Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

twbro54l

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 320D STAGE 2

twbro54l's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am rezolvat problema. Fugiti de baietii care se dau "smecherei" pe codari, mai mult sunt niste schimbatori de piese, aviz celor de pe farcebook care iti spun ca modulul trebuie inlocuit sau ca ei nu lucreaza dupa altii, dar vand soft/uri generice din Ungaria de pe mhh. Pentru cine intampina problema asta, chiar daca modificati FSBM, tot la fel o sa fie (cititi mai jos). Trebuie sa modificati FA pentru MULF/2, CID, MASK (depinde daca aveti 1 sau 2) si FRM (comparati FA sa fie la fel). Dupa ce ati modificat FSBM (butoanele programabile, in cazul meu, nici-unul, adica dezactivat) trebuie sa resetati (SG_RESET) MULF, CID, MASK/RAD1/RAD2 (ce aveti voi). Apoi: problema rezolvata. Simptome problema (pentru index google): Butoane inversate MASK, unitate MASK porneste singura, unitate MASK nu intra in sleep, navigatia reseteaza limba, programele AUX,CD si radio. P.S. probabil o sa aveti eroare pe CID (la reset/citire). Daca da, verificati toate FA deoarece este posibil sa existe un "conflict" intre cele 3 module.
  2. Nu am cum sa fac asta. I-am dat SG RESET, FA WRITE etc si tot nu ma lasa. Butonul ala de volum imi scoate cd-ul afara, celelalte nu mai functioneaza.
  3. Va salut. Am incercat sa codez unitatea MASK și acum am o mare problema. Pe scurt, s-au inversat butoanele unitatii business, adica: butonul de mute cand este apasat, scoate cd-ul. Cand rotesc de el, imi da pe mut(nu scade/creste volumul) si restul de 3 butoane (cd eject, stanga-dreapta) nu mai fac nimic.
  4. Salutari! Are cineva harta Romaniei pentru BMW E9X Business M-ASK 1? Multumesc.
  5. twbro54l

    Stage

    Mersi pt raspuns. Deci, momentan am presiunea produsa de turbina la 2.4 bari, ma bate gandul sa o urc la 3.0 tinand cont ca urmeaza sa schimb duzele de injectoare cu unele de 535. Turbina este de pe un 525 care urmeaza a fi reconditionata/hibridizata. Pe langa astea, am pus un intercooler mult mai mare, am schimbat senzorul de pe rampa cu unul de pe n57s + liniarizat (urmeaza sa tai rampa). Ma intereseaza sa stiu cat duce exact, daca trebuie sa schimb si prezoane chiulasa etc. Momentan am majorat prezoanele galeriei de admisie.
  6. twbro54l

    Stage

    Va salut. Cati nm/hp tine ambreiaj+volanta stock la m47 320d, noi? Cati bari presiune duce motorul?
  7. Am re-testat alimentarea la mufe și fluctuează (urcă încet) între 5v și 7v. Mă gândesc că este o posibilitate ca firul să fie rupt undeva, dar am testat continuitatea pe caroserie, la ambele fire și nu sunt probleme.
  8. Dupa cum reiese si din titlu, stopul de pe haion la al meu E91 2007 nu mai functioneaza. L-am dat jos si i-am dat 9V direct si se aprinde, acesta nefiind defect. Am desfacut burduful de cabluri si nu am nici-un fir intrerupt, din contra, am taiat din burduf cele 2 fire pentru stop si am constatat ca am 2-3 volti cand calc frana! Eroare in bord nu am, eroare in ISTA nu exista. Are cineva idee ce altceva ar putea fi?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.