Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

michidutza

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

michidutza's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • One Year In Rare
  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare

Recent Badges

9

Reputation

  1. Ar fi foarte utila o recomandare de centru de parbrize care calibrează senzorii după schimbarea parbrizului. Eu nu am găsit, iar cei cu care am luat legătura mi-au spus ca nu e nevoie de recalibrare. Ce să zică și ei dacă nu au tehnică/posibilitatea pt acest serviciu?!!!
  2. Mare dreptate ai. De asta am renunțat la cel original.
  3. După toate cele cu prețuri între 3850 și 5900 lei pentru parbrizul original și după lipsa garanției pentru senzori și camera pentru ca montez folie de protecție pe exterior, intr-un final am decis să merg la acest centru de parbrize (AGER / Șerban Voda). Am optat pentru AGC care ar fi peste Pilkington calitativ și asta pentru ca Pilkington ar fi scăzut calitatea. Ramane de văzut. Până atunci, poate sunt colegi care știu mai multe despre acest producător și ne împărtășesc și nouă din experiența și cunoștințele lor.
  4. Locuri de schimbat sunt multe dar e nevoie de recomandare de un centru care să presteze servicii ok în sensul ca trebuie un service care să schimbe parbrizul, să o facă ok încât să nu plouă în mașină, să facă calibrarea senzorilor….
  5. Aici am tras bățul scurt. În trecut, am schimbat parbrizul la o masina ca sa plec “ca omul” in Germania. La ducere, la Deva, l-am spart. Actuala masina (fabricație 2017) are geamul original. O am de 11 luni. Acum 2-3 luni l-am spart…
  6. La asta ma tot gândesc… As pune un parbriz cat de cat ok (poate Pilkington, poate AGC) și as prioritiza folia pe bara, capota aripi față și plafon pana la trapa. Doar ca as avea nevoie de ceva recomandări privind producătorul, ce ar fi mai ok din punct de vedere calitativ…
  7. Folia regenerabilă este acea folie care, la temperatura de 22 de grade Celsius, își reface suprafața. Asta ajută prin aceea ca, acele ciobituri micronice ale pietricelelor (sablarea) care împiedică foarte mult vizibilitatea pe luminozitate puternică (timp de zi, mers cu soarele în față sau pe timp de noapte la întâlnirea cu alte vehicule) nu se mai produc. De fapt se produc dar dispar pentru ca se reface folia de protecție. Teoria asta ar trebui să fie valabila și în cazul urmelor lăsate de ștergătoare. Există doar un singur impediment, prețurile prohibitive. 1800 lei fără factură pentru parbriz mi se pare ca e un preț foarte mare în condițiile în care folia “top” costă 400-450 lei metrul pătrat.
  8. Salutare tuturor! Ma vad nevoit sa va cer ajutorul pentru înlocuirea unui parbriz fisurat. Am solicitat ofertă la mai multe firme, exclusiv CARLEX/OE doar din considerentul de a exclude eventualele probleme legate de vizibilitatea HUD-ului. Lăsând la o parte variația de preț (între 3850-5890 lei) m-am lovit de următoarea problemă: vreau să-i pun folie de protecție regenerabilă însă firma mi-a spus ca nu mai garantează funcționarea camerelor și senzorilor dacă montez folie. În plus, mi-a spus ca nu au tehnica necesară pentru calibrare după montajul parbrizului, dacă va fi necesar. Punându-se problema în felul ăsta, apreciez ca este cumva obligatorie calibrarea. De unde să știu eu dacă senzorii/camerele sunt ok după schimbarea parbrizului? Stau eu să analizez cat de repede detectează lumina din sens opus ca să schimbe faza de drum cu faza de întâlnire?! În consecință, pentru o lucrare făcută profesional, apreciez ca se impune calibrarea. E ca și cum aș schimba capetele de bară și nu aș face geometria. Legat de folie, cei care aveți montată folie (exterioară, regenerabilă, nu de interior pt protecție UV), ați avut probleme legat de funcționalitatea senzorilor/camerei? In final, puteți recomanda un service pentru schimbat parbrizul? Am scris mesaj/mail la 8 firme dar 2 nu lucrează cu original, una nu calibrează și nu recomandă folie, altele n-au răspuns, una mi-a răspuns după 3 zile ca revine cu oferta OE dar au mai trecut 3 zile și n-am primit oferta… Business balcanic… Mulțumesc anticipat tuturor pentru sfaturi.
  9. Eu am trecut prin așa ceva și am făcut-o doar din ambiția de a merge la poliție și asigurator pentru faptul ca nesimțitul care conducea “Smart Brabus” nu a vrut nici măcar să oprească. Iesea la polish dar mi s-a părut pre nesimțit elvețianul de origine română (am aflat de la poliție ulterior, când mi-au fost înmânate documentele necesare la asigurator). Si da, mi-a apărut pe CarVertical ca și dauna. Daca îți asumi asta, faci amiabilă și îți repari bara (revopsire) pe RCA-ul domniței. Daca nu, dai tu un polish și vezi ce iese dar rămâi cu ea curată de daune in istoric.
  10. Am dedus din comentariile postate in acest topic ca, in cazul nefericit in care mașina ar lua foc din cauza răcitorului de gaze, casco ar acoperi dauna. Nu sunt utilizator de casco și nu dețin această informație. Cei care au casco și au citit contractele de casco, poate ne ajuta cu ceva informații mai apropiate de realitate.
  11. @3: programare pt schimbat ulei și filtru ulei. N-am făcut niciodată programare pt curățat galerie. Pt problema asta n-am făcut decât să cer informații. Legat de problemele la server, aștept să-mi confirme BMW chestia asta când îi voi vizita pt problema din mesajul afișat. În felul asta văd dacă cel care mi-a furnizat această informație a făcut-o ca să scape de mine. Una peste alta simt ca vom bea o bere undeva, cândva, fără sterilete la noi. CA SĂ NU FIU ÎNȚELES GREȘIT DUPĂ ULTIMA REMARCĂ: ÎMI PLAC FEMEILE !!!
  12. Încerc să explic punctual: 1. Am un mesaj în bord pentru care am urmat calea sistemului pentru rezolvare. În aproximativ 2 luni nici măcar nu am fost contactat de BMW. Iar faptul ca un angajat BMW îmi spune ca sistemul afișează o rechemare (sau cum o fi ea denumită), iar un altul ca mașina mea nu figurează cu rechemare, din punctul meu de vedere e o problemă. O problemă care devine deja majoră atunci când e vorba de răcitor de gaze. 2. Am avut mesaj în bord cu schimbare lichid de frâna, lichid ce fusese schimbat în rețeaua BMW fix cu un an înainte. 3. Am făcut o programare la BMW Filaret pe programatorul lor, nu pe dorința mea. Am fost sunat să mi se transmită ca nu se poate să respectăm programarea pe motiv ca “la acea oră se finalizează lucrările din ziua respectivă”. Nu e ok o astfel de politica. Faptul ca am aflat pe linia PCR situația reala a mașinii, nu o consider ca fiind normală. Ăsta este punctul meu de vedere care cred ca este pertinent și obiectiv. Nu cer sa fie lumea de acord cu el dar nici nu sunt decente comentariile jignitoare ale unora dintre dumneavoastră. Este doar un punct de vedere… In cazul meu, părinții au știut exact ce au de făcut în viață și totul a decurs conform planului. Nu știu în cazul tău cum a fost…
  13. Ce e ăla sterilet? Ăla de ți-l baga unii în gură când vorbești mult și prost?
  14. Dacă reiese de undeva ca am făcut scandal, atunci am pierdut din deprinderile limbii române. Cat despre “tratamentul” BMW, rămân la ideea ca e unul de kko atâta timp cat le-am scris în 8/9.04 despre problema mea și nu m-au contactat până acum ca să-mi spună ca este o situație reală sau e o eroare de sistem a BMW România. Aplicand teoria “dai un telefon la o cunoștință și rezolvi problema”, am aflat despre situația reală a mașinii. Daca așa apreciați mulți dintre dumneavoastră ca este o rezolvare normală, atunci înțeleg de ce așa merg treburile și deduc logic faptul ca “sistemul” este o creație a noastră. Asa cum recomanda cineva într-un post anterior, voi merge la BMW și voi spune ce problemă am. Aștept cu nerăbdare să-mi spună ce “este o eroare de sistem” sau ca “trebuie înlocuit racitorul de gaze” sau ce-o mai trebui… Apreciez ca mi-am făcut temele 100% (101 % sau mai mult înseamnă filosofie, ceea ce nu este valabil în fizică) și ca nu este normal sa apelezi la varianta ajutătoare “suna un prieten” ca sa afli despre niște hibe ale altcuiva. Parerea mea… Pe cei care apreciază ca “nu mi-am făcut temele”, cei mai vechi posesori de BMW și care cunosc cum funcționează sistemul, îi rog sa mă lămurească cum de îmi apare mesaj în bord ca trebuie sa schimb lichidul de frâna la un an după ce acesta a fost schimbat in rețeaua BMW. Nu de alta dar sunt nou atât pe forum cat și posesor de BMW și trebuie sa învăț și eu “mersul”. Multumesc. Duc mult.Asta e o joaca pe lângă ce-ți oferă viața. Pe de altă parte, defectul meu e ca nu pot să nu-i răspund unei persoane care nu înțelege ideea pe care vreau s-o expun sau celor care nu acceptă biodiversitatea umană și critică fără fundament.
  15. Focus 2001, la mine între 2006-2018, carnet de service + alte intermediare la reprezentanta Ford. Focus 2015, la mine între 2018-2024, carnet de service + intermediare diverse la reprezentanta Ford. Motocileta 2006, la mine 2006-prezent, carnet de service la dealer până în 2018. Din 2018 nu mai are pt ca a circulat doar 2000 km și am schimbat personal uleiul și filtrul periodic, chiar dacă nu a impus numărul de kilometri. Chiar și timpul scade proprietățile uleiului. Daca știai chestia asta despre mine, cred ca lucrurile stăteau diferit în afirmațiile tale despre mine.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.