi nu mai am timp dar o sa desfac ambele stopuri de pe portbagaj si o sa testez care si cum se aprinde ca sa nu mai fie confuzie. Crede-ma si eu sunt destul de confuz. Deci , ca sa explic cu cuvintele mele si cu poza. 1 si 2 cu verde se aprindeau atunci cand deschizi masina sau pornesti masina. Au aceeasi intensitate. Cand apesi butonul de ceata, numarul 2 cu verde creste in intensitate. Alea devin faruri de ceata cumva. Din poza mea initiala am aratat cele 2 becuri responsabile cu: - 2 verde este W16W (pozitie + ceata) - albastru este H21W (cand dai cu spatele lumina alba) Problema este ca 2 verde nu mai functioneaza pe partea dreapta pe post de pozitie dar functioneaza pe post de ceata. Fara eroare in bord.
  9. Deja ma faci sa ma indoiesc de mine :)) L-am desfacut si nu erau decat 2 becuri. Ala de mers cu spatele si asta de ceata. (W16W + H21W). Poate nu ma uit eu bine... Doar semnalizarile fata/spate sunt led.
  10. Posibil sa fie cu 2 faze. Este H21W. Din ce am vazut are doar un filament. Probabil ca primeste curent diferit in functie de situatie.
  11. Nu, pur si simplu nu a mai functionat intr-o zi. Asta ma gandeam si eu dar totusi fara eroare?
  12. Salut, Care ati patit sa nu va functioneze becul de pe spate dreapta (portiunea cu portbagajul care se ridica) ? Cel din stanga functioneaza ok. Atat pe pozitie cat si ceata. El ar trebui sa fie far pozitie cand pornesti masina dar are rol si de bec de ceata. Culmea, cand aprind fariurile de ceata, se aprinde si ala din dreapta dar nu sta pe pozitie. Becul este de tip H21W si nu este ars. L-am si schimbat si tot la fel face. In bord nu am absolut nici o eroare. Are cineva vreo sugestie/idee? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.